Ostetaan siis lexin materiaalipaketti mahdollisimman nopeasti. Tarjoa hinnan kera! :)
Laitan sähköpostini alle mikäli tarjouksia tulee. :)
Ostetaan lexin itseopiskelumateriaalit
13
417
Vastaukset
- häkähäkkinen
Mul olis vuoden 2013 itseopiskelumateriaali. Poltteleeks???
- Lexoikis1
Monella lähtisi?
- hakahakkinen
No ei ainakaa alle satasella lähde.
- Lexoikis1
No painu vittuun sitten saatanan munapää
- oikkikseenhakijja
Mulla ois puolet vuoden 2011 itseopiskelumateriaalista ja itse kirjoitetut muistiinpanot vuoden 2013 valmennuskurssilta. Lisäksi minulla olisi osittain palaneet materiaalit tältä vuodelta, jotka siis syttyivät vahingossa viime viikonloppuna palamaan, mutta sain tulen nopeasti sammumaan virtsaamalla papereiden päälle. Koko setti lähtee 50 eurolla.
- seppotepponen
Hyvä ettet hakenut kauppikseen
- oikkikseenhakijja
Minulla on myös kauppiksen materiaalit, mutta ne ovat myös vähän tuhoutuneet. Parilla tonnilla lähtee..
- seppotepponen
Kuten jo aikaisemmin totesin "hyvä ettet sinne kauppasurkeaan hakenut", sillä Suomessa on jo liikaa huonoja kauppamiehiä. Hyvä näin.
- Lexoikis1
Painu vittuun sitten saatanan munapää
- seppotepponen
Haista sinä paska!
- Eiei
Joo
- hähähähh
Ei kai
- hahhhh
nauroin ihan liikaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2131762Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411465- 781348
- 541193
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla81102- 741085
- 1091019
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55980Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53880- 82850