Heippa vaan, oon ajatellu ruveta treenaamaan pidätyskykyä ja alkaa silläsydeemillä kusipääksi, mutta aina kun olen saavuttamassa kusen nousemisen päähän, niin minulle tulee luonnollinen tarve virtsata, joten ajattelin ruveta treenaamaan alavatsalihasten jännitystä päästäkseni tavoitteeseen.
Olen huomannut että lihasjännitystilan saamiseksi ja paljon erilaisia keinoja, juutalaiset ja muslimit nytkyttelee edestakaisin ja rukoilee,tai suomalainen dementiahiihto missä juorutessa hortoillaan ympäriinsä sauvojen kanssa, vaikka sukset ja lumi on unohtunut.
On toki helpompiakin tapoja jännityksen ja kusen päässä ylläpitämiseksi vaikka pelkääminen tai kivun tuottaminen vaikka viiltelemällä. Tai voihan myös käyttää apuna kemiaa ja piristeitä kuten amfetamiinia tai kofeiinia. Mikäs sopisi sinusta tarkoitukseen parhaiten?
Pissikset ja aiheesta kiinnostuneet
11
268
Vastaukset
- Ureaaivo
Rupea karhuksi ja ota pihkatappityyli. Patoa kakkaa, niin kohta oot kukkona tunkion päällä ja asiat tuntuvat luistavan. Sitten vaan jatkat paskanpuhumista ja kielen muljauttelua, niin kohta on myös saman näköinen paskaa suoltava pukamainen ryppyreikä molemmissa päissä.
- naama-rinta-kana
Sitten jos hävettää niin voi piilotella silmiesi takana. turvallisuuden tunnetta lisää myös silmälasit tai huntu.
- Fareye
69% Suomalaisista on näkövammaisia, joten luulisi tajuavan ettei kannata uskoa mitä näkee. http://www.vaasanylioppilaslehti.fi/ilmiot/960/heikkeneeko-ihmisen-nakoaisti/
- fpsdjo
Onko vatsa toiminut ?
- ynnäynnä
Pelko se kaiken pahuuden taustalla on, ei kuitenkaan saa pahuudeksi sitä syyttää minkä voi tyhmyydeksi todistaa. Pelko paras motivaattori on aina ollut, olisko pohjalaisen yrittemisen taustalla se ,että on paras motiivi.
- jgikhl
"Pelko paras motivaattori on aina ollut, olisko pohjalaisen yrittemisen taustalla se että on paras motiivi."
Kyllä ihmiset tuntee olonsa turvattomaksi, jos ei ole jatkuvuudesta ja pysyvyydestä tietoa. Pörssiyhtiöt ja isot firmat toimivat kvarttaalitaloudessa, kukaan ei varmuudella tiedä onko seuraava vuonna töitä. - cirp.org
Kokeile ympärileikkausta, kyllä kullin silpominen varmasti jotenkin vaikuttaa.. Koraanissa ainakin kerrotaan ettei ympärileikatut kyseenalaista toimiaan joten kusipäiltä ovat.
Koskenkorvan viina tuo avun tilanteeseen kuin tilanteeseen. Viinaa juomalla olen tähänkin asti selvinnyt.
- pisstubb
Sama lopputulos tulee äänestämällä Kokoomusta.
- Vennamo
Niin voihan myös seistä päällään virssalaaaris, sillailla kas kus kokoomustuu luomien taakse.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943632
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli452992Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.782497- 612358
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512321Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172297Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.202187Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212183- 1172178
- 642040