tori.fi toiminta

surullinenxxx

Tori ei julkaise koiran pentu myynti ilmoitusta . Koska se on muka sääntöjen vastainen, vaikka ei ole. Sitten kun valitin asiasta toimitusjohtajalle ilmoitus julkaistiin ja parin päivän päästä poistettiin ja sähköpostiin tuli ilmoitus että se on sääntöjen vastainen.
Luin säännöt ja katsoin että se ei ole sääntöjen vastainen. Otin yhteyttä asiakaspalveluun sain ihme kyselyitä siitä kuka minun nimissä harrastaa xxxx rodun kasvatusta . Ja kun on tullut ilmiantoja jne. Ja että he tekevät pentutehtailun vastaista työtä. Kiva juttu että tekevät mutta miten se liittyy minuun . Narttu sai elämänsä ensimmäisen kerran pentuja 5v iässä. Ja myös. Viimeisen kerran koska hänet steriloitiin alle 1vrk synnytyksestä. Eli yksi tämän rodun edustaja . Yksi pentue. Ei mahdu mun järkeen .

2

94

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • beethooven

      Mä ostin jo vuosia sitten sen nykyisen parhaan ystävän nimenomaan netin kautta. Iso bemari idästä toi sen ja velivenäläinen haasteli yllättävän hyvää suomea vielä kaiken lisäksi. Kyseistä valiorotua oli heillä yksinomaan ollut siellä metsästyskäytössä yli 100 vuotta. Tosin nyt siitä sitten tuli todellinen seurakoira ja perheen jäsen ilman muuta. Välillä se on kyllä sen tuntuinen että pienestä koostaan huolimatta tarvittaessa voisi hyökätä todistettavasti vaikka harmaakarhun kimppuun tarpeen niin vaatiessa.

    • Riitu64

      Minulle kävi tänään samoin, ilmoitukseni oli kuulemma sääntöjen vastainen. En vain ymmärrä että mikä siinä on sääntöjen vastainen. Kun astutimme koiramme niin ajatus on että leikkautamme pentujen teon jälkeen ja saamme mainion terapia koiran miehelleni. Mieheni sai massiivisen infarktin ja koira on kyllä niin mahtava terapia mielessä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      127
      1694
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      101
      1219
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      201
      1078
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1015
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      911
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      843
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      804
    8. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      52
      802
    9. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      50
      793
    10. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      793
    Aihe