Tapaus Seppo Myllis

ihmettelevä.ikaalislaine

Kuka on tämä häirikkö? Hän on ollut viime aikoina aikamoinen riesa ikaalislaisille. Olisi jo korkea aika tuoda esiin hänen todellinen henkilöllisyytensä.

31

873

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sitä ei tiedä kukaan, eikä tule koskaan tietämään, ei ikipäivänä.

    • hyi_saatana

      huoran paska penikka ja feikki vielä.

    • hullun_horinat

      ei välttämättä mikään riesa vaan ikaalisissa tiedetään että hulluista pitää olla erossa.

    • Hallitsen koko palstaa.

      • Kurikan_kropsu

        Kappas vaan, Seppo on edelleen iskussa. Ehtoota sinne. Onkohan muuten kauhumaailma vielä toiminnassa siellä Kauhajoelta löytyvän kaivonkannen alla......?


      • Kurikan_kropsu kirjoitti:

        Kappas vaan, Seppo on edelleen iskussa. Ehtoota sinne. Onkohan muuten kauhumaailma vielä toiminnassa siellä Kauhajoelta löytyvän kaivonkannen alla......?

        On toiminnassa.


      • Kurikan_Kropsu
        myllis_seppo kirjoitti:

        On toiminnassa.

        Hyvä tietää. Ja sitten se Kauhajoen Lidlin takana ollut vanha saviprunni, jonne eräs mies upposi vyötäröään myöten takavuosina. Lienee tukittu...


      • Kurikan_Kropsu kirjoitti:

        Hyvä tietää. Ja sitten se Kauhajoen Lidlin takana ollut vanha saviprunni, jonne eräs mies upposi vyötäröään myöten takavuosina. Lienee tukittu...

        Tukittu on.


      • Kurikan_Kropsu
        myllis_seppo kirjoitti:

        Tukittu on.

        Selvä....ja Kepun uhrien ruumiita- onko näkynyt lipuvan Kyrönjoessa edelleen..löyhkä lienee hirvittävä.
        Hyvää päivänjatkoa joka tapauksessa.


      • Kurikan_Kropsu kirjoitti:

        Selvä....ja Kepun uhrien ruumiita- onko näkynyt lipuvan Kyrönjoessa edelleen..löyhkä lienee hirvittävä.
        Hyvää päivänjatkoa joka tapauksessa.

        Ruumiit ovat kadonneet. Ne on varmaankin haudattu kepulaisten turvesoille, kenties paloiteltuina?


      • Anonyymi

        Joku tyyppi joka masturboi torin laidassa vanhalla nissanilla?


    • pdfmvcqp

      no nii

    • sdfagsda

      Hän on väärinymmärretty nero.

    • Hahaa!

    • mielisairaanhoitaja

      Myllishän pamplaa paskaa Kauhajoelta joka on jotain etelä-Pohjanmaata
      aivan paska paikka Kauhavaan nähden jossa ei rautakaan ruostu

      Tuollaisia mylliksiä on sossu täynnä joilla on aikaa kirjoittaa yhdenrivin paskaa aamusta iltaan
      ne kannattaa vain ohittaa sairaan addiktiona
      nimittäin

      mylliksen addiktio vain pahenee jos vastailette ja se tulee vain maksamaan hoitokertojen lisääntymisenä suomalaisille veronmaksajille

      eli radiohiljaisuus ei kai Kauhajoen asiat niin kiinnosta, eri juttu olisi jos kertoisi Parkanosta
      tai Jämijärveltä tai Hämeenkyröstä puhumattakaan Tampereesta joka on hieno kaupunki kahden järven ja järjen välissä

      eli RADIOHILJAISUUTTA hulluista

    • Eteenpäin, ohitse taivaan!

    • Anonyymi

      Tämä tyyppi voi olla yksi sen tunnetun häiriintyneen karvahatun sivupersoonista. Niitähän riittää.

      • Anonyymi

        Onko se tunnettu pökäle-addikti


    • Anonyymi

      Kunnioittakaa kuningas Myllistä!

    • Anonyymi

      Seppo on äänessä aina kun pääsee ulos laitoksesta vähäksi aikaa. Kesäksi on pakko päästää näitä rajatapauksia ulos henkilökunnan kesälomien johdosta kun väkeä on kesäisin hieman vähemmän...

      • Anonyymi

        Ota huomioon, että nollaa vastaan ei hyökätä, todistit sen juuri. :D

        Kurikan_yhtyneet_mämmikourat


    • Anonyymi

      Kunnioittakaa Myllistä!

    • Anonyymi

      Hatunen oli ilkeä jarmolle.

    • Anonyymi

      Seppo on jumalamme, palvokaa häntä!

    • Anonyymi

      Pahimpia häiriköitä!!!

    • Anonyymi

      Kertokaa!!

    • Anonyymi

      Eläkeläisherra Ikaalisista.

    • Anonyymi

      Hauska mies.

    • Anonyymi

      Viisas ja taitava kiinteistöalan tekijä.

    • Anonyymi

      Tarunhohtoinen hahmo suomi24-palstoilla.

    • Anonyymi00028

      myllis on hoikkala

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1125
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      938
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      77
      669
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      576
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe