Jo osui kohdalle: suomi24 mainosti äsken tätä juttua: http://www.omaaikalehti.fi/perhe-ja-ihmissuhteet/minusta-tuli-ateisti
Antropologi: "Minusta tuli ateisti"
9
172
Vastaukset
- TuliMieleen
Hyvä ulostulo. Henkilöhaastatteluja hyvä saada myös VA-lehteen.
Mielenkiintoisia henkilöitä haastateltavaksi kannattaa toki ehdottaa lehden toimitusneuvostolle.
rainbowshy kirjoitti:
Mielenkiintoisia henkilöitä haastateltavaksi kannattaa toki ehdottaa lehden toimitusneuvostolle.
Laitoin Korhoselle tästä viestin. En osaa sanoa olisiko paras formaatti Olavin oma kertomus vai haastattelun muotoon puettu teksti.
Valtaoja samassa lehdessä: http://www.omaaikalehti.fi/henkilohaastattelut/esko-valtaoja-ihmisen-tehtava-elaa-ihmisiksi-ja-tehda-parempaa-maailmaa
Oli tuossa myös Irja Askolan haastattelu.- jhgg
Hienoa.
Va-liiton valtuuston puheenjohtaja on muuten entinen rauhanturvaaja. Hän kertoi sen olleen ratkaiseva vaihe elämässä, ja sen perusteella hän aikanaan erosi kirkosta ja liittyi vapaa-ajattelijoihin.
Näitä tarinoista olisi kiva joskus keräillä enemmänkin."Aiemmin tuotti turvallisuutta ajatella, että on turvassa Jumalan kämmenellä."
Minkä eläimen turvassa? Mitä tapahtuu sitten, kun Jumala ottaa kämmenensä eläimen turvalta pois? Pääseekö viimein vapaaksi vai hotkaiseeko eläin ihmisen?- HiljaaPerässä
Suomessa nämä ulostulot toistaiseksi paljon vähäsempiä kuin Britanniassa. Jossa "Nones" jo suurin ryhmä...
Vaan liekö sitten enää syytä ulostulolle? Vähän sama kuin joku kertoisi erikseen olevansa hetero, tai suomalainen kertoisi kannattavansa tasavaltaista valtiomuotoa tms.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854940- 402401
- 912370
- 1912330
- 1331929
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj231788- 1781550
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161451Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3461243- 351146