Herpes-ei seksiä

Puute40

Tilanne on tämä. Minulla 2-tyypin herpes joka oireilee hyvin harvoin, muutaman kerran vuodessa. Olen rakastunut ihanan suloiseen naiseen ja hänkin sanoo rakastavansa minua. Vuosi seurusteltu. Naiseni ei halua kanssani seksiä herpekseni vuoksi. Saan hyväillä häntä kädellä ja siintä hän kovasti nauttii. Minuun hän ei koske. Tarkemmin sanottuna hän ei suostu yhdyntään, eikä tyydyttämään minua mitenkään edes kondomin kanssa. Kunnioitan rakastamani naisen mielipidettä ja oikeutta enkä painosta tai edes puhu hänelle mitään "kärsimyksestäni". Kaikki on muuten hyvin, mutta minä kärsin seksin puutteesta. Olisi mahtavaa jos hän edes koskettaisi minua kondomin kanssa. Pettäminen ei tule kyseeseen minun kohdalla. Onko kellään vastaavaa kokemusta tai voisiko kukaan neuvoa miten asian voisi ratkaista?

6

320

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eikokemusta

No ei ole vastaavaa kokemusta. Päinvastoin minun herpekseni ei ole pelottanut kumppaneita. Tarkoitat selvästi kakkostyypin herpeksellä sukupuolielimissä esiintyvää herpestä, joka voi olla hsv-2 tai hsv-1. Oletteko käyneet yhdessä juttelemassa vaikkapa pätevällä lääkärillä asiasta? Kohtuuttoman varovaiselta nainen vaikuttaa. Hän ei siis koskaan ole uskaltanut keneltäkään sitten varmaan ottaa vastaan suuseksiäkään, koska herpeksen voi saada niinkin. Tajuaako hän sen, että mikäli on saanut suojaamatonta suuseksiä, on riskin ottanut? Hän ei siis sinulta suihin ota? Hän ei siis uskalla koskaan suudellakaan kenenkään kanssa, koska ns.huuliherpes on n.90%:lla suomalaisista.

Tietääkö hän kuinka yleinen herpes on väestössä? Ymmärrän toki hänen suhtautumisen. Herpes voi olla hänellä itselläänkin oireettomana tai sitten ei. Tai jollei herpestä, niin joku muu tauti esim. hpv. Se on herpestäkin yleisempi sukupuolitauti. Kondomikaan ei taa varmaa suojaa, mutta on kuitenkin varteenotettava suoja. Jollei sinulla ole oireita päällä, ihan hyvin voisitte harrastaa edes silloin suojattua yhdyntää. Toki toiset ihmiset ovat rohkeampi kuin toiset ja jollei naisesi uskalla panna kanssasi, ei häntä pakottaakaan voi.

Selvästi rakastat häntä, mutta toivon, että hän rohkaistuisi, jotta voisitte tyydyttää seksuaalisesti toisianne paremmin.

• Aloittajallevastaus

jos tarinasi on tosi olette kyllä molemmat ihan helveti dillejä(Urpoja)!

• keskustelkaapohtikaa

Siis ei suostu tyydyttämään mitenkään? Mutta ottaa vastaan sinun hyväilyjä? Olisiko parempi, että otatte oikeasti selvää kaikesta ja pohditte/keskustelette tilanteen uusiksi. Kuinka kauan ajattelit jatkaa noin? herpes-treffit sivulta saatte myös lisää asiallista tietoa.

• Puute40

Kiitos vastauksista. Eipä tässä liene muuta tehtävissä kuin tyytyä kohtaloonsa. Keskustelut on käyty jo aikoja sitten. Itsehän olen tautini hankkinut, eikä entinen seksielämä enää palaa.

• Jätäseämmä

sehän on ihan pihalla koko lehmä! Järkevä ihminen joka rakastaa sua ei piittaa jostain vitun herpeksestä!

• eivoiollapiittaamatta

Kyllä vitun herpeksestä ei voi olla piittaamatta nainen, kun se oikein kunnolla oirehtii.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Me työeläkeläiset äänestämme SDP:tä

SDP on luonut koko työeläkejärjestelmän, jonka hedelmistä saamme nyt nauttia. Kansaneläkelaitos on Maalaisliiton tekele,
      Maailman menoa
      151
      4886
    2. Eikö tunnukin kamalalta, kun en

anna periksi vaikka parhaasi olet tehnyt antaaksesi täystyrmäyksen? Ja kyllähän minä monta iskua olen saanut ja maannut
      Ikävä
      81
      3576
    3. SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa

Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt
      Maailman menoa
      31
      2563
    4. SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"

Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het
      Maailman menoa
      40
      2233
    5. Kenen juontajan pitäisi voittaa tänään Kultainen Venla? Ehdolla Pimiä, Holma ja Vaaherkumpu

Kultainen Venla gaalassa jaetaan tänään tv-alan palkintoja. Yksi suosituimmista kategorioista on Juontaja. Vappu Pimiä
      Suomalaiset julkkikset
      93
      2107
    6. Antti Lindtman: "Ainahan kaikenlaisia huhuja liikkuu"

Näin hän siis vastaa SDP:n häirintäkohuun, väistelee vastuutaan Juttuhan on niin, että Lindtman ja Tuppurainen on tasan
      Maailman menoa
      63
      2023
    7. Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?

Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?
      Ikävä
      24
      1995
    8. Mitä saa sanoa?

Palstalla tänään sanottua: ” Kaikki riippuu siitä, miten asian esittää,” Onko siis niin, että saa muita pomottaa ja
      80 plus
      86
      1989
    9. Onko olemassa miehiä, jotka haluavat yhteydenpitoa?

Silloin tällöin viestiä, puntarointeja arkielämästä, ikäänkuin pientä viihdettä ilman sen kummallisempaa. Tällaista miet
      Sinkut
      19
      1468
    10. Mitä Trump itse pitäisi siitä, jos häntä solvattaisiin

Kuten hän solvasi muita mm. Macronia? Kyllä ei huumori enää kukkisi. White house on nykyään pelkkä vitsi vain, ei mitään
      Maailman menoa
      101
      1287
    Aihe