Eihän tyhmyys synti ole

missäneonkasvaneet

Mutta on se outoa, että Sipilän kannattajat näyttävät olevan toinen toistaan tyhmempiä. Käytöstavat puuttuu myös tyystin.

27

233

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kana-Aulis

      Joko sinä Ope kävit apteekissa, joko lääkitys kunnossa ?

      • thankyou

        Hienosti todistit avauksen väitteen omalta osaltasi todeksi.


      • kepumielipidettäkysytään

      • kepupettääikuisesti

    • Iki-demari

      He eivät esim. varasta taloyhtiöltä kuten Antti Rinne on tehnyt. Siksi he ovat meidän demareiden mielestä tyhmiä.

    • Zeetor

      Ei se synti ole mutta häpeä.Kai ne keskustalaisten kannattajat ovat sitä mieltä myös , mutta ei vaan voi sitä myöntää.Yrittää mollata Rinnettä, vaan ei se pure, huippu on kyllä keskustalaiset, ja nitten aikaansaamiset.Eripuraa ihmisten kesken.

    • Käytöstapojen puuttetta on:
      -Henkilökohtaisuuksiin meneminen tietysti ruikkimalla puskasta.

      • Sanoisin, että näiden viime porvarihallitusten toilailuja ja tyhmyyttään aiheuttamia tuhoja, saa kyllä arvostella, ja pitääkin arvostella - vaikka puskista ja kuinka henkilökohtaisuuksiin menevästi.

        Onko kansalaisella muuta vaihtoehtoakaan ? Äänestäessäkin kun kusetetaan, eikä saa ollankaan sitä, mitä on luvattu ja tilattu !


      • Chaizzer kirjoitti:

        Sanoisin, että näiden viime porvarihallitusten toilailuja ja tyhmyyttään aiheuttamia tuhoja, saa kyllä arvostella, ja pitääkin arvostella - vaikka puskista ja kuinka henkilökohtaisuuksiin menevästi.

        Onko kansalaisella muuta vaihtoehtoakaan ? Äänestäessäkin kun kusetetaan, eikä saa ollankaan sitä, mitä on luvattu ja tilattu !

        Puhun nyt homottelusta ym. tälle palstalle tyypillisestä paskasta!


      • OikeistoSosDem kirjoitti:

        Puhun nyt homottelusta ym. tälle palstalle tyypillisestä paskasta!

        Mikäli se jotain helpottaa, ja eikä muuten kykene pettymystään purkaa - niin mikä että ei ! Parempi sekin kuin ei ollenkaan "purkaisi" pettymystään.


    • kepugeenitkepugeenit
      • Huonot.näkymät

        "Jutussa kerrotaan myös, että Sipilän keskeinen neuvonantaja on entinen pääministeri ja keskustavaikuttaja Esko Aho. Haastateltavien mukaan eräät keskeiset osat Sipilän politiikasta ovat peräisin Aholta".

        Tuo voisi osaltaan selittää p*rseelleen menneen työllisyyden noston ja soten.

        Uusien työpaikkojen suhteen kepu(hallitus) polkee paikallaan; vuodessa ei ole saatu mitään aikaiseksi. Sotea on ronkittu joka suunnalta, vaan eipä sekään kehuja saa muilta kuin niiltä, jotka sitä ronkkivat, eli ovat olleet sitä "luomassa". Tulevat vuodet eivät lupaa hyvää.


      • Huonot.näkymät kirjoitti:

        "Jutussa kerrotaan myös, että Sipilän keskeinen neuvonantaja on entinen pääministeri ja keskustavaikuttaja Esko Aho. Haastateltavien mukaan eräät keskeiset osat Sipilän politiikasta ovat peräisin Aholta".

        Tuo voisi osaltaan selittää p*rseelleen menneen työllisyyden noston ja soten.

        Uusien työpaikkojen suhteen kepu(hallitus) polkee paikallaan; vuodessa ei ole saatu mitään aikaiseksi. Sotea on ronkittu joka suunnalta, vaan eipä sekään kehuja saa muilta kuin niiltä, jotka sitä ronkkivat, eli ovat olleet sitä "luomassa". Tulevat vuodet eivät lupaa hyvää.

