Tapaus Seppo Myllis

ihmettelevä.ikaalislaine

Kuka on tämä häirikkö? Hän on ollut viime aikoina aikamoinen riesa ikaalislaisille. Olisi jo korkea aika tuoda esiin hänen todellinen henkilöllisyytensä.

31

872

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sitä ei tiedä kukaan, eikä tule koskaan tietämään, ei ikipäivänä.

    • hyi_saatana

      huoran paska penikka ja feikki vielä.

    • hullun_horinat

      ei välttämättä mikään riesa vaan ikaalisissa tiedetään että hulluista pitää olla erossa.

    • Hallitsen koko palstaa.

      • Kurikan_kropsu

        Kappas vaan, Seppo on edelleen iskussa. Ehtoota sinne. Onkohan muuten kauhumaailma vielä toiminnassa siellä Kauhajoelta löytyvän kaivonkannen alla......?


      • Kurikan_kropsu kirjoitti:

        Kappas vaan, Seppo on edelleen iskussa. Ehtoota sinne. Onkohan muuten kauhumaailma vielä toiminnassa siellä Kauhajoelta löytyvän kaivonkannen alla......?

        On toiminnassa.


      • Kurikan_Kropsu
        myllis_seppo kirjoitti:

        On toiminnassa.

        Hyvä tietää. Ja sitten se Kauhajoen Lidlin takana ollut vanha saviprunni, jonne eräs mies upposi vyötäröään myöten takavuosina. Lienee tukittu...


      • Kurikan_Kropsu kirjoitti:

        Hyvä tietää. Ja sitten se Kauhajoen Lidlin takana ollut vanha saviprunni, jonne eräs mies upposi vyötäröään myöten takavuosina. Lienee tukittu...

        Tukittu on.


      • Kurikan_Kropsu
        myllis_seppo kirjoitti:

        Tukittu on.

        Selvä....ja Kepun uhrien ruumiita- onko näkynyt lipuvan Kyrönjoessa edelleen..löyhkä lienee hirvittävä.
        Hyvää päivänjatkoa joka tapauksessa.


      • Kurikan_Kropsu kirjoitti:

        Selvä....ja Kepun uhrien ruumiita- onko näkynyt lipuvan Kyrönjoessa edelleen..löyhkä lienee hirvittävä.
        Hyvää päivänjatkoa joka tapauksessa.

        Ruumiit ovat kadonneet. Ne on varmaankin haudattu kepulaisten turvesoille, kenties paloiteltuina?


      • Anonyymi

        Joku tyyppi joka masturboi torin laidassa vanhalla nissanilla?


    • pdfmvcqp

      no nii

    • sdfagsda

      Hän on väärinymmärretty nero.

    • Hahaa!

    • mielisairaanhoitaja

      Myllishän pamplaa paskaa Kauhajoelta joka on jotain etelä-Pohjanmaata
      aivan paska paikka Kauhavaan nähden jossa ei rautakaan ruostu

      Tuollaisia mylliksiä on sossu täynnä joilla on aikaa kirjoittaa yhdenrivin paskaa aamusta iltaan
      ne kannattaa vain ohittaa sairaan addiktiona
      nimittäin

      mylliksen addiktio vain pahenee jos vastailette ja se tulee vain maksamaan hoitokertojen lisääntymisenä suomalaisille veronmaksajille

      eli radiohiljaisuus ei kai Kauhajoen asiat niin kiinnosta, eri juttu olisi jos kertoisi Parkanosta
      tai Jämijärveltä tai Hämeenkyröstä puhumattakaan Tampereesta joka on hieno kaupunki kahden järven ja järjen välissä

      eli RADIOHILJAISUUTTA hulluista

    • Eteenpäin, ohitse taivaan!

    • Anonyymi

      Tämä tyyppi voi olla yksi sen tunnetun häiriintyneen karvahatun sivupersoonista. Niitähän riittää.

      • Anonyymi

        Onko se tunnettu pökäle-addikti


    • Anonyymi

      Kunnioittakaa kuningas Myllistä!

    • Anonyymi

      Seppo on äänessä aina kun pääsee ulos laitoksesta vähäksi aikaa. Kesäksi on pakko päästää näitä rajatapauksia ulos henkilökunnan kesälomien johdosta kun väkeä on kesäisin hieman vähemmän...

      • Anonyymi

        Ota huomioon, että nollaa vastaan ei hyökätä, todistit sen juuri. :D

        Kurikan_yhtyneet_mämmikourat


    • Anonyymi

      Kunnioittakaa Myllistä!

    • Anonyymi

      Hatunen oli ilkeä jarmolle.

    • Anonyymi

      Seppo on jumalamme, palvokaa häntä!

    • Anonyymi

      Pahimpia häiriköitä!!!

    • Anonyymi

      Kertokaa!!

    • Anonyymi

      Eläkeläisherra Ikaalisista.

    • Anonyymi

      Hauska mies.

    • Anonyymi

      Viisas ja taitava kiinteistöalan tekijä.

    • Anonyymi

      Tarunhohtoinen hahmo suomi24-palstoilla.

    • Anonyymi00028

      myllis on hoikkala

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      128
      1276
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1107
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      924
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      113
      847
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      271
      788
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      705
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      18
      687
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      44
      649
    9. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      28
      627
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      599
    Aihe