Maapallon huojunta ja akselimuutokset!!

maapallokääntyy

Minä sain henkiseltä näkijältä jo 70.luvulla tietoa siitä kuinka maapallon akseli kääntyy näinä vuosina ja näin NASA sen toteaa.
Onko kysymyksessä suuri asia vai vain pieni ilmastonmuutos?

16

1321

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aarteenmetsästäj
    • 12345654321

Prismassa ( yle1) kerrottiin kuinka avaruuteen lähetetyt tekniset laitteet vähitellen törmäilevät toisiinsa ja alkavat pyöria romusilppuna maapallon ympärillä. Nyt sitä avaruusromua on jo harmiksi asti, joskus joku isompi möhkäle onkin jo tipahtanut maan pinnalle tai valtamereen.
      Eli nyt olemme onnistuneet Tyynenmeren roskapyörteen lisäksi jo sotkemaan avaruudenkin saasteeseemme.
      Nykyajan profeettojen tehtävä lienee ennakoida mihin tämä roskaamiskykymme johtaa.

• uusi.propleema

Löytyykö Odinin profeetalla tähän ongelmaan jokin yhteiskuntaa rakentava ennuste?

• o-o-

Minä näin jo 60-luvun lastenohjelmassa sen kuinka Petteri Pyörittäjä (Leo Lastumäki) takoi maapallon vaarallisella tavalla vääntyneen akselin vasaralla oikeaan asentoon. Todella profeetallinen ohjelma.

• Jumalansuuripora

Paavo Järvisen Näky

(Kaidalle Tielle 15.8.2011)

Näky Jumalan suuresta porasta ja siitä, kuinka maapallo joutuu eri asentoon,
      sivuaa aloituksen aihetta.

• ToinenRealisti

Maapallon ikä on noin 4,5 miljrdia vuotta.Pyörähdysaika 23h 56 min 4,1 s.Se tosin on pyöristetty 24 tuntiin.Akselin kaltevuus on 23,44 astetta.

Pyörähdysaika hidastuu pääasiassa Kuun vetovoiman aiheuttaman vuorovesi-ilmiön vuoksi keskimäärin 1,6 millisekuntia vuosisadassa.

Vuodenaikojen vaihtelu johtuu Maan kallistuskulmasta,eli siitä,että Maan akseli on 23,44 astetta kallellaan ratatason normaaliin nähden.

Tällä hetkellä akseli osoittaa kohti Pohjantähteä.Auringon ja Kuun vaikutuksesta akseli kuitenkin kääntyy hitaasti,ja esimerkiksi 12 000 vuoden kuluttua pohjoinen taivaannapa sijaitsee Vegan lähistöllä.

Ilmiötä kutsutaan prekessioksi.Täyteen prekessiokierrokseen kuluu aikaa 25 725 vuotta.

Tällaiset "muutokset" ovat täysin luonnon omien voimien aikaan saamia aina siitä lähtien,kun Maapallo oli muodostunut.

Myöskään ilmaston muutoksissa ei ole mitään ihmeellistä koska Maapallon ilmastossa on jo alusta lähtien aina tapahtunut muutoksia.

Ne muutokset eivät tapahdu hetkessä vaan pitkällä aikavälillä,ja niidenkin muutosten takana ovat luonnon omat voimat,eivät siis mitkään yliluonnolliset voimat.

• Zussu

Saisiko mahdollisesti jotain linkkiä siihen NASAn toteamukseen????

Olen silmämääräisesti ja kompassin kanssa huomannut saman "huojunnan" eli akselin puolelta toiselle kallistumisen. Itse en ihan älyttömän hyvä ole astrologiassa, mutta eikös se jokseenkin näin mene, että auringon pitäisi nousta aina kutakuinkin idästä (muutaman asteen heittoja)? Se on kuitenkin siirtynyt melkoisesti pohjoisen suuntaan. En tiedä voiko auringon lasku- ja nousuhetket viivästyä kauhean montaa minuuttia (mitä ne on tehneet), jos ne kuitenkin on vuosikausia olleet niin säännölliset, että ihan almanakkaan on painettu?

Jostain muistelisin, että kuun kaltevuus vaihtelee koko sen kierron aikana n.4-6 astetta (maan magneettisten napojen heitosta on sama oppi mielessä). Olen tarkkaillut kuuta ja huomannut kuun ts. maapallon heiluvan vuorokauden aikana n.40 astetta. Ei ole kyllä normaalia. Sen verran jo maalaisjärkikin sanoo. Eikä ole kyllä'mitenkään mahdollista edes että ILMASTONMUUTOS saa aikaan taivaankappaleiden liikkeiden muutoksia.

• Jo tokkiisa sen maapallon akselin huojumisen paljaalla silmällä havaitseekin.

• YhhdetVhielä
        kekek-kekek kirjoitti:

Jo tokkiisa sen maapallon akselin huojumisen paljaalla silmällä havaitseekin.

Joo,ja varsinkin silloin,kun tulee lähipubista kotiin parin promillen kumarassa!

• Anonyymi

Ilmastonmuutos johtuu juuri maan akselikulman huojunnasta, 11 vuotta ja alkaa kylmempi "ilmastonmuutos"

• Kutenainaennenkin

Parin,kolmen viikon päästä tämä aihe on jo ihan last season.

• sulakoonjääkin

Joo ja jälleen yritetään pistää syyksi sulavesi pohjoisesta,hah

• kylläsinähhitiiät

Minä voin valaista asiaa koska en ole lukenut sivuakaan asiasta. Silti minulla on ajatusta. Tuo maapallon huojunta. Ei se johdu ihmisten pahuudesta tai hyvyydestä se on planeetan luonnollinen reaktio. Samaten jos kuvittelet että ylhäällä lentää pääskynen. Kun sitä kakattaa ilmassa niin se pullauttaa kakan poies. Niin yksinkertaista se on.

• napanaksuu

Huojunta on pikkujuttu mutta dramaattisesta akselimuutoksesta on kyse.Silloin maapallon navat siirtyvät satoja jos ei jopa tuhansia kilometreja paikoiltaan.

• Anonyymi

Maan sisällä on kierteistynamo, maa vaihtaa sähköstä napaansa ,11 vuoden välein

Johtuu nääks evoluutiosta, muttei se mitään kerro, ynnää ja miinustaa vaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      32
      7167
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      43
      4363
    3. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      24
      3845
    4. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      188
      3479
    5. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      12
      2527
    6. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      30
      2485
    7. Oletko nyt

Onnellinen mies naisesi kanssa?
      Ikävä
      44
      2142
    8. Onko kaipaamallasi

Naisella silikonit 🤔
      Ikävä
      26