aion murhata jumalan

jumalaoikeudessa

Jumalan tappaminen on kaikkien ihmisten tavoite elämässä.

19

169

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sinunpuolestasi

      Ristiinaulitussa . Siinä kun katselet Rakkautta . Siinä rakkaus kohtasi vihan . Synnin seuraukset on karmeat . Katso Jeesusta oikeen tarkkaan . Siinä sun synnit sovitettiin sun puolesta. Jeesus sanoo ristillä tuskissaan ; uskomalla minuun saat syntisi anteeksi . Jeesus ristiinnaulittiin synnittömänä syntisten puolesta. Ei tarvita eläinuhreja kun on Jeesus. Kiitosuhria kyllä . Voit kiittää . Jeesuksen sukuluettelo on evankeliumeissa .

      • ihmisuhrit

        Ei ole eläinuhreja ollut joo, kohta tuhansiin vuosiin (mitä nyt teuraaksi viedyt), mutta ihmisuhreja sitäkin enemmän ja brutaalimmin (Noita-vainot, Keski-Aika...jne.). Uskovaiset kirjoittavat jopa AVA-txt-viestikanavalla aamuisin, että "Jeesuksen antaman uhrin tähden, olette pelastetut"= no todella, kehtasivat antaa montakin ihmisuhria, ihan nykyaikana.

        Herrat ovat itse sen minullekin myöntäneet (olen itse yksi niistä pahiten, ja eniten uhratuista nykyaikana), että niinpä niin, totisesti, meidän uhrien, annettujen tähden, muut pelastuisivat. Miksi olisimme Heille velkavankeudessa enää, enempää? He vievät enemmän kuin koko käden, ihmisen ja elämän, kun Heille antaa pikkusormen.


    • syntistenpelastaja

      Jeesus sanoo jos me sanotaan ettei meissä Ole syntiä me valehdellaan .

    • oikeusvaltio

      Olemattoman murhasta ei oikeusvaltio voi tuomita.

    • evomieli

      aloita itsestäsi!

      • kiitosjeesuskiiiitooos

        Tulen tervehtimään perhettäsi muutamana yönä.


    • jumalantappaja

      Jos kohtaan jumalan, tapan jumalan saman tien.

      • Iloasuuminussa

        Miten ajattelit päästä Jumalsta eroon? Ymmärtääkseni Hän jää, ja Sinä lähdet - millaisen exoduksen ajattelit suorittaa ja minne mennä sen jälkeen?


      • enolekohdannut

        Täytyy ensin kohdata jumala ja päättää ,onko jumala ihan ok vai täysi sekopää.


      • HerratITSEpois
        Iloasuuminussa kirjoitti:

        Miten ajattelit päästä Jumalsta eroon? Ymmärtääkseni Hän jää, ja Sinä lähdet - millaisen exoduksen ajattelit suorittaa ja minne mennä sen jälkeen?

        Väärin, kaikki muutkin Valtiaat ovat jo huomanneet, että Jumala Jeesuksineen on erittäin törkeän vaarallinen. Sellainen, joka tosta noin vaan, kertaheitolla sai nykymaailman kuin pimeään Noita-vaino-aikaan ja meidät uhrit vainotuiksi, suuren osan murhautettuakin.
        Muutkin Valtiaat ovat huomanneet, todenneet, että Herrojen moisten on itse lähdettävä pois, ennemmin kuin että yhtään kukaan muu enää kärsii, tai lähtee pois Herrojen valeella täytetyn Apocalyptisen paska-aineiston takia.


    • älätapajumalaa

      Ei jumalaa saa tappaa, uskovaisilla ei sitten ole mitään palvottavaa.

    • Jobinpostia

      1Tim.6:16. Jolla ainoalla on kuolemattomuus; joka asuu valkeudessa, mihin ei kukaan taida tulla; jota yksikään ihminen ei ole nähnyt eikä voi nähdä - hänen olkoon kunnia ja iankaikkinen valta. Amen. Siis Jumalan tappaminen, tyssäs tähän.

      • voisamperi

        Auringossa avaimet.


    • Niitäonmonia

      Jos aijot tappaa jumalan,niin sinulta kysytään:Kuka on sinun Jumalasi.Mitä
      siihen vastaat.Vain oman jumalasi pystyt ehkä tappamaan mielestäsi,jos
      sitäkään.Aloitatko mammonasta.Muiden Jumalia et pysty tuhoamaan .

      • oletpipipää

        Mitään jumalaa ei ole olemassa.


    • rkop

      "Hullu paljon töitä tekee. viisas pääseen vähemm'lläkin!" Viisas fariseus sanoi apostolien saarnaamisesta:"Varokaa heihiN rupeamisTA! sILLÄ, JOS HANKE ON IHMISISTÄ, NIIN SE TYHJIIN RAUKEAA, MUTTA JOS SE ON JUMALASTA, NIIN KAVAHTAKAA ETTETTE HAVAITTAISI SOTIVAN JUMALAA VASTAAN!"

      • ii8m5

        Kumpi siis olen.


    • kanattaasuunnitellahyvin

      Älä jää kiinni, tai saat elinikäisen.

    • Jeesuspottonen

      Olemattoman murhaaminen on aika hankala homma, mutta onnea yritykseen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4071
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3418
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2959
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2901
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2234
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2171
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2107
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1935
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1930
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1879
    Aihe