Riittääkö patterikello?
Vastaukset 5
- Herätyys
Kaikissa niissä joissa on tarjolla niitä oikealla tiellä ja oikeassa, turvallisessa ja turvatussa, kaikile hyväksi Raamatun UT mukaisessa suunassa ja päämärä tavoitteessa pitäviä alttiuden kenkiä
Jeesuksen nimessä. valistaen. Vähäinen, tällä tiellä eteenpäin pyrkivä, Totuudessa pysyvä ja mukaisesti elävä ja toimiva palvelijansa ja seuraajansa. - babysloth
Laiskiaisenkeli herättää minut aina joka aamu.
- Herättelevä
Varmaankin HERÄTYS LIIKKEISSÄ, jos niitä olisi. Ei niissä entisissä, nykyisin paikoillaan polkeviksi pysähtyneissä, joissa on vain niitä maailmalle valkeudeksi soihdut sammuneina, maalle suolattomina nukkuvia, vähän jotenkin, vain nimeksi krist. uskonnollisia. Joita ei se Raamatun UT mukainen, kaikille hyväksi, herätykseksi Kristillisyys kiinnosta.
- RAL
http://www.hs.fi/tiede/a1390367585898
Tämä voisi herättää tarkasti oikeaan aikaan. - Hylje_Halju
Herättäkää minut jos saavutte perille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3551085- 71738
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37686- 49590
- 41588
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496- 75471
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19471kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459