Itse ole sheivannut kassit jo parikymmentä vuotta eikä tulisi mieleenkään palata karvaiseen muotiin. Naisilta on tullut pelkästään positiivista palautetta.
Posliini pussit
11
392
Vastaukset
- myös.itse
Sama yllä, sheivaan kassit itse. Yritin saada emännän siihen, muttei ole uskaltanut, kun iho on pehmeää ja epätasaista. Pelkäsi, että tekee haavan.
Suosittelen kans,- 666666666
ei vitun vammanen
- kusensunsuuhun
vitun neitsyt homo et ees tiä mitä on sheivaus saatanan vammapetrus kiki kusinaama
- elinanperse
Mul on aikamoine puska persereiäs, ei niiku persees vaa niiku persereiäs kerra koiti sheivaa jouduin polille vähä vitutti xd
- urpo-kymäläinen-karjala
Ei sulla reiässä karvoja ole, jos ei joku ole sinne tukkoa lykännyt, kyllä ne muuten kasvaa reiän ympärillä, urpo.
- kassitperseeseen
mää hirtä sut kasseista ja nuolen sun palleja sit mällään sun suuhu.
- puskajoonas
ketä vitun pelle sheivaa ku sen on just cool olla kauhee metsä kyrvän ja persereiän ympärillä :DDDD!!!111
- satsamaan
onn santsa ja mul o pieni muna
- eiääliö
Säälittävää kun keskustelemaan pääsee myös ääliöt!
- ddadadssadd
Sama täällä sheivaan pallit ja kullin juuren. Kulli näyttää juhlakunnossaa paljon pidemmältä, kun siinä ei ole karvapöheikköä juuressa.
- dsfsfr4453
Meillä menee niin että vaimo saa ajella minulta karvat mieleisekseen ja minä häneltä. Karvojen ajelu johtaa aina suihinottoon tai panoon. Todella kiihoittavaan kun vaimo siistii karvoitustani suihkussa ja ottaa lopuksi suihin.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu2712360En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n831031Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n581031- 1081000
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi81941- 44861
Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa21848Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi67756- 33697
Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä299694