tuntuu siltä että ainoa ratkaisu olisi junanaalle hypätä.Olen monisairas
ja kelan eläke ei riitä varsinkin kun sipilä vielä vähentää eläkettäni. joka kuukausi pitää saada85.24e talteen lääkkeitä varten.Ruokaa on jäänyt 3.00e perpäivä.nyt olen jo vuodenvaihteen uudistuksen jälkeen 50.00e jäljessä.Kaikesta turhasta menoista luopunut kuten puhelimesta ja sähköäkin käytän vain ruuan tekoon.Toivoton on tilanteeni
PITÄISIKÖ MENNÄ JUNANALLE
5
224
Vastaukset
- Luota
Älä tuollaisia suunnittele, se ei ole mikään ratkaisu ongelmiin. Vaadi soskua nostamaan tukea, paina päälle, käytä ääntäsi. Sinulla on oikeus riittävään perusturvaan niinkuin muillakin on. Selosta soskulla selkeästi tarpeesi. Toinen paikka mistä voit apua hakea ovat kristilliset seurakunnat. Uskon että kirkko on valmis auttamaan eli mene paikkakuntasi kirkkoherran/pastorin puheille ja kerro mitä tarvitset, sillä he tekevät diakonia eli auttamistyötä
Muistatko kun vastavalittua presidentti Sauli Niinistöä haastateltiin Linnan juhlissa jokunen vuosi sitten, niin hän totesi johonkin tähäntapaan, että KANSAKUNNAN KUNNIA ON SIINÄ ETTÄ SE PITÄÄ HUOLEN VÄHÄOSAISISTA, joten luotetaan nyt Presidenttimme lupaukseen ja turvataan ja vaaditaan yhteiskunnan apua kun ei yksin pärjätä.
Ei meidän yhteiskunnallamme/päättäjillä ole todellista haluakaan järjestää työikäisille töitä niin että työkykyiset voisivat työllään riittävän eläkkeen kartuttaa itselleen. Ja kun eivät ole töitä aikanaan osoittaneet niin elättäkööt sitten. Turha näistä asioista on itseä syyllistää. Voimia sinulle jokaiseen päivään, ei sentään jouduta keikkumaan hengenhädässä pikkupaateissa jossain välimeren aalloilla niinkuin monet muut. - Luota
Älä moisia suunnittele vaan mene soskuun ja pidä puolesi. Vaadi tukien nostamista niin että riittävät. Omasta elämästä ei kannata kovisten takia. Käänny myös Kirkon puoleen siellä tehdään diakonia/auttamistyötä. Vaikka köyhyys masentaa niin annetaan kevään meitä piristää.
- Näin55443
Tässä linkissä todistuksia kuinka Jemala on selvittänyt sotkuisia ihmisten
kohtaloita. http://www.tv7.fi/vod/series/26540/ - viski
Sosiaalitoimisto on sitä varten,että ne auttaa.Jokaisella ihmisellä on oikeus siihen.
Perusturva on taattava kaikille.Mene sosiaalitoimistoon keskustelemaan ja sel-
vittämään asiasi.Varmasti sieltä saa apua.Kesää odotellessa. - MihinSuomimenee
Voi ei... Mihin tää Suomi on menossa :(
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984