Paavi otti muslimeita Vatikaaniin

26

249

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kompletorio

      Jutussa kerrottiin pakolaisista ja turvapaikanhakijoista, ei muslumeista. Joka tapauksessa kristitty teko.

    • ttkkl

      Jotka ei tuo Evankeliumia mukanaan, älkäät ottako huoneisiinne, älkäät tervehtikö, apostolin käsky!

      • Kompletorio

        Siis ttkkl on sitä mieltä että kunhan sinä oot kuullut evankeliymin ja olet pelastunut se on pääasia. Muille ei tarvi julistaa evankeliumia sanoin eikä teoin? Ok. Hyvä. Mene nyt äkkiä omas ittes kans jonnekkin äläkä näyttäydy ihmisten edessä enää koskaan. Se olisi parasta kaikille.


      • Kompletorio

        Ja tuo sun siteeraama kohta tarkoittaa henkilöä joka tulee luoksesi julistamaan toisenlaista pelastusoppia. Nyt on kyseessä toisen ihmisen auttaminen. Rukoilen että pian tulee päivä jolloin tarvit apua. Ja apuun saapuu.... niin tuleeko kukaan?


    • EtKuuluEdesKirkkoon

      Luterilaisestakin kirkosta eronnut OksastettuOksa se jaksaa tehdä aloituksia näillä uskonto sivustoilla. Miksi OksastettuOksa haluaa puuttua muiden kirkkokuntien asioihin? Miksi ei ole oman lahkonsa palstalla? Miksi ei edes kerro mikä hänen oma seurakuntansa on?

      • tervettä-kristillisyyttä

        OO on uskovainen kristitty ihminen ja juuri oikea kirjoittamaan kristillisille palstoille. Sinua taitaa ärsyttää kaikki uskovat koska et muuta osaa kuin heitä haukkua räksyttää. Palstalla on suurin osa kirjoittajista ateisteja joten hyvä, että jotkut uskovatkin täällä kirjoittavat.
        Kiitos OO asiallista kirjoituksistasi!


      • OOfanille
        tervettä-kristillisyyttä kirjoitti:

        OO on uskovainen kristitty ihminen ja juuri oikea kirjoittamaan kristillisille palstoille. Sinua taitaa ärsyttää kaikki uskovat koska et muuta osaa kuin heitä haukkua räksyttää. Palstalla on suurin osa kirjoittajista ateisteja joten hyvä, että jotkut uskovatkin täällä kirjoittavat.
        Kiitos OO asiallista kirjoituksistasi!

        Miksi hän kuitenkin salaa oman seurakuntansa? miksi hän ei kirjoita ollenkaan oman lahkonsa palstalle?
        Tunnetko OO:n hyvinkin kun tiedät että hän on "uskovainen kristitty ihminen"?


      • tervettä-kristillisyyttä
        OOfanille kirjoitti:

        Miksi hän kuitenkin salaa oman seurakuntansa? miksi hän ei kirjoita ollenkaan oman lahkonsa palstalle?
        Tunnetko OO:n hyvinkin kun tiedät että hän on "uskovainen kristitty ihminen"?

        Onhan kertonut toimivansa luterilaisen kirkon herätysliikkeissä. Niissähän ei ole jäseniä. Uskovaisen kristityn tunnistaa hänen kirkoituksistaan samoin kuin sellaisen joka niitä ei ole.
        Olet varmaan kuullut sanalaskun, niin metsä vastaa kuin sinne huutaa. Tuo agressiivinen tapasi hyökätä henkilöiden kimppuun ei tuota siis mitään hyvää tulosta, tästä olemme varmaan samaa mieltä :D


      • tervettä-kristillisyyttä kirjoitti:

        OO on uskovainen kristitty ihminen ja juuri oikea kirjoittamaan kristillisille palstoille. Sinua taitaa ärsyttää kaikki uskovat koska et muuta osaa kuin heitä haukkua räksyttää. Palstalla on suurin osa kirjoittajista ateisteja joten hyvä, että jotkut uskovatkin täällä kirjoittavat.
        Kiitos OO asiallista kirjoituksistasi!

        >Kiitos OO asiallista kirjoituksistasi!
        Hyvin tulee kiitetyksi kun itteänsä kiittää... :D


      • Hervanna
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        >Kiitos OO asiallista kirjoituksistasi!
        Hyvin tulee kiitetyksi kun itteänsä kiittää... :D

        Miten aamu meni juopporingissä kun satoi vettä?


      • tervettä-kristillisyyttä kirjoitti:

        Onhan kertonut toimivansa luterilaisen kirkon herätysliikkeissä. Niissähän ei ole jäseniä. Uskovaisen kristityn tunnistaa hänen kirkoituksistaan samoin kuin sellaisen joka niitä ei ole.
        Olet varmaan kuullut sanalaskun, niin metsä vastaa kuin sinne huutaa. Tuo agressiivinen tapasi hyökätä henkilöiden kimppuun ei tuota siis mitään hyvää tulosta, tästä olemme varmaan samaa mieltä :D

        Parahin Räyhis, koetapa päästä eroon väärin kirjoitettujen sivistyssanojen maneeristasi.


      • RäyhisKatkerana
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        >Kiitos OO asiallista kirjoituksistasi!
        Hyvin tulee kiitetyksi kun itteänsä kiittää... :D

        Räyhis taas purkaa hyvää oloaan muihin :D


      • tiedoksi.kaikille
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        Parahin Räyhis, koetapa päästä eroon väärin kirjoitettujen sivistyssanojen maneeristasi.

