sama kuin ennen syntymää

54188648684

Et ole olemassa!!!

14

114

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • äläpetäitseäsi

      Olit vauva, et muista kun olit kahden kuukauden vanha, et siis ollut olemassa. Nukuit viime yönä, et muista mitä unen aikana tapahtui, et siis ollut olemassa.
      Ovi ennen syntymää, mitä sitä ennen oli, on meille ajassa lukossa.

      "Jo ennen kuin minä valmistin sinut äidin kohdussa, minä sinut tunsin, ja ennen kuin sinä äidistä synnyit, minä sinut pyhitin; minä asetin sinut kansojen profeetaksi". Jeremia 1 :5.

      Sinun silmäsi näkivät minut jo idussani. Minun päiväni olivat määrätyt ja kirjoitetut kaikki sinun kirjaasi, ennen kuin ainoakaan niistä oli tullut. Ps 139: 16.

      • zombin

        3 vanhana en muistanut mistä olen tullut, koska en ollut olemassa.
        Se että olet olemassa voidaan poistaa aivoista.


    • a-no

      Millainen oikein on ihmismieli?
      Kerron sen teille: tuulen suhina kuvaan piirretyissä männyissä.

      -Ikkyu-

      • kuvitteellinen

        Se että kuvittelet ei ole totta.


    • valitseerkkimerkki
      • ohjelmoitu

        Elämällä ei todellisuudessa ole merkitystä.


      • näytäohjelmakoodi
        ohjelmoitu kirjoitti:

        Elämällä ei todellisuudessa ole merkitystä.

        Ovatko työkeikat merkityksettömiä?


    • lumetta.vain

      Kun katsoo tyynen järven pintaa auringonlaskun aikaan, veteen piirtyy kaunis auringonsilta. Missä silta on silloin kun kukaan ei katso?

      • mielenvärittämä

        Mieli on selittävä, totuus on puhdas.


    • diodea

      määritä olemassaolo!

      • oletolemassa

        Se että reagoit ympäristöön ja tiedostat itsesi.


      • eläinonolemassa

        Eläin myös tiedostaa itsensä ja ympäristön.


      • tämä_on_totuus

        Aivokuollut tai tiedostamaton ihminen ei ole läsnä.
        Peilaat omaa olemassaoloasi heihin.


      • diodea
        tämä_on_totuus kirjoitti:

        Aivokuollut tai tiedostamaton ihminen ei ole läsnä.
        Peilaat omaa olemassaoloasi heihin.

        Ainoa asia mitä voin sanoa objektiiviseksi on, että tiedostan olevani olemassa eli olen se mikä olen. Olen pohjimmiltani siis Tietoisuus joka On! Kaikki muu on subjektiivista, mieleni luomaa "mielikuvaa" olemassaolosta/elämästä jota pidän todellisuutenani eli siis peilikuvaa omasta itsestäni.
        Tiedottomuus ei välttämättä sulje pois tietoisuutta. Tunnen ihmisen joka oli n. kolme kuukautta lääketieteellisesti katsottuna syvässä tiedottomuudessa, mutta jonka aikana hän tiedosti kaiken ympäristöstään pystymättä mitenkään ilmoittamaan siitä.
        Nykytieteen aivotutkimusten mukaisesti vaikuttaa erittäin todennäköiseltä, että tietoisuus ei ole kiinni aivoista (materiasta), vaan se on peräisin "jostain muualla". Näin ollen myös aivokuolleellakin olisi tietoisuus olemassa "jossakin", mutta sillä ei ole tällaisessa tapauksessa enää yhteyttä aivoihin/kehoon.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      157
      28366
    2. Kuka oli tekijä?

      Jos tekijä oli suomalainen, onko hänen vanhempiaan jo tavoitettu? Mitä mieltä ovat aikamiespoikansa teosta? Entä puoliso
      Valkeakoski
      204
      18217
    3. Valkeakosken murhaaja-raiskaaja on kantasuomalainen mies tiedottaa poliisi

      Some- ja palstapersut ehtivät jo moneen kertaan julistaa tekijän maahanmuuttajaksi. Miten meni niin kuin omasta mielestä
      Maailman menoa
      357
      9531
    4. 15-vuotiaan ruumis valkeakoskella

      Nuoria tyttöjä tappavat miessaalistajat ja toiset nuoret. Miessaalistajille ruumiin kätkeminen tai tuhoaminen ei ole on
      Poliisi
      27
      6395
    5. Valkeakosken kiinniotettua ei epäillä

      Kummallisia kommentteja ja uhkauksia poliisi taas jakelee orjakansalle muituttaakseen verisrstä kostosta jos rahvas kapi
      Maailman menoa
      19
      4233
    6. Kantasuomalainen mies pidätetty - ulkomaalaiset syyttömiä tekoon

      Verityöstä on pidätetty vuonna 2005 syntynyt mieshenkilö. Ulkomaalaisilla ei mitään yhteyttä tekoon.
      Valkeakoski
      193
      3813
    7. Onko tekijän nimi tiedossa?

      Joko tiedetään?
      Valkeakoski
      36
      2244
    8. Miksi kaupunki toivoo nuorilta malttia?

      https://www.hs.fi/suomi/art-2000010453236.html "Älkää suunnitelko kostoa" Mistä on kyse? ”Toivomme, että nuorten taho
      Valkeakoski
      43
      1497
    9. Miten meidän käy

      Olen syvästi pahoillani puolestasi siitä, mitä kävi. En ehkä pysty sitä täysin kertomaankaan sinulle. Tuo on taustalla m
      Ikävä
      49
      1245
    10. Toivottavasti tekijää ei suojella

      Eikä mitään peitellä. Itselläni on 15-vuotias tytär myös ja voin hieman kuvitella tilannetta. Nämä tämmöiset tapaukset v
      Valkeakoski
      51
      1197
    Aihe