HYVÄT PELTILEHMÄN OMISTAJAT VALTIO LYPSÄÄ TEITÄ

vatutustakaikki

Valtion perseaukinen sossuhuolto tarvitsee taas roponne koska elättivariksia on taas tullut lisää ja kassa on tyhjä.Suomessa on menossa kansan kuppaaminen ja nää pääjehut tietää mistä on paras niiä nussia.Suomalainen työssäkäyvä jonka on pakko käyttää omaa auto kiitos julkisen liikenteen alasajon on se tyyppi jonka kukkarolle on hyvä käydä! Hän ei pysty puolustautumaan koska auto on työkalu jolla hän käy työssä ja siihen nämä kuppaustoimet taas iskee!Suomi elää bensaveroista surkea lause mutta totta!Suomesta poiketen muissa pohjoismaissa ei ole lähdetty näin kapiseen touhuun kun tiedetään mitä se merkitsee.Suomen päättäjät ajavat meidät ahdinkoon ja lopuksi sossun luukulle sitä kö he siis todella haluavat?Työnteon pitää kannattaa mutta jos palkat katoaa veoihin ja käteen jää vain se määrä jonka saisit ilman ponnnistuksia sossusta alkaa tyhminkin härmäläinen ynnäämään kantsiiko?Terveisiä perseestä lauloi jo aikanaan Antti mutta tuntuu että nyt on puikoissa pellefantti.

5

211

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vatulaattori

Persut tarjosi tämänkin korotuksen.

• Päävatu

Kepu santsaa tiemaksuilla ja muulla mukavalla, taksistakin joutuu maksamaan sesonkiaikana vaikka kuinka paljon, mutta ei haittaa kun ajelee eduskunnan taksikortilla ja ministeriauton takapenkillä.

• DGC

Mutta miksi sitten muissa pohjoismaissa bensa on kalliimpaa?

• OnSiinäEroa

Koska tulotaso on huomattavasti korkeampi.

• Kyllähän se asemien vika on se korkea hinta

itse olen ottanut tavakseni jos asema on ahne ja ottaa dieselistä yli 1€/litra niin teen näin https://www.youtube.com/watch?v=6f-2mqoTQVs mikäli mahdollsita niin ulosteet myös päälle...Saapahas ainakin vähän "vastinetta rahoille"

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Liikenneonnettomuus kuhmo

Taisi Audi mennä lunastukseen ja pemari kilometritehtaalle
      Kuhmo
      39
      2361
    2. Olen pahoillani kun olen satuttanut

Välillä kiukuttaa paljon.
      Ikävä
      59
      804
    3. Olen aivan hajalla yhden

Naisen takia😞
      Ikävä
      46
      798
    4. Kuuleppas

ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää
      Ikävä
      219
      625
    5. Naurettavia provoja ja lavastuksia täällä

Saa olla aika harhainen jos uskoo juttuja täällä faktoina 😆😆😆 ihmiset matkii toisia jne
      Ikävä
      81
      587
    6. T.h tuomio

Onko tämä lainvoimainen vai onko tästä valitettu? Mitenhän on mennyt linnassa joko pehmennyt pää täysin
      Suomussalmi
      7
      559
    7. Mitä näät

Siinä miehessä?
      Ikävä
      47
      538
    8. Miten sä jaksat

Pitää susta huolen.
      Ikävä
      62
      532
    9. Pientä pintaremonttia

Mistä löytää kirves sähkö putkimiestä tai lasin asentajaa rässä hyrynsalmen pitäjässä, kun eiole puhelinluetteloa eikä k
      Hyrynsalmi
      16
      524
    10. Mitä oikeasti haluat?

🥹
      Ikävä
      42
      520
    Aihe