Naiset tykkää kun saa mällit perseeseen

cumsukker

Kumma juttu mutta niin vain on, anaaliseksiä haluaa kovasti naiset.

23

2907

2Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tergfwefwew

      Aloituksen kirjoittja näkee päiväunia.

    • Daaliani

      Täällä nainen, joka rakstaa anaaliseksiä!

    • Jfjfufjf64646

      Kyllä naiset vaan rakastavat anaaliseksiä vaikka lähes kaikki sitä aluksi vastustavat. Lopulta kun siihen suostuvat niin nauttivat ja tuumavat eipäs ole ennen tullut kokeiltua kun tuntuukin niin hyvältä. Sitten soitellaan perään ja pyydetään lisää. Turhia ennakkoluuloja monilla.

    • p.mies

      Älä yleistä tarpeettomasti. Vaimoni haluaa miltei aina pelkästään peppuun ja nauttii siitä.

    • efrerer433434

      Täällä myös vaimo haluaa pyllyyn. Aloite peppuseksistä lähti vaimolta. Vaimo on ihan hulluna siihen kun minulla taas meni pitemmän aikaa että aloin nauttimaan pyllyyn panemisesta. Kai minä sitten olen kaappi homo kun suostun tyydyttämään vaimon halut ja tarpeet.

      • joonsikaaporukkaa

        Akkas paskoo tuolla menolla veren ja paskan seosta kun sulkijalihas pettää lopullisesti ja saa mukavat peräpukamat kaupan päälle.Kyllä kannattaa sontalaaria nuohota tiuhaan tahtiin.....


      • rohkaisua

        Sukupuoliasiat voivat tuossa iässä tuntua pelottaviltakin. Juttele isän tai äidin kanssa, tai jos et kehtaa niin vaikka kouluterveydenhoitajan. Vähän kun tulee ikää lisää niin kyllä se siitä helpottaa.


      • efrerer433434
        joonsikaaporukkaa kirjoitti:

        Akkas paskoo tuolla menolla veren ja paskan seosta kun sulkijalihas pettää lopullisesti ja saa mukavat peräpukamat kaupan päälle.Kyllä kannattaa sontalaaria nuohota tiuhaan tahtiin.....

        joonsikaaporukkaalla ei ole tietoa asiasta. Vaimon kanssa ollaan harrastettu anaaliseksiä kohta 20 vuotta todella ahkerasti eikä mitään muutoksia ole tapahtunut. Jos ei ole tietoa kannattaa olla hiljaa.


      • efrerer433434

        Minun mielestä ei kannata mutta jokainen tyylillään. En tuomitse.


      • Munaa.suoleen
        joonsikaaporukkaa kirjoitti:

        Akkas paskoo tuolla menolla veren ja paskan seosta kun sulkijalihas pettää lopullisesti ja saa mukavat peräpukamat kaupan päälle.Kyllä kannattaa sontalaaria nuohota tiuhaan tahtiin.....

        Älä sönkötä, kuitenkin olet paikallisen homobaarin kiimaisin narttu.


    • SEbastianHeltta

      Akat säästää ykköstä "vakipanolle", ilkeyttään työntävät persereikää känniselle avioukolle ! Juntti saa tökkiä anukseen ja luulee saavansa parasta.... akka on edellisiltana antanu anusta mustalle.... ykköseen kelpaa vain rantaruotsalainen hetero.....:)))

    • dgdfgfdg453543

      Jos mies antaa naisen ottaa suihin onko mies silloinkn kaappi homo. Eikö naista saa koskea kuin pilluun.

    • Pyllistäjä

      Miehetkin tykkää saada spermaa pyllyynsä aina sillon tällöin. Siitä tulee miehekäs olo ;)

      • Munaa.suoleen

        Homoilu on tosimiesten hommaa. Akkojen kanssa vehtaavat vain luuserit.


    • wwwpppkkk

      jos nussii shemalea Thaimaan reissulla,mikäs on?Kahta kertaa ei lasketa,eli ei homo.Ja miehet 10:stä kerrasta nollaantuu...

      • kumihomo

        Kannattaa olla varovainen noissa homostelu kokeiluissa jottei saa hiviä. Se on ikävää jos naiset kiinnostavat sitten kuitenkin enemmän ja et voi aloittaa suhdetta. Sama myös miesten kanssa sillä ei homokaan halua saada tartuntaa.


      • Eloa-ilolla
        kumihomo kirjoitti:

        Kannattaa olla varovainen noissa homostelu kokeiluissa jottei saa hiviä. Se on ikävää jos naiset kiinnostavat sitten kuitenkin enemmän ja et voi aloittaa suhdetta. Sama myös miesten kanssa sillä ei homokaan halua saada tartuntaa.

        Kerran täällä vaan eletään, niin että hällä väliä. Parempi elää lyhyempään iloisena kuin kyhjöttää vanhuutta kehnojen palvelujen ja köyhyyden kanssa.


    • Anonyymi

      ruskea persereikä on parasta mitä naisessa tiedän

    • Anonyymi

      naisen persereikä on seksikäs

      • Anonyymi

        Näin on. Olen seurustellut useamman vuoden nykyisen naiseni kanssa. Usein olen ilmaissut halujani hänen upean muotoista persettä kohtaan. Olen aivan hulluna kun näen hänet urheiluhousuissa, jossa pepun muodot näkyvät upeasti . Ei ole montaa yötä, kun olin jo mennyt nukkumaan pettyneenä, ettei saa seksiä vaikka mieleni teki, muijan jäädessä katsomaan televisiota. Heräsin nukuttuani tunnin tai kaksi kun nainen yllätti minut todella. Hän tuli päälleni upeassa seksiasussa, jossa tissien ja takapuolen seutu jää paljaaksi . Hän alkoi suudella minua intohimoisesti ja puristelin samalla persposkia. Lämpenin todella nopeaa ja halusin nuolla upeita rintoja ja välittömästi sovitella kovettunutta kaluani hänen sisälle (paloin halusta upota hänen kosteaan pimppiin). Muija sanoi, että älä hätäile ja jatkoimme suutelua. Hetken päästä käännyimme 69 asentoon . Hän alkoi imeä ahnaasti kaluani ja nuolin pillua aivan mehuissani. Hänen pyllynreikäänsä katselin samalla ja uitin etusormea pillumehuissa. Peppureikään kostuttelin etusormella ja pylly tuoksui todella kiimaiselta ja työnsin kieltäni myös sinne kiimoissani. Nuolemisen ohessa aloin varovasti työntää etusormea persereikään sentti sentiltä. Vaimo kiihdytti lantioliikettä ja nuolin tussua onnesta sekaisin ja työnsin koko etusormen hänen anaaliin , hän tuntui myös nauttivan tilanteesta vaikka yleensä ei anna B rappuun mennä. Olimme aivan kiimassa ja kysyin , saanko kulta laittaa mun kalun sun peppuun tänään . Onnekseni hän suostui . Muija siirtyi kontalleen ja läimäytin perseposkeen kämmenellä ja tulin hänen taakseen valmiiksi . Aluksi peppuun astuminen tuntui hieman vaikealta kun aukko kamppaili vastaan. Lopulta pääsin ohi sulkijalihaksen ja peppu kuin imaisi terskanpään peremmälle. Aloitin hiljaaa työnnöt ja ihailin näkyä kuinka vihdoinkin saan piiiitkästä aikaa peppua. Vaimo ohjasi käteni hieromaan samalla klitorista. Tunsin kuinka pillu litisi märkänä ja hieroessani emäntä painoi peppuaan yhä lähemmäksi koska kiima yltyi ja halusi varttani kunnolla peräreikään. Nautin suunnattomasti pepun puristuksessa kullin varren ympärillä . Hetken sain takaapäin naida persettä ja nautin joka työnnöstä. Kalu turposi sen verran paljon, että kipujen takia halusi vaihtaa vielä ykköseen. Lopuksi otimme lähetyssaarnaaja asennon ja pumppasin vain minuutin verran ja kuiskasin hänen korvaan, etten pysty enää kauaa pidättää siemensyöksyä, vapisin jo valmiiksi. Naiseni otti minun ympäriltä kiinni ja sanoi kiimaisella äänellä että anna kulta laueta, että hän on saanut jo monta kertaa . Otin muutaman työnnön pohjaan saakka ja ähisisin ja murahtelin kun muna sylki joka tipan ulos ja laukesin hänen pyhimpäänsä. Herran aikoihin ei ole ollut yhtä hyvää seksiä meillä kuin viimeaikoina . Huomioikaa toistenne halut ja toiveet suhteessa . Toivottavasti joku nautti tästä tarinasta


    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1757
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1567
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1273
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      68
      1102
    5. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      745
    6. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      739
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      727
    8. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      705
    9. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      692
    10. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      688
    Aihe