poliittisesti rujo

eastinghouse

Kepun venäläisvoimalan eteneminen on kovin yskähtelevää

Mitenhän tuossa käy

36

270

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei.työttömiä

      400 työntekijää jo tekee alkuvalmisteluja Pyhäjoella.

      • poliittisesti.rujo

        Oli pitkä jono venäläistähumanitaaristapiikkilankaa rekkakuormittain matkalla pohjoiseen, ilmeisestikin pyhällejoelle


    • toivomme.kaaliruokaa

      Rakennusprikaati 407 aloittaa työn pyhäjoen viisumivapausalueella pikimmiten. Suomalaiset raivaavat jo maastoa, rakentavat kasarmeja ja huoltotiloja

    • Aikanaan.päätettiin

      Halonen on paikan suojelija.

    • toden.sanoja

      Venäläinen teknologia nostaa vielä koko peräpohjolan kukoistukseem

    • ranskalainen-

      Eihän se huonommin voi mennä kun Olkiluodon voimala. Montako vuotta se on jo myöhässä? Eikä vieläkään toimi.

      • maakunnan.mies

        Eikö?


      • maakunnan.mies kirjoitti:

        Eikö?

        Voiko ?


      • liian.kovat.löylyt

        Ol3 on aivan normiprojekti, loviisa1 kesti kauemmin


    • MoskovanKaulapannassa

      Kepulainen "tollosuuspolitiikka" on rahan kaatamista kuolleille kepu-alueille. Saamme nähdä onnistuuko kepun venäläinen ydinvoimala Talvivaaran hukkaputkea paremmin vai heikommin. Pahaksi onneksi mtk-kepu sitoi meidät Moskovan politiikkaan venäläisvoimalallaan, joten mahdollisuudet vahinkojen kertaluokan kasvuun ovat ilmeiset.m

    • hölmölän.matti

      Kepu halusi halusi kremlin osaksi sähköntuotantojärjestelmää. Muuta järjellistä selitystä tähän hullutukseen ei ole. Suomen osuus voimalasta on muutama sata MW. Riskeihin suhteutettuna mitätön määrä.

      • Palkintovirka

        Tuho-aho ylennettiin putinin pankkiiriksi.


      • polit.toim
        Palkintovirka kirjoitti:

        Tuho-aho ylennettiin putinin pankkiiriksi.

        Putin ydivoimalan omistajana on tuhon alku. Ahon ottaminen pankkiin on osa presidentin vaaliprojektia. Kepulla ei ole nyt lainkaan uskottavaa miesehdokasta.


      • r.on.r

        Vaikk suomalaisten osuus voimalasta on vähäinen, voi äkillinen tuotantokatkos aiheuttaa ongelmia. Voi olla jonkin laitteen kestävyys tarkoituksella tehty pettäväksi..


      • roijjalaaane
        Palkintovirka kirjoitti:

        Tuho-aho ylennettiin putinin pankkiiriksi.

        Mitenhän käy putinin talouden


      • huomisen.hyvis
        Palkintovirka kirjoitti:

        Tuho-aho ylennettiin putinin pankkiiriksi.

        Hollantilainen ympäristöaktivisti ihmetteli miliisin kovia otteita venäjän ydinvoimalan rakennustyömaalla, kyse oli jonkun tiealueen raivaustyöstä. Huomioitavaa on kokeneen aktivistin käytttämä miliisi käsitys


    • Ei.epäselvyyttä

      Venakot paras mahdollinen valmistaja.-

      • Taitaa olla ainoa porukka, joka toimivia tuollaisia laitoksia kykenee kohtuuajassa toimittamaan.


      • ruskeakastik
        RatPack kirjoitti:

        Taitaa olla ainoa porukka, joka toimivia tuollaisia laitoksia kykenee kohtuuajassa toimittamaan.

        Sauce?


      • ruskeakastik kirjoitti:

        Sauce?

        ?????


      • Rottakakka
        RatPack kirjoitti:

        ?????

        Peräruikku?


      • Rottakakka kirjoitti:

        Peräruikku?

        Hiukan on säälittävää, mutta mitäs muuta tuolla tasolla on odotettavissa.


      • pelle-rotta
        RatPack kirjoitti:

        Hiukan on säälittävää, mutta mitäs muuta tuolla tasolla on odotettavissa.

        Samaa mieltä


    • raja-liitto

      Venäläiset pystyvä tohon käytännössä, mutta tuskin teoriassa. .. niin ja belarukset myös

    • seuraavan.mokailuja

      Kunhan saisivat Olkiluodon ensin valmiiksi, sitten voi alkaa seuraamaan

    • njääh.njääh

      Lainaa kremlistä on nostettu jo miljardi.
      Sitoutuminen on lopullista.
      Takaisinmaksuohjelma voimalan tuotolla edellyttää:
      -aikataulussa (ruodussa) pysymistä
      -budjetissa pysymistä (alkuperäisessä suunnitelmassa ilman kehitystä) pysymistä
      -sähkönhinnan tuplaantumista(vähintään)
      -jäteongelman ratkeamista (ILMAISEKSI)

      TAI

      -lisälainan neuvottelemista myöhemmin selviävillä ehdoilla
      -pa perämeren kuntien konkurssia
      -kremlin omistusosuuden kasvamista

    • ollin.oppivuosi

      Taloudellisesti epävarma ja poliittisesti rujo, ei voisi osuvammin kuvailla

    • v.mikä.pelle

      Ollin takinkäännön jälkeen käsite -poliittisesti rujo- nousee uuteen ulottuvuuteen

      • v.mitä.pellejä

        Teidän ääliöiden mielikuvitus on noussut uuteen ulottuvuuteen


      • toden.sanoja
        v.mitä.pellejä kirjoitti:

        Teidän ääliöiden mielikuvitus on noussut uuteen ulottuvuuteen

        Hyvi sanottu. Voimala on taloudellisesti varma ja poliittisesti epärujo.


      • liian.kuumat.löylyt
        v.mitä.pellejä kirjoitti:

        Teidän ääliöiden mielikuvitus on noussut uuteen ulottuvuuteen

        Fennovoiman suomi-osuus nostaisi nordpoolin alueen sähköntuotantokapasiteettia 0,27%, kulutus laskee 5% vuosivauhtia. Tärkeä hanke siis. Poliittisesti.


    • rujo.rujompi.kepu

      Ollin käsitys taloudesta ja politiikasta on rujo

    • löyhästi.kii

      Ryssä vie ja suomi vikisee

      • Faktaapukkaa

        Paavo Lipponen ryssän renkinä juoksee ja Suomi kärsii.


      • paavo-myyrä
        Faktaapukkaa kirjoitti:

        Paavo Lipponen ryssän renkinä juoksee ja Suomi kärsii.

        Jep kytki venäjän osaksi euroopan energiajärjestelmää


    • ruplarahoitus

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      189
      1905
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1033
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      99
      947
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      727
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      588
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      28
      554
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      202
      479
    Aihe