Itse ole sheivannut kassit jo parikymmentä vuotta eikä tulisi mieleenkään palata karvaiseen muotiin. Naisilta on tullut pelkästään positiivista palautetta.
Posliini pussit
11
410
Vastaukset
- myös.itse
Sama yllä, sheivaan kassit itse. Yritin saada emännän siihen, muttei ole uskaltanut, kun iho on pehmeää ja epätasaista. Pelkäsi, että tekee haavan.
Suosittelen kans,- 666666666
ei vitun vammanen
- kusensunsuuhun
vitun neitsyt homo et ees tiä mitä on sheivaus saatanan vammapetrus kiki kusinaama
- elinanperse
Mul on aikamoine puska persereiäs, ei niiku persees vaa niiku persereiäs kerra koiti sheivaa jouduin polille vähä vitutti xd
- urpo-kymäläinen-karjala
Ei sulla reiässä karvoja ole, jos ei joku ole sinne tukkoa lykännyt, kyllä ne muuten kasvaa reiän ympärillä, urpo.
- kassitperseeseen
mää hirtä sut kasseista ja nuolen sun palleja sit mällään sun suuhu.
- puskajoonas
ketä vitun pelle sheivaa ku sen on just cool olla kauhee metsä kyrvän ja persereiän ympärillä :DDDD!!!111
- satsamaan
onn santsa ja mul o pieni muna
- eiääliö
Säälittävää kun keskustelemaan pääsee myös ääliöt!
- ddadadssadd
Sama täällä sheivaan pallit ja kullin juuren. Kulli näyttää juhlakunnossaa paljon pidemmältä, kun siinä ei ole karvapöheikköä juuressa.
- dsfsfr4453
Meillä menee niin että vaimo saa ajella minulta karvat mieleisekseen ja minä häneltä. Karvojen ajelu johtaa aina suihinottoon tai panoon. Todella kiihoittavaan kun vaimo siistii karvoitustani suihkussa ja ottaa lopuksi suihin.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään
"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El1246602MTV3 - Auerin poika todistaa videolla, miten Anneli pahoinpiteli lapsia!
Kello 10.04 – Ainakin kerran viikossa se löi. Löi muitakin sisaruksia, mutta ei isosiskoa. Nuorinta siskoa en ole nähny535664Orpon hallitus paskoi kaikki hommat
ja "yllätäen" ilmestyi raportti Marinin hallituksen tuhlailusta, raportti tuli kuin TILAUKSESTA.784423NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu
narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun854303Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois
Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja1024071Mikä piirre kaivatussa on sinulle se juttu?
Tunnetko kaivattuasi vai onko hän haavekuva, jota et edes tunne? Joskus tää asia ei ole niin selvää.841426- 791235
- 3341227
HihhuIi-Päivi täpinöissään Viktorin tapaamisesta
Eiköhän nyt kaikille ole vihdoin selvää kenen joukoissa tämäkin putinisti seisoo. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a101189Onko kaivattusi muuttunut sinä aikana
Kun olet hänet tuntenut? Jos, mihin suuntaan? Mistä epäilet muuttumisen johtuneen?35978