Kysyn taas kerran.

Mikä on Päähallituspuolue Keskustan NATO-kanta. Ja mikä on kanta Venäjän vastaisiin pakotteisiin. Odotan suoria vastauksia. Moni muukin olisi äänestäjän kuluttajansuojan kannalta kiitollinen näistä tiedoista ajatellen vuoden 2019 vaaleja. Entä mikä on Keskustan kanta Venäjän harjoittamaan mielipiteenmuokkaukseen sosiaalisessa mediassa.

27

236

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ja lisäkysymyksenä vielä. Onko Venäjä mielestänne edelleen "Ystävällinen Rauhanvaltio" vai pidättekö sitä Imperialistisena Roistovaltiona?

      • Sinua pidän lähinnä harvinaisen heikkona, huonona ja osaamattomana harrastelijatrollina.
        Kysymyksilläsi ei ole edes viihdearvoa, sillä ne ovat jo asettelultaan mielipidemuokattuja aatteesi suuntaan, joka ei sekään kyllä ihan ristiriidatonta ole - mutta sellaista se heilposti on, kun monella nikillä trollaa "lännen puolesta".


      • Chaizzer kirjoitti:

        Sinua pidän lähinnä harvinaisen heikkona, huonona ja osaamattomana harrastelijatrollina.
        Kysymyksilläsi ei ole edes viihdearvoa, sillä ne ovat jo asettelultaan mielipidemuokattuja aatteesi suuntaan, joka ei sekään kyllä ihan ristiriidatonta ole - mutta sellaista se heilposti on, kun monella nikillä trollaa "lännen puolesta".

        Ja heti ilmaantui tällainen viesti. Osaan nämä jo ulkoa.


      • OikeistoSosDem kirjoitti:

        Ja heti ilmaantui tällainen viesti. Osaan nämä jo ulkoa.

        Miksi et ota niistä sitten opiksesi ?


      • Chaizzer kirjoitti:

        Miksi et ota niistä sitten opiksesi ?

        Noin helppoon en mene. Mikä se sitten on se argumentti jonka perusteella NATO:on ei pidä liittyä. Muukin kuin taikauskoinen "Amerikkalaisvastaisuus".


      • OikeistoSosDem kirjoitti:

        Noin helppoon en mene. Mikä se sitten on se argumentti jonka perusteella NATO:on ei pidä liittyä. Muukin kuin taikauskoinen "Amerikkalaisvastaisuus".

        Kuules nyt "kysyjä, kysyjäx".

        Ne on sulle niin monta kertaa selitetty, että en näe aiheelliseksi niitä, minäkin sinulle selittää ja kuvailla.

        Eihän tuollaisen nikkiä vaihtelevan trollin kanssa, joka aina vaan jankuttaa samaa asiaa, ja tietystikin kyselee, tai kertoilee "kertoisitko, voisitko selittää, ai sinustako jne. jne." jaksa vääntää samoista jutuista joista hänen kanssaan on useat eri palstoilla vääntäneet, ja yleensä hänen tappiokseen ne ovat kääntyneet, ja nikki häviää, ja uusi ilmaantuu. Ei siis jaksa leikkiä tuollaista piirileikkiä turhakkeen kanssa.


      • Chaizzer kirjoitti:

        Kuules nyt "kysyjä, kysyjäx".

        Ne on sulle niin monta kertaa selitetty, että en näe aiheelliseksi niitä, minäkin sinulle selittää ja kuvailla.

        Eihän tuollaisen nikkiä vaihtelevan trollin kanssa, joka aina vaan jankuttaa samaa asiaa, ja tietystikin kyselee, tai kertoilee "kertoisitko, voisitko selittää, ai sinustako jne. jne." jaksa vääntää samoista jutuista joista hänen kanssaan on useat eri palstoilla vääntäneet, ja yleensä hänen tappiokseen ne ovat kääntyneet, ja nikki häviää, ja uusi ilmaantuu. Ei siis jaksa leikkiä tuollaista piirileikkiä turhakkeen kanssa.

        Nämä "Länsivastaiset" trollit on aika helppo tunnistaa. Mutta tämä tästä. Mullakin on parempaa tekemistä kuin vängätä kanssasi.


      • OikeistoSosDem kirjoitti:

        Nämä "Länsivastaiset" trollit on aika helppo tunnistaa. Mutta tämä tästä. Mullakin on parempaa tekemistä kuin vängätä kanssasi.

        Olisikin, mutta länsitrolli olet.


      • Chaizzer kirjoitti:

        Olisikin, mutta länsitrolli olet.

