On tässä tullut tehtyä netissä olevia masennus testejä ja mikä siinä nyt on, kun jokainen testin tulos näyttää keskivaikeaa masennusta.
En minä mihinkään kallonkutistajalle ole aikonut lähteä, enkä terveyskeskukseen.
Ajattelin ihan vaan olla ja odotella, kun ei mikään kiinnosta, eikä millään ole oikein merkitystä ja neitssä päivät tulee roikuttua, kun aloituskykykin on kadonnut jonnekin Huitsin Nevadaan.
Just ja just saa käytyä kaupassa ruokaa hakemassa. En ole leiponut pizzaa yli vuoteen, vaikka sitä aikaisemmin tuli leivottua joka kuukausi lähes joka viikko, mutta nyt vaan on saamaton olo kaikeen.
Tällaistako se masennus on????
Masennustestit
4
389
Vastaukset 4
- egwrh
Joo ja sitten kun masennus muuttuu vaikeaksi on hyvät mahdollisuudet päästä aikanaan työkyvyttömyyseläkkeelle.
- tavisihminen
Kyllä testit suuntaa antavat. Hyvä että ole kiinnostut jo ottamaan selvää, miksi elämästä puuttuu potku.
Kun on keskivaikea masennus, niin olisi kyllä aiheellista ottaa yhteyttä ihan ammattiauttajalle, siis terveyskeskukseen.
Osaatko vastata itsellesi, miksi et halua terveyskeskukseen ja psykologille. Pelkäätkö leimautumista tai että määräävät lääkkeet. Onko se liian vaikea ja työläs askel? Jospa ensi alkuun lähdet joka päivä happihypylle, virkistät päivääsi jollakin muilla tavoin kuin istumalla netin äärellä.
Luuletko että masennuksen taustalla on jokin tietty syy: työttömyys, parisuhteen kariutuminen, jne.? Vaikuttaako erityisesti kevät mielialaasi. Kirjoittele. Ei täällä kukaan sinua paljasta.- Anonyymi
Ei ole edes uskottavaa, että arvauskeskuksessa olisi asiantuntijoita.
Heillä on vakiolause: buranaa ja menkää kotiin lepäämään.
Kyllä se vaiva siitä paranee.
- Anonyymi
Keskivaikea masennus on diagnoosi, mikä edellyttää lomaa ja lepoa sekä
mahdollista ympäristön vaihdosta. Muutaman viikon jälkeen on sitten
aika kokeilla sitä onko tullut uutta virtaa esim. työelämässä suoriutumiseen.
Voin omasta kokemuksesta kertoa, että sellainen 6 viikon loma auttaa .
Pitää sitä lomallakin jotakin harrastaa ja tehdä jotakin tavanomaisesta
poikkeavaa erilaista tekemistä niin mieli virkistyy siitäkin puuhastelusta.
Apaattinen makaaminen ei paranna tai elvytä ketään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi
Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va4121672Sysmän "ilon päivä"
Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan931126Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.94960Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä63879Joka ilta mietin
sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka43783Riitastako pelastaja
Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt49778- 123743
Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K10738- 60730
- 39709
- 61697
- 50626
En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o36595- 34575
- 45567
Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.95562- 92546
Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺48535Millaisen talvitakin haluaisit?
Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain85518- 49503