        Sote on mennyt eteenpäin enemmän kuin koko sen 15 vuoden aikana, mitä sen kanssa on värkätty. Sen sijaan uusien työpaikkojen luomisessa poljetaan todella paikallaan.


      • vaihtoehtoinenpolku
        Huonot.näkymät kirjoitti:

        "Jutussa kerrotaan myös, että Sipilän keskeinen neuvonantaja on entinen pääministeri ja keskustavaikuttaja Esko Aho. Haastateltavien mukaan eräät keskeiset osat Sipilän politiikasta ovat peräisin Aholta".

        Tuo voisi osaltaan selittää p*rseelleen menneen työllisyyden noston ja soten.

        Uusien työpaikkojen suhteen kepu(hallitus) polkee paikallaan; vuodessa ei ole saatu mitään aikaiseksi. Sotea on ronkittu joka suunnalta, vaan eipä sekään kehuja saa muilta kuin niiltä, jotka sitä ronkkivat, eli ovat olleet sitä "luomassa". Tulevat vuodet eivät lupaa hyvää.

        http://yle.fi/uutiset/vmn_entinen_ylijohtaja_hallituksen_tyollisyystavoitteesta_uskokoon_ken_tahtoo/8804637?origin=rss

        Mitä Sipilän prosessikaavio neuvoo?


      • Huonot.näkymät kirjoitti:

        "Jutussa kerrotaan myös, että Sipilän keskeinen neuvonantaja on entinen pääministeri ja keskustavaikuttaja Esko Aho. Haastateltavien mukaan eräät keskeiset osat Sipilän politiikasta ovat peräisin Aholta".

        Tuo voisi osaltaan selittää p*rseelleen menneen työllisyyden noston ja soten.

        Uusien työpaikkojen suhteen kepu(hallitus) polkee paikallaan; vuodessa ei ole saatu mitään aikaiseksi. Sotea on ronkittu joka suunnalta, vaan eipä sekään kehuja saa muilta kuin niiltä, jotka sitä ronkkivat, eli ovat olleet sitä "luomassa". Tulevat vuodet eivät lupaa hyvää.

        HYVÄÄ HUOMENTA VASURIT....Aamutelevision uutiset kertoi , Suomen teollisuustuotanto on n. 1.5 % kasvanut vuonna 2016 . Valtiovarain ministeriö pitää aiheesta tiedotus tilaisuuden tänään 14.4 . Oikeita "työttömiä" on paljon vähemmän , kuin tilastot osoittaa . Tilastoissa on mukana paljon PÄIVÄRAHA HUIJAREITA ,jotka ovat tänäänkin pimeissä töissä !


      • timpuri06 kirjoitti:

        HYVÄÄ HUOMENTA VASURIT....Aamutelevision uutiset kertoi , Suomen teollisuustuotanto on n. 1.5 % kasvanut vuonna 2016 . Valtiovarain ministeriö pitää aiheesta tiedotus tilaisuuden tänään 14.4 . Oikeita "työttömiä" on paljon vähemmän , kuin tilastot osoittaa . Tilastoissa on mukana paljon PÄIVÄRAHA HUIJAREITA ,jotka ovat tänäänkin pimeissä töissä !

        Nytkö aletaan sitten hurraamaan, että kepun ja nerokkaan hallituksen toimenpiteet ovat purreet ?
        Väittäisin, että kyse on tilaston tulkinnasta hallitukselle positiiviseen suuntaan, ja mahdollinen kasvu tulee aina aikojen kukuessa, jopa tällaisista hallituksista huolimatta ja niistä riippumatta !


      • Wenscheremos

        Se on hyvä, että nousukausi sattuu keskustan hallituskaudella.
        Äänestäjä jäävät pysyvästi keskustan kannattajiksi ja lisääkin tulee kannatusta!


