110.000 uutta työpaikkaa Jari Lindström.

pettiäänestäjät

110.000 uutta työnäytevelvoitetyöpaikkaa. Lindströmin poliittinen ura on ohi!

8

131

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lindströmin poliittinen ura ?

• jarivaihtoon

Onhan se noilla näytöillä kestänyt jo muutaman kuukauden , mutta lisänäyttöjä tämän herran osaamisesta Suomi ei tarvitse. Ihmeen pitkään on kestänyt se "ura"

• JaMitähänVielä

Lindströmin innovaatio on ajaa palkkatuki alas ja ryhtyä markkinoimaan orjatyötä vaihtoehtona työttömyydelle. Hölmöimmät työttömät varmaan tarttuvat tähän "työnäytteeseen", mutta suurin osa ymmärtää, ettei itsensä nöyryyttäminen johda mihinkään.

Ilmeisesti Lindström ei ollut tietoinen, että työkokeilu on jo keksitty. Muutenhan hän ei olisi edes esittänyt työkokeiluun verrattuna täysin epämääräistä ja työntekijän kannalta turvatonta järjestelmää, jossa työtön ei saa korvauksia edes työtapaturmasta tai työperäisestä sairaudesta. Tästä ei orjuus ole kaukana.

Kuinka te persut kehtaatte - ja kyllähän te kehtaatte!

• Vaikeata tuntuu koko hallituksella olevan käsitteen, työ ymmärtäminen ja se, miten sitä syntyy. Ei sitä luoda eikä keksitä.

• faktajuttuwww

Valeministereitä koko hallitus täynnä ja jälki on tällaista.
      Jatkuvasti kriisi päällä mutta kukaan ei eroa vaikka pitäisi koko hallitus jo vaihtaa.

Pelle hallitus ei aja suomalaisten etua.
      Yleislakkoa jo odotellaan.

• Peris

Tähän mennessä pihvi on onnistunut saamaan aikaan vain 30000 työtöntä... Edes valtionvarainministeriö ei pihviin usko:

VM: Sipilän hallituksen työllisyystavoite jäämässä haaveeksi

Juha Sipilän (kesk) johtama hallitus on perustellut lähes kaikkia viime aikojen säästö- ja leikkaustoimiaan työllisyyden parantamisella.

Valtiovarainministeriön (VM) torstaina julkistaman talousennusteen perusteella hallitus on ainakin toistaiseksi jäämässä tavoitteestaan. VM ennakoi työllisyystilanteen hieman paranevan, mutta työllisyysaste jää 69,1 prosenttiin vuonna 2018.

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2016041421418192_uu.shtml

Eli persssut ovat vieneet köyhiltä ja varsinkin veteraaneilta tuhkatkin pesästä ja saavutus on alle prosentin nousu työllisyydessä. Olisi hienoa jos joku instanssi ottaisi selvää paljon tuo nousu olisi ILMAN kurjistuksia. Veikkaan että aika lähelle sama kuin nyt.

• petturi-perSSut

Soinistien tuntema viha kaikkia pienituloisia kohtaan on todella käsittämätöntä. Vastaavaa ei olla ainakaan Suomessa nähty koskaan ennen.

• motit

kyllä ne kehtaa....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      87
      6042
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      330
      5281
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      21
      2676
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      51
      2615
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      84
      1875
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      104
      1692
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      113
      1556
    8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      17
      1521
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      122
      1443
    10. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      133
      1403
    Aihe