Olen muuttanut Lohjalle jokin aika sitten, mutta viime aikoina olen kiinnittänyt huomiota että lohjalaiset eivät liikaa kiinnitä huomiota nurkkiensa kuntoon eikä kaupunki raivaa pusikoita. Katselmoiko kaupunki puistoja ja julkisia alueita milloin viimeksi?
Se on harmi, sillä Lohjalla on hienoa järvenrantaa jota voisi hyödyntää kunhan vain vähän kiinnitettäisiin huomiota ympäristön siisteyteen ja raivattaisiin pusikoita ja ylipitkiä puita. Ottakaa mallia vaikka Tammisaaresta, Hangosta tai melkein mistä tahansa muusta kaupungista Suomessa. Tehdään Lohjasta yhdessä hieno kaupunki!
Ulkoalueiden siisteys Lohjalla
järvenrantakaupunki
4
208
Vastaukset
- buahalol_wannabe_helper
Suksi sinä muuttaja vittuun valittamasta Lohjan sitäsuntätästä, jos ei kelpaa niin vedä vittu päähäs ja muuta takaisin mistä tulit
- yleinen_mielipide
Kiitos, tuo kertoo paljon sinusta, mutta tuskin kaikki lohjalaiset sinunlaisia ovat.
HS:n mukaan PK-seudulla rakennusvalvonta hoitaa katselmoinnin, tästä linkistä voi lukea asiasta lisää http://www.hs.fi/kaupunki/a1460861332620?
- kukkiakans
Tuppukylässä rehottaa kaikki, kunnan pomo nauttii hyvistä ansioista!
- Vihtiläinen
Mikä teitä ei Lohjalaisia vetää aina tänne haukkumaan Lohjaa? Oletteko noin tyytymättömiä omaan asuinpaikkaanne?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1024487Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743821227- 1861052
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091032Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna85921Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47901- 64891
- 64856
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk11852Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64826