      • Wenscheremos kirjoitti:

        Se on hyvä, että nousukausi sattuu keskustan hallituskaudella.
        Äänestäjä jäävät pysyvästi keskustan kannattajiksi ja lisääkin tulee kannatusta!

        Eiköhän äänestäjät näe varsinkin tämän hallituksen susmuverhon taakse. Näiden toljakkeiden osaamattomuus ja aatteellinen "sotkuminen" on ollut niin ilmiselvää, että tuskinpa jää havaitsematta äänestäjiltä.
        Eikä äänestäjät, siis ne massat, ole koskaan saanut porvarihallitukselta mitään muuta kuin heikennyksiä ja rangaistuksia.


      • Chaizzer kirjoitti:

        Nytkö aletaan sitten hurraamaan, että kepun ja nerokkaan hallituksen toimenpiteet ovat purreet ?
        Väittäisin, että kyse on tilaston tulkinnasta hallitukselle positiiviseen suuntaan, ja mahdollinen kasvu tulee aina aikojen kukuessa, jopa tällaisista hallituksista huolimatta ja niistä riippumatta !

        HEIPPA TAAS ...Siinä perinnössä , jonka SIPILÄN hallitus sai , on todella kova työ saada kääntymään Suomen tunnuslukuja parempaan suuntaan. On todella erikoista, että tälläkin sivustolla VITTUILLAAN ja pilkataan SIPILÄÄ ja hallitusta siitä , kun hallitus siivoaa edellisen hallituksen TUNKIOTA ! Eikö hallituksen työ ole surullista , eikä siinä siivoamisessa ole mitään hurraamista !


      • timpuri06 kirjoitti:

        HEIPPA TAAS ...Siinä perinnössä , jonka SIPILÄN hallitus sai , on todella kova työ saada kääntymään Suomen tunnuslukuja parempaan suuntaan. On todella erikoista, että tälläkin sivustolla VITTUILLAAN ja pilkataan SIPILÄÄ ja hallitusta siitä , kun hallitus siivoaa edellisen hallituksen TUNKIOTA ! Eikö hallituksen työ ole surullista , eikä siinä siivoamisessa ole mitään hurraamista !

        Tällä hallituksella aivan liikaa aattellisia arvovalintoja vaihtoehtojensa rajauksissa. Ei siis mikään sankaritarina, vaan lähinnä porsastelua valheen ja vääristelyn varjolla. Uhkailu ja kaameuksien ennustus kuuluvat myös noiden mörrien valikoimaan, vaikka heidän keksimistään positiivisista vaikutuksista kerrotaan, voi tulla, mahdollisesti tulevaisuudessa . . jos . . .

        Siis paskaajauhavien typerysten aatteellista puuhastelua veronmaksjien kustannuksella. Velkaantuminen ei hallituksen touhuilla pienene, mutta velkarahojen saajat valikoituvat pienempiin ja pienempii porvariryhmiin.

        Hallitukset kusseet vuodesta 2003 taviksen saappaaseen ja varastaneet taviksen rahat, kasvattaneet taviksen velkaa.


    • Loisivattuillaitse

      Kepuloiset tehokkaita... Eivät lepää, ennen kuin jokainen eläkeläinen, työtön ja sairas on kuollut nälkään, tai leipäjonossa!

    • kurjavanhuuskepuntakia
    • tulisynniksi

      Minusta kepuloisten tyhmyys on jo synti!

      • MunakarvaJombn

        Onkos kuule Jombe viisauden merkki esittää itsestään alastonkuvia ja levitellä koko viheliäinen elämänsä tänne?


      • MunakarvaJombn kirjoitti:

        Onkos kuule Jombe viisauden merkki esittää itsestään alastonkuvia ja levitellä koko viheliäinen elämänsä tänne?

        Taas on Jombe-Jahti meneillään. Ha ha ha haa!


    • Luulenpa_että

      Palstalla tuskin viisasta kepukannattajaa on. Liekö edes olemassa.

      • Punatollukalle

        Jokainen kepulainen on viisampi kuin sinä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      167
      1623
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      941
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      645
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      18
      641
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      437
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe