Näen usein outoja hahmoja!

outohiippari

Mistä johtuu, että näen sellaisia asioita mitä muut ei näe? Olen nähny usein, siis viikottain yleensä, jonku hahmon pikaisesti ollessani yksin.
Minua pelottaa niitten näkeminen, vaikka olen aikuinen ja olen nähnyt niitä vuosikymmeniä.
Onko kellään vastaavia kokemuksia? vai olenko vain ollu koko elämäni sekopää?

27

554

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oletuskovainen

Papit ja uskovaiset näkevät alituiseen outoja hahmoja.

• Sinun pitää rohkaista itsesi täyden rohkeuden asenteeseen ja käskeä niiden poistua. Sanot: tämä on minun kotini, ja tänne tulee vain ne jotka minä kutsun.
      Jos ne hyökkäävät, samoin voit vastustaa sanoen, että sinuun ei koske kukaan muu kuin se jolle annat luvan.
      Minäkin olen joutunut tekemään niin. Ensin pelottaa, mutta rohkeus kasvaa. Lopulta niiden on pakko lähteä.

• Jos on harrastanut jotain okkultismin lajia tai vain ollut kiinnostunut ja lukenut niistä, niihin asioihin pitää tehdä selvä ero. Ei sellaisia enää ikinä.
        Jos on hyvin syvällä okkultismissa, eroon pääseminen hankaloituu.
        Jos haluat keskustella näistä yksityisesti, ota yhteys: birgemaria at luukku.com. Kerro ensin, miksi ajattelet niiden ilmestyvän sinulle.

• Näkökulmaa1
        BlackBerryWay kirjoitti:

Jos on harrastanut jotain okkultismin lajia tai vain ollut kiinnostunut ja lukenut niistä, niihin asioihin pitää tehdä selvä ero. Ei sellaisia enää ikinä.
        Jos on hyvin syvällä okkultismissa, eroon pääseminen hankaloituu.
        Jos haluat keskustella näistä yksityisesti, ota yhteys: birgemaria at luukku.com. Kerro ensin, miksi ajattelet niiden ilmestyvän sinulle.

Oli itselläni karmea kokemus demoneista kotonani joskus 80 luvun alkuvuosina.
        Niitä ei saa lähtemään muutoin kuin kutsumalla apuun Herra Jumala Jeesuksen Kristuksen nimessä.Heidän kanssaan ei ole hyvä keskustella,vaan suoraan komentaa Kristuksen nimessä poistumaan.
        Kun ne ovat lähteneet,muista kiittää Herraa Jumalaa,muutoin he tulevat takaisin suuremmalla joukolla.Uskokaa tai älkää,se ja sama minulle,mutta näin asia on.

• Aavistuksia sodassa 1939 – 1944. WSOY 1988 Esko Mustonen
      Helppo kirja sellaiselle joka haluaa näistä tuntemattomista tunteista ja kokemuksista lisää tietoa. Kirjassa ei tuputeta jonkin uskonnon yksinoikeutta ainoaan oikeaan oppiin.

• räkäpallo

Osuuko minuun luoti tulevassa sisällissodassa.

• käpykaartinkenraali
        räkäpallo kirjoitti:

Soot kylnii kiaro jot haulikolla pitäis rojahuttaa, että yks eres osuis

• Näkökulmaa1
        räkäpallo kirjoitti:

Älä sitä mieti osuuko sinuun.Pidä pää matalalla,ja suojaudu muutoinkin.Itse käytän taktiikkana väijytystä,ja tarkka-ammuntaa yksittäisiä kohteita kohtaan.
        Vakavasti puhuen,on hyvinkin mahdollista että kapina tulee,ja sehän on vapaamuurarien mieleen,he saavat niin aikaan toivomansa valvontakoneiston poliisivaltioineen,jolloin suomikin liittyy liittovaltioon.
        Parempi olisi kuolla kuin olla liittovaltion jäsen,mutta ehkä minutkin teloitetaan kristillisen vakaumukseni takia.Käyköön miten käy,jos niin on määrätty.

• Jacop

Et ole ainakaan minua sekopäisempi. Minä näen myöskin näkyjä ym asioita jotka ei ole ns normaali näkemyksiä. Meillä on vain muutamilla kyky nähdä tulevia tapahtumia ja hahmoja, ja tätä koko alaa kutsutaan nykyisin rajatiedoksi. Onhan esm meediota poliisi käyttänyt rikosten selvittämiseen ja rikolisen kiini ottamiseen ja pidätykseen. On kyllä niitä sairauksiakin joissa sairastunut ei elä nyky hetkessä kuten Alstheimerin tauti, dementia, ym sairauksia. Mutta uskon, että näyt monilla ihmisillä on meillä kuin kurkistus meitä ympäröivään näkymättömään maailmaan. Itse näen ja koen näitä näkyjä ja tulevia tapahtumia. Uskon että tulevaisuudessa myönnetään nämä näkyjen maailmat normaaleiksi muutamille annetuiksi lahjoiksi.

• Jokainen näkee omin silmin. Kerrotaan että Sibelius näki musiikin väreinä. Toivo Kärki sävelsi ilman soitinta. Hän vain kirjoitti paperille koska "kuuli" musiikin mielessään.
      Olet siis aivan normaali, kukaan ei näe sinun silmin.

• ilonenraitiskännisä

Nyt korkki kiinni kaikki jotka jottain näkkee!

• Silmätnäkee

Kaikkihan me jotain nähdään.. pointtisi?

• 4r4r4r4r

Et ole sekopää. Olet vain herkempi ja tietoisesti korkealla tasolla. Kun puhutaan et olet hullu niin täytyy muistaa se millä tasolla koko ihmiskunta on. Okei joillekin asioiden näkeminen voi olla hulluutta mutta jos itse pystyt sen käsittelmään niin siinä ei ole mitään pelättävää. Kyse on henkiolennoista jotka ovat olemassa eri ulottuvuuksissa.

Koko ihmiskunnan ongelma on se että se kuvittelee olevansa tämän universumin ylivoiman rotu ja hallitsija. Todellisuudessa ihminen on tyhmemmällä tasolla kuin eläimet sillä eläimet ottavat luonnosta vain sen minkä tarvitsevat. Katso maailmaa minkä ihminen on rakentanut..eipä ole häävi tulos mitä se on saanut aikaan.

Nuo ovat yleisiä ja normaaleja asioita ja näkyjä kun koko ihmiskunta pääsee tietoisuudessa korkeammalle.

• Iloasuuminussa

Kysy Jumalalta neuvoa, ovatko olennot mahdollisesti Hänen lähettämiään viestintuojia vaiko niitä vastustajan palvelijoita, jotka pitää palauttaa lähettäjälleen - Jeesuksen nimessä, jotta tottelevat poistumiskäskyä kerrasta. Jumalan viestintuojista luonnollisesti kiitetään - Jeesuksen nimessä - ja tiedustellaan, mitä asia koskee ja mitä Herra haluaa.

• minälähetin

Olet totaalisen hullu.

• Iloasuuminussa

Ei - minä vastasin keskustelun avaajalle uskon sääntöjen mukaan.

Kiusaamisen sääntöjen mukaan näillä palstoilla on tapana loukata täysin tuntemattomia.

Lääketieteen sääntöjen mukaan keskusteltaessa, vastaus olisi taas jotain muuta.

Jokainen valitsee vastaustapansa elämänkokemustensa mukaan...

• enskajahanski

Jos sulla on ajokortti,niin olisi parempi luopua siitä. olemattomien väistely ei sovi liikenteeseen.

• KehoituksenSanaa

Nämä keskustelut johtavat useimmiten harhaan.
      Parasta olisi tutkia omaa sydämentilaansa ja keskittää katseensa yksin Kristukseen.
      Ei niinkään täälläkin esiintyviin keskusteluihin, sillä jos näitä juttuja liikaa alkaa lukemaan, on vaara, että menettää sen sinapinsiementäkin pienemmän uskonsa.
      Niin kummallisia nämä jutut ovat.

Jeesus on tie.
      Hän on lammasten ovi käydä taivaallisiin.

Uudestisyntynyt Jumalan lapsi on uusi luomus, katso, mikä vanhaa on, on kadonnut ja uusi on sijaan tullut.

Se uusi ihminen, uudestisyntynyt käyttäytyykin hiukan eri tavalla kuin ns maailman lapset ja olisi hyvä, jos täällä yksikin uskovainen kirjoittaa, käyttäytyä sen kutsumuksen arvon mukaisesti.
      Ei siis kaiken aikaa heitellä lokaa ja leikkiä kuralammikossa.

Kehoitan: -Ole ja käyttäydy lähdekristityn tavoin.

Kuralammikossa jos ja kun räpiköi, niin vesi on ilman muuta sameaa.

