http://keskustelu.suomi24.fi/t/14229051/reijo-hammar-on-yksi-suomen-tunnetuimmista
Reijo Hammar on ottanut aikuis upotuskasteen Hellutaiseurkaunnassa on näin ollen pyhä ja hänen tekonsa pyhät.
Reijo Hammer asuu nykyisin Kauhajoki ja tekee voimallista hellutalaista pyhitystyötä siellä.
Reijo Hammar on pyhä Helluntailainen
7
1480
Vastaukset
- pyhähellutailainen
Reijo Hammar puhuu aivan ja aina voitelussa. Kun hän suunsa avaa monet jo kaatuvat heti kättelyssä.
- HulluntaiKirkko
Andreas Hammar on helluntaikirkon uusi johtaja. Hänellä on kannatusta läpi Suomen ja myös ulkomailla
- auvoauvoneN
Ottakaa te kaksi kommentoijaa se tukki ensin omasta silmästä pois, niin voitte alkaa näkemään asiat oikeassa valossa. Ja sinulle hulluntailainen, varoitan jatkuvasta väärentelyistä ja helluntalaisten ja muidenkin uskovien pilkkaamisesta. Aivan varmasti, ehkä piankin tuo harjoittamasi pilkka tulee sinun omaan nilkkaan.
Terveisin, pitkään elänyt ja tuon mistä sinua varoitin nähnyt, monen pilkkaajan kohdalla käyneen toteen. - helluntailaisetTapppaa
helluntalaiset saavat itse tehdä ensin parannnuksen omasta pilkkaamisestaan ja toisten avioliittojen rikkomisista !
Avioliitto on Jumalan säätämä ja siihen ei helluntailaisilla ole mitään oikeutta puuttu. joten odotan koska Jumala kostaa helluntalaisille. - helluntaioppi
Myös Suomessa on kuuluisia vankeja. Yksi heistä on Reijo Hammar (nykyisin Andreas Hammar), jota kutsuttiin aikoinaan Suomen vaarallisimmaksi vangiksi. Hammar murhasi vuonna 1986 liikemies Antti Eljaalan Viking Sallyllä. Hänet tuomittiin murhasta elinkautiseen. Vuonna 1988 Hammar karkasi kahden vangin kanssa Kakolasta (Turun keskusvankila). Hammar ampui paon aikana vartijaa katkaistulla haulikolla. Hammar surmasi myös toisen karkumatkalla olevista vangeista. Matka päättyi Tukholmaan, josta vangit palautettiin Suomeen. Karkumatkalla kaksikko oli ryöstänyt useita pankkeja.
Presidentti Halonen armahti Hammarin joulukuussa 2004. Hammar on päässyt otsikoihin tämän jälkeenkin, muun muassa aseella uhkailusta ja vuonna 2011 puukotuksesta, joka johti lopulta neljän vuoden vankeusrangaistukseen.
Reijo vaihtoi etunimensä enemmän hellutailaiseen Andreas nimeen, että voi voimallisemmin levittää helluntaioppia. - helluntaiVeli
Olen kuullut. että Marika Hammar Kauhajoki häneltä voi varata Reijon esiintymään eri tilaisuuksiin,
- NeitiSebasitianHammar
Vanki Mielisairaalan Yli Lääkärin Hannu Lauerman mukaan Suomessa surmataan 3 henkilöä joka vuosi homottelun takia,.
Neiti Sebastian Hammar olisi myös voinut menettää henkensä. mielettömien puheidensa takia.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 968489
- 444177
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021936Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html371468- 241450
Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,341179Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia121150Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53877Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31852Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29817