PITÄISIKÖ MENNÄ JUNANALLE

mattitoivoton

tuntuu siltä että ainoa ratkaisu olisi junanaalle hypätä.Olen monisairas
ja kelan eläke ei riitä varsinkin kun sipilä vielä vähentää eläkettäni. joka kuukausi pitää saada85.24e talteen lääkkeitä varten.Ruokaa on jäänyt 3.00e perpäivä.nyt olen jo vuodenvaihteen uudistuksen jälkeen 50.00e jäljessä.Kaikesta turhasta menoista luopunut kuten puhelimesta ja sähköäkin käytän vain ruuan tekoon.Toivoton on tilanteeni

5

299

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Luota

Älä tuollaisia suunnittele, se ei ole mikään ratkaisu ongelmiin. Vaadi soskua nostamaan tukea, paina päälle, käytä ääntäsi. Sinulla on oikeus riittävään perusturvaan niinkuin muillakin on. Selosta soskulla selkeästi tarpeesi. Toinen paikka mistä voit apua hakea ovat kristilliset seurakunnat. Uskon että kirkko on valmis auttamaan eli mene paikkakuntasi kirkkoherran/pastorin puheille ja kerro mitä tarvitset, sillä he tekevät diakonia eli auttamistyötä

Muistatko kun vastavalittua presidentti Sauli Niinistöä haastateltiin Linnan juhlissa jokunen vuosi sitten, niin hän totesi johonkin tähäntapaan, että KANSAKUNNAN KUNNIA ON SIINÄ ETTÄ SE PITÄÄ HUOLEN VÄHÄOSAISISTA, joten luotetaan nyt Presidenttimme lupaukseen ja turvataan ja vaaditaan yhteiskunnan apua kun ei yksin pärjätä.

Ei meidän yhteiskunnallamme/päättäjillä ole todellista haluakaan järjestää työikäisille töitä niin että työkykyiset voisivat työllään riittävän eläkkeen kartuttaa itselleen. Ja kun eivät ole töitä aikanaan osoittaneet niin elättäkööt sitten. Turha näistä asioista on itseä syyllistää. Voimia sinulle jokaiseen päivään, ei sentään jouduta keikkumaan hengenhädässä pikkupaateissa jossain välimeren aalloilla niinkuin monet muut.

• Luota

Älä moisia suunnittele vaan mene soskuun ja pidä puolesi. Vaadi tukien nostamista niin että riittävät. Omasta elämästä ei kannata kovisten takia. Käänny myös Kirkon puoleen siellä tehdään diakonia/auttamistyötä. Vaikka köyhyys masentaa niin annetaan kevään meitä piristää.

• Näin55443
    • viski

Sosiaalitoimisto on sitä varten,että ne auttaa.Jokaisella ihmisellä on oikeus siihen.
      Perusturva on taattava kaikille.Mene sosiaalitoimistoon keskustelemaan ja sel-
      vittämään asiasi.Varmasti sieltä saa apua.Kesää odotellessa.

• MihinSuomimenee

Voi ei... Mihin tää Suomi on menossa :(

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      174
      1192
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      132
      867
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      84
      803
    4. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      738
    5. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      46
      631
    6. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      55
      559
    7. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      304
      558
    8. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      228
      543
    9. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      51
      529
    10. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      45
      502
    Aihe