Lohja on ja pysyy

Cletus

Parinkymmenen vuoden jälkeen muutin takaisin Lohjalle. Ilo nähdä, miten samat keskijakaussankarit pukeutuvat edelleen Niken college-paitaan ja vetävät housun vyötäröä navan yli. Toyota on vaan vaihtunut uudempaan farmariin, kun eka saaminen rantajameissa johti raskauteen.
Varmaan E-Type ja Dj Bobo on edelleen discoteekin soitetuimpia artisteja. Muutenhan Rantajamien vuotuinen läpileikkaus junttirockin aatelista vetää näköjään koko kylän örisemään naama punaisena ja oksentelemaan Aurlahden pusikoihin.
On tää kova mesta!

17

315

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vihtiläinen

      Ilmeisesti olet itse jämähtänyt tuolla aikakaudelle sillä minä en täällä näe ainuttakaan tuntomerkkeihesi sopivaa henkilöä.

      • Cletus

        Ollessasi osana homogeenistä ympäristöä, et tietenkään koe ympäristöäsi mitenkään poikkeavana.
        Onhan Rantajamit ehkä festarikesän menevin tapahtuma!


    • Facial

      Miksi sitten muutit takaisin ;) ;)

      • MelodyMC

        Ei tuon kirjoittaja ole muuttanut yhtään mihinkään. Kyseessä on taas kerran kateellinen Vihtiläinen joka yrittää keksiä milloin mitäkin millä saisi Lohjaa haukuttua. Mielisairas tapaus.


      • Cletus

        Nimim. Facial ihmettelee, että miksi joku muuttaisi takaisin Lohjalle sieltä pois lähdettyään ja MelodyMC pitää ajatusta paluumuutosta epäuskottavana.
        Ihmettelen itsekin, että mitä minä täällä teen.


    • junttipuntti

      hehe juuri näin.

    • kaalimatonenkö

      Joku Lohjalainen ilmeisesti pannut muijaasi paljon paremmin kuin sinä koskaan! Siksi katkeraa tekstiä...

      • Cletus

        Tottakai! Muijani käy kuumana miehiin, joiden farkkujen vyötärö yltää navan yläpuolelle, kuten Matti Nykäsellä.


      • kaakeronkuukero

        Itse syntymälohjalaisena ja muualle pakoon päässeenä voin kyllä sanoa, että nussin paremmin kun pääsin pois...nekin kaverit jotka vielä asuu Lohjalla on nimenomaan sieltä tyhmemmästä päästä.


    • en_palaa_Lohjalle

      Lohja on ja pysyy tapapajulana. Lohjalaisia ei kiinnosta kaupungin kehitys lainkaan vaan paikallaan junnaaminen jonkinlaisena impivaarana.

      • kuukkonen

        Missä on mielestäsi asiat paremmin? Mielestäni koko Suomi, on yhtä takapajulaa!


    • Cletus

      Sangjonria, vai mikä se oli ei päässyt Euroviisuihin, mutta on kuuleman mukaan tekemässä kolmen kesän sopimusta Rantajameihin. Tosi kova meno odotettavissa, kun saadaan lohjalaiseen makuun sopiva tyylikäa esiintyjä.

    • Felizpessoa

      "Cletus".
      Laulaja on kylläkin Sandhja, ei siis sangjonria josta kuulen ensi kertaa. Tuskin siis kyseistä esiintyjää täällä nähdään koska tuon nimistä esiintyjää ei ole olemassakaan paitsi jonkun vähä-älyisen päässä:)(Cletus). On muuten vähintäänkin idioottimaista tulla palstalle haukkumaan paikkakuntaa ja paikkkakuntalaisia jos on tullut tänne takaisin. No, huomaahan tuon kaikesta että ketjun avaaja on hyvin vähälahjainen. Ikävää hänen kannaltaan. Otan osaa:(

      • Cletus

        Oletusarvo paluumuuttaessa oli, että täälläkin olisi vuosi 2016. Paikkakuntana ihan mukava. Paljon metsää, jossa ei ole ihmisiä.


    • Felizpessoa

      Sandhja Pääsi muuten euroviisuihin vaikka ei menestynytkään. Euroviisuthan on olleet jo pitkään kaikkea muuta kuin musiikkikilpailu. Kaikki muu hömppä ym ratkaisee. Cletus ilmeisesti rakastaa ja ihailee transua joka voitti kyseisen "kilpailun" taannoin ellei ole itsekin samaa porukkaa eli transu. Kyllä lohjalla transutkin suvaitaan:)

      • Cletus

        Pääsi euroviisuihin. Vau. Oli arvattavissa, että Euroviisujen kaltainen jäänne muinaisuudesta on kova juttu täälläpäin.
        Täällähän hehkutetaan Sanniakin, koska hänelläkin käsittääksen joku kytkös Lohjaan.
        Kaikki kansalle pakkosyötetyt mukalahjakkuudet uppoavat aina perähikiöillä ja niitä tullaan sitten sankoin joukoin töllistelemään, kun esiintyvät kylillä.
        Itse arvostan enemmän musiikin saralla kykyjä, kuten laulu-, soitto- ja sävellystaitoja vähälahjaisuudestani huolimatta.


    • lohjalaiset

      kattoo ja kyttää jokaista vastaantulijaa kuin sika lehmää ja sit kun niitä katsoo takaisin silmiin niin ne luulee, että lehmä kattookin sikaa tai jotain tollasta, ihan vitun amis rasittavaa turhaa porukkaa, oikeastihan nuo on maalaisia peltoa täynnä koko lohja vaikka ne ite muuta epäilemättä luuleekin. Jo ihan 20v vaatetus on suoraan 90 luvulta ja sit jos joku muuttaa esim. mansesta tai stadista lohjalle, pidetään sitä outona vaikka se on oikeesti ihan cool.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8564
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2595
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      124
      2313
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1966
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1704
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1519
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1472
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1409
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1282
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      13
      1203
    Aihe