        Olet oikein malliesimerkki keskustelun sotkijasta ja trollikortin heiluttajasta! Eli olet luultavasti itse trolli.


      • OikeistoSosDem kirjoitti:

        Olet oikein malliesimerkki keskustelun sotkijasta ja trollikortin heiluttajasta! Eli olet luultavasti itse trolli.

        No hohohohoijaa sun kanssas.


    • Suomen Keskustan tavoiteohjelma 2010-luvulle (sivu 7):

      "Sotilasliitto Naton jäsenyyden hakeminen säilyy Suomen turvallisuus- ja puolustuspolitiikan mahdollisuutena jatkossakin. Nykylinjaa muuttaviin turvallisuuspoliittisiin ratkaisuihin tarvitaan kansan enemmistön tuki ja valtionjohdon laaja yksimielisyys. Nato-jäsenyydestä ei voida päättää ilman kansanäänestystä.

      Suomen tulee jatkaa käytännönläheistä Nato-yhteistyötä rauhankumppanuusohjelman pohjalta. Keskusta tukee sotilaallisen yhteistyön
      tiivistämistä Pohjoismaiden kesken. Keskustan turvallisuuspoliittisesta linjasta päättää puoluekokous. Näköpiirissä ei ole tarvetta linjan muuttamiseen. "

      http://www.keskusta.fi/loader.aspx?id=c4b43ab3-673c-4d62-a0fa-79b7524e15d0

      Venäjän vastaisiin pakotteisiin päähallituspuolue suhtautuu samoin kuin hallitus eli jatkaa pakotepolitiikkaa EU:n linjausten pohjalta.

      Keskustan kantaa Venäjän harjoittamaan mielipiteenmuokkaukseen sosiaalisessa mediassa en ole missään nähnyt. Kannanmuodostukseen tarvitaan varmaan puoluekokouksen virallinen päätös, joten jännitetään kesäkuuhun asti.

      • Vastaus.menee.hukkaan

        Kohta kysyy samaa uudelleen.
        Jokin jahnukainen, jolla ei hissi kulje yläkertaan asti.


      • Asia selvä. Kiitos pysty. Löytyi sentään joku lukutaitoinen.
        Kansanäänestys ei ole sopiva tapa päättää tällaisesta asiasta.
        Miksi ei liitytä täysjäseneksi epämääräisen rauhankumppanuuden sijaan?
        Pohjoismaisesta yhteistyöstä. Norja ja Tanska ovat NATO-jäseniä.
        Miten näihin pakotepolitiikan linjauksiin sopii Esko Ahon hakeutuminen töihin Venäläiseen Pankkiin.
        Tämä Venäjän trollaaminen ei ole mitään harmitonta vaan suurvallan määrätietoisesti ja aggressiivisesti harjoittamaa pelottelua ja mielipiteenmuokkausta.


      • soosoosossutaakoo
        OikeistoSosDem kirjoitti:

        Asia selvä. Kiitos pysty. Löytyi sentään joku lukutaitoinen.
        Kansanäänestys ei ole sopiva tapa päättää tällaisesta asiasta.
        Miksi ei liitytä täysjäseneksi epämääräisen rauhankumppanuuden sijaan?
        Pohjoismaisesta yhteistyöstä. Norja ja Tanska ovat NATO-jäseniä.
        Miten näihin pakotepolitiikan linjauksiin sopii Esko Ahon hakeutuminen töihin Venäläiseen Pankkiin.
        Tämä Venäjän trollaaminen ei ole mitään harmitonta vaan suurvallan määrätietoisesti ja aggressiivisesti harjoittamaa pelottelua ja mielipiteenmuokkausta.

        SosDem on viimeinen puhumaan Natosta. Kun on kommareiden sydän ystävä. On sulla reppanalla jutut.


      • soosoosossutaakoo kirjoitti:

        SosDem on viimeinen puhumaan Natosta. Kun on kommareiden sydän ystävä. On sulla reppanalla jutut.

        Höpö höpö. Maalaisliiton historia osoittaa syvää ystävyyttä ja rakkautta Kommunistien ja Ryssän kanssa. Näitä historiaa vääristeleviä Apollonkadun propagandisteja täällä tuntuu riittävän.


      • OikeistoSosDem kirjoitti:

        Höpö höpö. Maalaisliiton historia osoittaa syvää ystävyyttä ja rakkautta Kommunistien ja Ryssän kanssa. Näitä historiaa vääristeleviä Apollonkadun propagandisteja täällä tuntuu riittävän.

