110.000 uutta työnäytevelvoitetyöpaikkaa. Lindströmin poliittinen ura on ohi!
110.000 uutta työpaikkaa Jari Lindström.
8
111
Vastaukset
Lindströmin poliittinen ura ?
- jarivaihtoon
Onhan se noilla näytöillä kestänyt jo muutaman kuukauden , mutta lisänäyttöjä tämän herran osaamisesta Suomi ei tarvitse. Ihmeen pitkään on kestänyt se "ura"
- JaMitähänVielä
Lindströmin innovaatio on ajaa palkkatuki alas ja ryhtyä markkinoimaan orjatyötä vaihtoehtona työttömyydelle. Hölmöimmät työttömät varmaan tarttuvat tähän "työnäytteeseen", mutta suurin osa ymmärtää, ettei itsensä nöyryyttäminen johda mihinkään.
Ilmeisesti Lindström ei ollut tietoinen, että työkokeilu on jo keksitty. Muutenhan hän ei olisi edes esittänyt työkokeiluun verrattuna täysin epämääräistä ja työntekijän kannalta turvatonta järjestelmää, jossa työtön ei saa korvauksia edes työtapaturmasta tai työperäisestä sairaudesta. Tästä ei orjuus ole kaukana.
Kuinka te persut kehtaatte - ja kyllähän te kehtaatte!Vaikeata tuntuu koko hallituksella olevan käsitteen, työ ymmärtäminen ja se, miten sitä syntyy. Ei sitä luoda eikä keksitä.
- faktajuttuwww
Valeministereitä koko hallitus täynnä ja jälki on tällaista.
Jatkuvasti kriisi päällä mutta kukaan ei eroa vaikka pitäisi koko hallitus jo vaihtaa.
Pelle hallitus ei aja suomalaisten etua.
Yleislakkoa jo odotellaan. - Peris
Tähän mennessä pihvi on onnistunut saamaan aikaan vain 30000 työtöntä... Edes valtionvarainministeriö ei pihviin usko:
VM: Sipilän hallituksen työllisyystavoite jäämässä haaveeksi
Juha Sipilän (kesk) johtama hallitus on perustellut lähes kaikkia viime aikojen säästö- ja leikkaustoimiaan työllisyyden parantamisella.
Valtiovarainministeriön (VM) torstaina julkistaman talousennusteen perusteella hallitus on ainakin toistaiseksi jäämässä tavoitteestaan. VM ennakoi työllisyystilanteen hieman paranevan, mutta työllisyysaste jää 69,1 prosenttiin vuonna 2018.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2016041421418192_uu.shtml
Eli persssut ovat vieneet köyhiltä ja varsinkin veteraaneilta tuhkatkin pesästä ja saavutus on alle prosentin nousu työllisyydessä. Olisi hienoa jos joku instanssi ottaisi selvää paljon tuo nousu olisi ILMAN kurjistuksia. Veikkaan että aika lähelle sama kuin nyt. - petturi-perSSut
Soinistien tuntema viha kaikkia pienituloisia kohtaan on todella käsittämätöntä. Vastaavaa ei olla ainakaan Suomessa nähty koskaan ennen.
- motit
kyllä ne kehtaa....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2332162Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101808Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse601426Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801215Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171058- 601054
TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15990Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89984Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42834- 70832