Jos jumala puhuu latinaa en ymmärrä sanaakaan.
Suomea puhuvaa jumalaa voisi ymmärtää, onko kukaan kuullut.
mitä kieltä jumalat puhvat
12
268
Vastaukset
- Sanskrittia
Jumalat voivat puhua mitä tahansa kieltä, koska he ovat meitä kehittyneempiä olentoja.
http://www.joyofsatan.org/ - evankeliumi
Jeesus puhuu joka kieltä ja vielä taivaallisiakin kieliä . Evankeliumeissa puhuu sullekin . Lue vaikka ääneen itse . Se on matteus tai markus varmaan matteus evankeliumissa Jeesuksen suku ja synty . Ristiinaulittiin syntisten tähden synnittömänä . Jeesuksella on arvet. Jeesus nousi kuolleista mikä on se ilosanoma . Jeesus on taivaassa eikä enää koskaan kuole . Se kuoli meidän takia. Jos oot kastettu pysy siinä . Jos et oo mee rippikouluun ja kasteelle . Muut on epäjumalia eikä oikeita .
- latinalaiset
Suomenkielen alkuperä onkin latinassa.
- italiana
ei sitten lähelläkään!
- 10111110110111
0100110 011101 00011101010 000111001101100.
- Brina
Ideana olet oikeassa, mutta jumaluuden koodikieli on "kuvakieltä" eli jokainen mielikuva on eräänlainen "kuva", jonka kukin osaa tulkita omalla kielellään sanoiksi ja ajatuksiksi.
- virtahepokaislikossa
Taivas, tähdet, meri, aallokko, metsä, aava kenttä, vuoret.
- OneGod
Jumala keneen minä olen tutustunut käyttää kommunikaatioon Harmoniaa.
Kielin, elein sekä olemukseltaan.- oikeinuskottava
Harmonikkaa käytti severi suhonenkin.
- OneGod
oikeinuskottava kirjoitti:
Harmonikkaa käytti severi suhonenkin.
Jep ,mutta nyt kirjoitettiin Jumalasta.
Kuinkas on teidän kuplanne laita? Mukavaa on? :D
- Jobinpostia
2Moos.19:19. Ja pasuunan ääni koveni kovenemistaan. Mooses puhui, ja Jumala vastasi hänelle jylinällä. Biblia. Sen basunan heliä enemmin ja enemmin eneni. Moses puhui ja Jumala vastasi häntä kuultavasti. Siis Jumala, käytti jylinä kieltä.
- kesäisinkuuluu
Eli jumala on thor.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu3162837Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3011443- 1081281
En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n831261Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991255Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n581205- 481105
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi781017Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa24921- 33817