Lähdekristitty on ja pysyy ja käyttäytyy lähdekristittynä, eli hänen tarjoamansa vesikin on puhdasta, kirkasta ja selkeää.
      Täynnä totuutta ja täynnä armoa, täynnä iloa ja täynnä rauhaa, jotka hän on lahjaksi Herraltaan saanut.
      Kuin myös täynnä rakkautta, kärsivällisyyttä, itsehillintää, pitkämielisyyttä, laupeutta.

Ylhäältä tuleva viisaus on ensinnäkin lempeä.... puhdasta...täynnä hyviä hedelmiä.

Alhaalta tuleva viisaus taas on riitaisaa...apostoli sanoo sitä riivaajien viisaudeksi.

Ole Kristuksen palvelija ja palvele iloiten Herraasi.

• pravdaako

Jesse on siis Putin ja lampolan ovi?

• VainJeesusOnHerra

Henkiä voi koetella, kuten Raamatussa neuvotaan. Ilmeisesti jotain henkiolentoja näkysi ilmeisesti ovat. Jos siis itse olet Jeesuksen oma, voit kysyä "tunnustatko Jeesuksen Kristukseksi ja lihaan tulleeksi?" Jos henget ovat niitä avaruuden henkivaltoja, eli sielunvihollisen puolelta, voit käskeä niitä poistumaan Jeesuksen nimessä.

• Iltarukouksenvoimakantaa

Älä pelkää. Uskon että olet nähnyt henkioppaitasi. Kaikilla meillä niitä on. Toiset näkevät, useimmat ei. Avaa sydämesi ja kuuntele. Ehkä haluavat kertoa sinulle jotain. Ei tarvitse pelätä. Nuo höpöhöpö -jutut voi jättää ihan omaan arvoonsa. Henkimaailma ei halua meille kenellekään pahaa, samasta kaikkeudesta ollaan lähtöisin, Taivaan Isän kodista. Jos joku haluaa pahaa niin se on vain ja ainoastaan tämä "maallinen" elämä ja oma itse. Rauhaa sieluusi, älä huoli turhia!

• Pahathenkivallatoppaat

Älä anna pettää itseäsi.Jos sinulla olisi tietoa Jumalan sanasta,jossa on neuvoja,kieltoja ja varoituksia,ajaisit henkioppaasi helkkarin kuuseen alta aikayksikön Jeesuksen Kristuksen voimallisessa nimessä.

• kokemus2004

Kaksi kertaa olen nähnyt hahmoja.

Siskoni kuoleman jälkeen aluksi kaksi hahmoa tuki minua surutyössä,he seurasivat takanani. Sen jälkeen yksi hahmo kosketti olkapäätäni.

En usko että olivat harhoja.

En tiedä voivatko kuolleet ihmiset muuttua enkeleiksi, oletan näin.

Myös muitakin kokemuksia on ollut.

Jotenkin tuntuu turvalliselta, nytkin.

• Näkökulmaa1

Luulenpa,että lohduttajina oli suojelusenkelisi.
        Kuolleet ihmiset eivät voi,eivätkä muutu enkeleiksi,se on mahdotonta.
        Enkelit ovat Jumalan sanansaattajia,ja palvelukseen lähetettyjä voimallisia henkiolentoja,jotka tottelevat vain Jumalan käskyjä,eivät ihmisen.
        Ennen maailman luomista,enkelit suorittivat palvelustehtäviään.Olisi muuten kiinnostavaa tietää heidän ikänsä,sitä vaan ei missään mainita.Saattavat olla miljardeja vuosia vanhoja,sillä ensinhän luotiin näkymätön henkimaailma.

• kokemus2004

Luulen että ne kaksi hahmoa oli isoäitini ja siskoni.

Kun isoäitini kuoli näin hänen kasvonsa unessa.

Sen jälkeen siskoni piti minusta huolta.

Henkimaailma on kiinnostavaa ja kummallista. Vaikka kirkko,johon kuulun ja olen uskonnollinen, ei näitä asioita hyväksy/osaa selittää.

Seuraavana Joulunakin tuntui että sisko oli kotona.

Yöllä voi näitä asioita miettiä.

Henkimaailma on olemassa, uskon siihen.

Samoin enne unet/telepatia, ym.

Eivät ne pelota, enkelit, pois nukkuneetkin pitävät huolta.

• Neuvon

Eksorkismi. Tästä löytyy apu.

• "Mistä johtuu, että näen sellaisia asioita mitä muut ei näe? "

se hohtuu siitä kun et sä näät ja muut ei näe

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      307
      6992
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      65
      2089
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1807
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      15
      1307
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1257
    6. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1190
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1176
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      54
      1086
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1041
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      992
    Aihe