huvittava_pelle

skipada_skäpädä_duu

tää retrama, kun tajusi alex ikosen itseään paremmaksi/lahjakkaammaksi, niin tiputti nuorukaisen jatkosta. No, alexista kuulemme vielä, se on varma.

6

268

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • finpuple

Ovat ihan eri genren osaajia, joten ei mitään kilpailua. Tänä vuonna vaan todella kovatasoinen porukka ja Redi ei pojalle pysty mitään opettamaa. Jos tämä Alex todella osaa ja tahtoo pärjätä, niin tekee sen ilman Voiceakin. Ja Suomessa Alexin tyyppisen musiikin myynti todella kapeata...

• Albinotar

Ihmetytti Hietasen tytöt-miksi valitsivat Redraman valmantajaksi?Miksei Tarjaa?Pudotti kylmästi tytöt,Rosan pudotus ihan outoa.

• Hölmöpäätös

Redrama teki tällä kaudella outoja valintoja kuten tämä Anna Karlsson,
      mun mielestä tuo tyttönen olisi saanut pudota jo aikaa päivää sitten. Monia paljon parempia putosi aikaisemmin kuten esim just nuo Hietasen tytöt ja tuo Alex. Mikä siinä Annassa Redramaa kiinnosti, kertokaa kun itse ymmärrä.
      Alex edusti kerrankin jotain erilaista tyyliä, taitava nuorukainen olisi ollut loistava erottuva valinta semeihin juuri eri tyylilajinsa puolesta ja tietenkin taitojensa vuoksi.

• Huvittava_Pelle

Eikös parhaan pitäisi voittaa? Nyt ei, kun pudotti A. Ikosen.

• tellervo55

Nyt sama floppi redrama syypää siihen että yksi parhaimmista laulajista ei päässyt finaaliin. Olisi pitänyt saman linjan loppuun asti jossa laulajia kehutaan ja kannustetaan. Törkeää tuo korean tytön kritisointi, ja millä hetkellä. Surkeaa redrama!!!!!!!

• väärinmeni

Niinpä! Ja Olli teki kyllä ison virheen tänään. Suhyun olisi kuulunut finaaliin..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      65
      5638
    2. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      20
      4337
    3. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      17
      2926
    4. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      171
      2254
    5. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      17
      1946
    6. Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä

Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut
      Perussuomalaiset
      132
      1819
    7. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      95
      1392
    8. Kerro jotakin kaivatustasi.

Vaikka synkimmät salaisuudet jos tiedät. :) m
      Ikävä
      68
      1164
    9. Harmi, se on

Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty
      Tunteet
      17
      1136
    10. Maailma pysähtyy aina kun sut nään

Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o
      Ikävä
      77
      1008
    Aihe