Kannattaako hämeenkyrön plikkojen kanssa käyttää kumia.
hämeenkyrön plikat
23
1826
Vastaukset
- kumiakehiin
juu, etteivät vaan lisäänny :)
- ikaalilainen
samaa mieltä,aina kumi päälle.
- Anonyymi
ikaalilainen kirjoitti:
samaa mieltä,aina kumi päälle.
lessujen käytäntö onkin et aina on kumi päällä...paitti naires ja kustes.
- varmuudenvuoksi
Mieluummin kahta ja niiden väliin tervattu villasukka...
- wikop
isoon totuneet ja tuntuu ettei kannata vali vali jätkien kans olla ,poitsut lampaat on teitä varten, kumisaappaat jalkaan ja .............
- kyrönmies
En kyllä kosken plikkohin ilman kumia sekaantuis.
- kyrelinmiäs
Nuorempana nain kosken plikkoja paljaalla mutta nyt on näitä maahanmuuttajia tullut ja näiden myötä sukupuolitaudit lisääntyneet niin laitan kyllä munan päälle kondomin varmistukseksi.
- onnin.päivät
Olisipa isäsikin tehnyt samoin.
- hämeenkyrötär
Paljaana parasta!
- kyrön_plikka
Paras ehkäisy keino on: kaksi kumia päällekkäin, täystuho väliin ja jättää panematta. Älkää te urpot meitä tulko paneen jos tommosia tarvii kysellä!
- Erkkik
Olen nussinut koko ikäni patjan väliin. Ei ole tarvinnut lääkäriin mennä.
- suklaaruusu
anaaliseksi on paras ehkäisymuoto
- analmannen
Anaaliseksi on pop.
- Anonyymi
miehen kanssa
- Anonyymi
Menkää ikaalilaiset hillopieksut omalle palstallenne !!!
- Anonyymi
Nimenomaan,kyllä siihen mieskin tarvitaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Menkää ikaalilaiset hillopieksut omalle palstallenne !!!
osa meistä kävi teidän palstalla paneksimassa naisianne. paljaalla. ei tarvi kiittää taudeista :)
- Anonyymi
Nuukana en raaski ostaa kun ovat kalliita. Kaverilta sain joskus hyvän käytetyn sitä olen säästellen käyttänyt. Käytön jälkeen olen aina pessyt kuivannut ja kääntänyt nurin ja käärinyt takas pakettiin . Näin jo kolmas kesä menny yhdellä kumilla.
- Anonyymi
Älä suotta käytä kumia.
Peset vaan hyvin kätesi, ennenkuin tumputat! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä suotta käytä kumia.
Peset vaan hyvin kätesi, ennenkuin tumputat!Mutta siinä touhussa menee hyvän siemenen ravinteet hukkaan !!!!!. Kondoomista nimittäin saa kerättyä kätevästi talteen esim pulloon ja säilöön pakkaseen ettei happane. Japanissa maksavat yli 2000 e litra.
- Anonyymi
lainatkaa hämeenkyrön maamiesseuralta
- Anonyymi
Jos sattuu parkanolaise kansa kintuuja punoon nii ehrottomasti sillon kyllä,mutta muuten ei niinkään tarpehen.
- Anonyymi
Kuka sitä nyt gummilla polkaisee? Mällit kuuluu holeen, ykköseen tai kakkoseen. Miehen pitää jakaa sitä paljaalla pitkin kylää, eikä päästää hukkaan. Kallista ainetta.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.35014474- 2445756
Tänään olisn uskaltanut
Ainakin luulen, kun tänään oli jotenkin varma olo. Olisin vähintään sanonut moi ja jos olisit ollut yksin olisin pyytäny113298- 1872445
- 1372169
Tiedäthän että
Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il141932Tiistaina nähdään.
Pitkästä aikaa. Minua on alkanut jännittää kovasti se näkeminen ja miten taas osaan olla. En tiedä yhtään oletko kiinnos1031511Sinusta jäi lopulta kuitenkin hyvä kuva
Vaikka voit ajatella itsestäsi kaikkea, mitä siinä mylläkässä saattoi tapahtua, mutta näin se on. Seurasin kyllä, ja mon461296Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa2411186- 891140