Käytin siellä, tuli seuraavat kokemukset.
Katsastus suoritettaan asiakkaalta piilossa viereisessä hallissa.
Ei voi nähdä, miten monesti yrittää esim. lämmitämällä autoa saada läpi.
Sama jarrutesteissä, yrittääkö edes saada läpi vai hakeeko heikon jarrutuksen tuloksiin.
Iskunvaimentimista ei voi sanoa varmaksi millaisia tuloksia saaa, kun niitä ei näe mittareilla.
Toimii autoliikkeen vuokralaisena, joten autoliikkeen autot menee läpi, ulkopuoliset ei.
Jostakin syystä itse tarkastaja vaikuttaa filunki mieheltä, joten käydäänpä ensikerralla asiallisessa paikassa.
Helppo katsastus Oulu
Volvolla_ajeleva
2
875
Vastaukset
- huooh
Sitä varmasti piilossa suoriteta, senkun menet katsomaan. Myöskin auton kyytiin saa hypätä mukaan. Järki käteen.
- pelikunnossa
Mun auton voi viedä mihin vaan. Jos keksivät vain. Vien maahantuojalle toteamaan onko vika!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706604
- 594492
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s283168- 612997
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161905- 151574
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271566Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381505- 341359
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest471283