Pissikset ja aiheesta kiinnostuneet

uraaivo

Heippa vaan, oon ajatellu ruveta treenaamaan pidätyskykyä ja alkaa silläsydeemillä kusipääksi, mutta aina kun olen saavuttamassa kusen nousemisen päähän, niin minulle tulee luonnollinen tarve virtsata, joten ajattelin ruveta treenaamaan alavatsalihasten jännitystä päästäkseni tavoitteeseen.
Olen huomannut että lihasjännitystilan saamiseksi ja paljon erilaisia keinoja, juutalaiset ja muslimit nytkyttelee edestakaisin ja rukoilee,tai suomalainen dementiahiihto missä juorutessa hortoillaan ympäriinsä sauvojen kanssa, vaikka sukset ja lumi on unohtunut.
On toki helpompiakin tapoja jännityksen ja kusen päässä ylläpitämiseksi vaikka pelkääminen tai kivun tuottaminen vaikka viiltelemällä. Tai voihan myös käyttää apuna kemiaa ja piristeitä kuten amfetamiinia tai kofeiinia. Mikäs sopisi sinusta tarkoitukseen parhaiten?

11

319

Vastaukset 11

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ureaaivo

Rupea karhuksi ja ota pihkatappityyli. Patoa kakkaa, niin kohta oot kukkona tunkion päällä ja asiat tuntuvat luistavan. Sitten vaan jatkat paskanpuhumista ja kielen muljauttelua, niin kohta on myös saman näköinen paskaa suoltava pukamainen ryppyreikä molemmissa päissä.

• fpsdjo

Onko vatsa toiminut ?

• ynnäynnä

Pelko se kaiken pahuuden taustalla on, ei kuitenkaan saa pahuudeksi sitä syyttää minkä voi tyhmyydeksi todistaa. Pelko paras motivaattori on aina ollut, olisko pohjalaisen yrittemisen taustalla se ,että on paras motiivi.

• jgikhl

"Pelko paras motivaattori on aina ollut, olisko pohjalaisen yrittemisen taustalla se että on paras motiivi."

Kyllä ihmiset tuntee olonsa turvattomaksi, jos ei ole jatkuvuudesta ja pysyvyydestä tietoa. Pörssiyhtiöt ja isot firmat toimivat kvarttaalitaloudessa, kukaan ei varmuudella tiedä onko seuraava vuonna töitä.

• cirp.org

Kokeile ympärileikkausta, kyllä kullin silpominen varmasti jotenkin vaikuttaa.. Koraanissa ainakin kerrotaan ettei ympärileikatut kyseenalaista toimiaan joten kusipäiltä ovat.

• 976068479

• Koskenkorvan viina tuo avun tilanteeseen kuin tilanteeseen. Viinaa juomalla olen tähänkin asti selvinnyt.

• pisstubb

Sama lopputulos tulee äänestämällä Kokoomusta.

• Vennamo

Niin voihan myös seistä päällään virssalaaaris, sillailla kas kus kokoomustuu luomien taakse.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi arkuuteni

Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän
      Ikävä
      50
      967
    2. Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?

Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll
      Iisalmi
      15
      848
    3. Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.

https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl
      Maailman menoa
      501
      788
    4. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      46
      727
    5. Mikä on ollut

Söpöintä välillämme?
      Ikävä
      42
      654
    6. Hyvännäköinen pakkaus

Olet hyvännäköinen pakkaus nainen.
      Ikävä
      37
      599
    7. Tykkäätköhän vielä minusta?

Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin
      Ikävä
      30
      596
    8. Vihervasemmistofeministinaisasianaiset

Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE
      Sinkut
      169
      536
    9. Olet ihana

Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩‍❤️‍👩❤️😼😘
      Ikävä
      37
      530
    10. Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?

Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan
      Maailman menoa
      56
      487
    Aihe