On täällä niin kummaa porukkaa ja kummallisia toimintatapoja.
Ajattelin aloittaa poikavuosieni harrastuksen uudelleen. Keihäänheiton.
Mutta jääkää te sossun pummit ja muut luuserit tänne, minä nautin nyt elämästä.
Lopetin hommat.
Härköspete
2
143
Vastaukset
- mummu99
Häh?? Älä jätä, ota meidät vaikka keihäänheittoon mukaan.
- viratonjavaraton
Tässä nyt on pieni pelko, että kun hallituksen ja Lindströmin erialan työn vastaanottopakko astuu voimaan, niin saatan työttömänä hitsarina vasten tahtoani joutua kaupunginjohtajaksi.
No. Virka-auto ja lyhyet työmatkat, niin eiköhän tuostakin selvitä...
Samallahan sitä voi muutakin askaretta tehdä, hitsailla tuolinjalkoja kiinni istuntosalissa, kun tuonpuolen taidot on.
Ja siivoojat varokaa, olen viriili mies ja aikaansaan kopissa sutinaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.683198Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91851- 1111740
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241249- 1291048
- 99992
- 60944
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67926- 84869
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6865