        Yksi ainoa järjellinen vastaus tähän asti. Ja sekin tuli osoitteesta josta tiesin sitä odottaa. Olen vähän huolissani Maalaisliiton tasosta.


      • OikeistoSosDem kirjoitti:

        Asia selvä. Kiitos pysty. Löytyi sentään joku lukutaitoinen.
        Kansanäänestys ei ole sopiva tapa päättää tällaisesta asiasta.
        Miksi ei liitytä täysjäseneksi epämääräisen rauhankumppanuuden sijaan?
        Pohjoismaisesta yhteistyöstä. Norja ja Tanska ovat NATO-jäseniä.
        Miten näihin pakotepolitiikan linjauksiin sopii Esko Ahon hakeutuminen töihin Venäläiseen Pankkiin.
        Tämä Venäjän trollaaminen ei ole mitään harmitonta vaan suurvallan määrätietoisesti ja aggressiivisesti harjoittamaa pelottelua ja mielipiteenmuokkausta.

        Demokraattinen kansanäänestys ei ole oikea tapa päättää Suomen liittämisestä tai liittämättä jättämisestä vieraan vallan sotajoukkojen alaisuuteen ?

        Mikäs helvetti olisi sen otollisempi kohde kansanäänestykselle ? Antaa Sipilä/Stubb/Soinitasoisten matalaotsaisten päättää omin nokkineen asiasta, joka mitä suurimmassa määrin koskkettaa nimenomaan kansaa !!


      • Chaizzer kirjoitti:

        Demokraattinen kansanäänestys ei ole oikea tapa päättää Suomen liittämisestä tai liittämättä jättämisestä vieraan vallan sotajoukkojen alaisuuteen ?

        Mikäs helvetti olisi sen otollisempi kohde kansanäänestykselle ? Antaa Sipilä/Stubb/Soinitasoisten matalaotsaisten päättää omin nokkineen asiasta, joka mitä suurimmassa määrin koskkettaa nimenomaan kansaa !!

        Meillä on tällaisia kysymyksiä varten edustuksellinen demokratia. Kansanäänestys on sopiva tapa ratkaista yksilön kannalta tärkeitä esim. eettisiä kysymyksiä. Mutta jotka ovat yhteisön kannalta toisarvoisia.


      • OikeistoSosDem kirjoitti:

        Meillä on tällaisia kysymyksiä varten edustuksellinen demokratia. Kansanäänestys on sopiva tapa ratkaista yksilön kannalta tärkeitä esim. eettisiä kysymyksiä. Mutta jotka ovat yhteisön kannalta toisarvoisia.

        Ja mites on mennyt näiden edustuksellisten edustusten kanssa, kansa kokee tulleensa mennen tullen kusetetuksi. Politikot valehtelevat ja töpeksivät. Heille ei siis voida päätöksiä jättää !


      • Chaizzer kirjoitti:

        Ja mites on mennyt näiden edustuksellisten edustusten kanssa, kansa kokee tulleensa mennen tullen kusetetuksi. Politikot valehtelevat ja töpeksivät. Heille ei siis voida päätöksiä jättää !

        Olen ennenkin vastannut kaltaisiisi näkemyksiin. Äänestäjällä ei ole muuta kuluttajansuojaa kuin seuraavat vaalit. Enkä sano tätä vittuilumielessä.


      • OikeistoSosDem kirjoitti:

        Olen ennenkin vastannut kaltaisiisi näkemyksiin. Äänestäjällä ei ole muuta kuluttajansuojaa kuin seuraavat vaalit. Enkä sano tätä vittuilumielessä.

        Ja koska politikkojen osaaminen, luotettavuus äänestäjien tahdon noudattamisessa on hiukan ja enemmänkin kärsinyt inflaation, ei edustuksellinen demokratia toimi isoissa kansaa koskevissa asioissa. Päättäjät jatkuvasti eri linjoilla kuin kansa, joka heidät on näennäisesti demokraattisesti valinnut.


    • emäpöljät

      Vain täyskusipää haikailee Natoon!

    • Nato_tulee

      ja pumppaa Paloheinän persereiän anuksen veriroiskeille. Ukon natokiima aavistuksen lientyy. Sitten tulee Käly ja vetää hönä turpaan.

      • paskahousutpaniikkiin

        Vaikeuksien tulessa Nato hajoaa, kuin seguriittituulilasi..


    • Kisumärkänä

      Halonen haikailee Neuvostoliittoon.

    • Eiköhäntuo

      ole kaikille selvä.

    • Uppist

      Up

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      167
      1623
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      941
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      645
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      18
      641
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      437
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe