Niin ne mansen joukkue väsyi ja tappioita tulee . Kärpät vie tämän sarjan
Tappara hävisi
5
113
Vastaukset
- KärpätSuomenmestari
Mistä nyt Kakki fanit keksi tekosyyn? Ei voi syyttä tuomareita kun Tapparalle tuli vähemän jäähyjä. Ei voi syyttää Marjamäkeä kiusaamisesta. Ei voi syyttää Kärppä pelaajia telomisesta (niinkuin Tappara pelaajat kokoajan tekevät). Mikäs on seuraava tekosyy? Oliko maalitolpat lahjottu?
- tapparanmiäs
Tapparalla ei ole mitään hätää tässä sarjassa, kun vastassa on tuommoinen rupusakki, kuin Kärpät. Todellinen tasoero on todella murskaava Tapparan hyväksi.
- tapparanmiäs
Korjaan siis Tapparaa persraiskataan Kärppien toimesta jälleen kerran Mansen juntit jää taas ilman mestaruutta hahahahahahahahahahaaaaa
- OikeaTapparanMiäs
tapparanmiäs kirjoitti:
Korjaan siis Tapparaa persraiskataan Kärppien toimesta jälleen kerran Mansen juntit jää taas ilman mestaruutta hahahahahahahahahahaaaaa
Tepsukat on ollu kesälomilla jo aikaa sitten että kannattas vaan sun kehitysvammasen tepsuhomon pitää se turpa visusti tukossa.
- engångifkalltidifk
Hyvä kärpät,liiskatkaa tappura oikeen kunnolla,toi jatkoaikamaali söi miestä.ihanaa.Tappura ei ansaitse päästä finaaliin,mestisporukkaa se on
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723103
- 602834
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322395- 792208
- 602043
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171567Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301410Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351408