        Kaikille täälläkin tiedoksi, että tämä RepeRäyhis on tamperelainen vanha mies joka on homoseksuaali ja sosiaaliseen elämään kykenemätön ja viettää luterilaisuus palstalla 24/7 rääpien uskovia.


      • OOfanille
        tervettä-kristillisyyttä kirjoitti:

        Onhan kertonut toimivansa luterilaisen kirkon herätysliikkeissä. Niissähän ei ole jäseniä. Uskovaisen kristityn tunnistaa hänen kirkoituksistaan samoin kuin sellaisen joka niitä ei ole.
        Olet varmaan kuullut sanalaskun, niin metsä vastaa kuin sinne huutaa. Tuo agressiivinen tapasi hyökätä henkilöiden kimppuun ei tuota siis mitään hyvää tulosta, tästä olemme varmaan samaa mieltä :D

        Mitä herätysliikettä OO siis edustaa?
        Miksi hän on niin katkera?


      • KunnonKatolinen
        tervettä-kristillisyyttä kirjoitti:

        Onhan kertonut toimivansa luterilaisen kirkon herätysliikkeissä. Niissähän ei ole jäseniä. Uskovaisen kristityn tunnistaa hänen kirkoituksistaan samoin kuin sellaisen joka niitä ei ole.
        Olet varmaan kuullut sanalaskun, niin metsä vastaa kuin sinne huutaa. Tuo agressiivinen tapasi hyökätä henkilöiden kimppuun ei tuota siis mitään hyvää tulosta, tästä olemme varmaan samaa mieltä :D

        Mikä herätysliike on sinun mielestäsi se jonka sanomaa tulisi julistaa myös tällä Katolisuus -palstalla?


      • 2Unlimited
        tiedoksi.kaikille kirjoitti:

        Kaikille täälläkin tiedoksi, että tämä RepeRäyhis on tamperelainen vanha mies joka on homoseksuaali ja sosiaaliseen elämään kykenemätön ja viettää luterilaisuus palstalla 24/7 rääpien uskovia.

        Hmm. Täytyy sanoa, että Repe on suhteellisen älykäs ateistiksi. Minulle henkilökohtaisesti viestin sisältö on tärkeämpää, kuin kuka sen viestin sanoo, olkoon sitten kysessä vaikka miesten sukkahousuliiton puheenjohtaja ja vapaamuurari.

        Luulisi, että paavi tietää mitä tekee, jos kerran on jo aiemmin kehoittanut kristittyjä yhteisöjä ottamaan pakolaisia vastaan. Nyt sitten paavi tekee mitä saarnaa, eli kai homma on OK?


      • 2Unlimited kirjoitti:

        Hmm. Täytyy sanoa, että Repe on suhteellisen älykäs ateistiksi. Minulle henkilökohtaisesti viestin sisältö on tärkeämpää, kuin kuka sen viestin sanoo, olkoon sitten kysessä vaikka miesten sukkahousuliiton puheenjohtaja ja vapaamuurari.

        Luulisi, että paavi tietää mitä tekee, jos kerran on jo aiemmin kehoittanut kristittyjä yhteisöjä ottamaan pakolaisia vastaan. Nyt sitten paavi tekee mitä saarnaa, eli kai homma on OK?

        >Täytyy sanoa, että Repe on suhteellisen älykäs ateistiksi.
        Tosin en ole ateisti.


    • Omamielipide

      Helppo ottaa kun ei tarvi kustantaa omista varoista lantin lanttia

      • 2Unlimited

        Onko paavilla hyväkin liksa? Pitääkin laitaa hakemus vetämään.


      • 2Unlimited kirjoitti:

        Onko paavilla hyväkin liksa? Pitääkin laitaa hakemus vetämään.

        Paaville ei makseta palkkaa lainkaan. Viran muut edut ovat toki kohtuulliset.


    • outovalinta

      Mielestäni paavin olisi tullut asettaa etusijalle vainotut kristityt ja puhua heidän puolestaan.

      • Outoajatus

        Mihin Jeesuksen opetukseen tällainen etusijalle asettaminen perustuisi?


      • selvä.ajatus
        Outoajatus kirjoitti:

        Mihin Jeesuksen opetukseen tällainen etusijalle asettaminen perustuisi?

        Veljien auttamiseen. Aina ensin tulee auttaa uskonveljiä!


      • Outoajatus
        selvä.ajatus kirjoitti:

        Veljien auttamiseen. Aina ensin tulee auttaa uskonveljiä!

        Missä tämä opetus löytyy Jeesuksen sanomana?


    • woewoe

      Pakolaisperheiden auttaminen on normaalia arkipäivän kristillistä rakkautta. Kun kyse on hädänalaisessa tilassa olevista, niin on ihan sama mitä uskontoa tai etnisyyttä he edustavat.

      Jeesus itse opettaa että joudumme vastaamaan viimeisellä tuomiolla siitä, miten olemme kohdelleet hädässä olevia. Ja kaiken mitä olemme tehneet hädässä olevalle olevalle, olemme itse asiassa tehneet Jeesukselle.

      Matteus
      42 Minun oli nälkä, mutta te ette antaneet minulle ruokaa. Minun oli jano, mutta te ette antaneet minulle juotavaa.
      43 Minä olin koditon, mutta te ette ottaneet minua luoksenne. Minä olin alasti, mutta te ette vaatettaneet minua. Minä olin sairas ja vankilassa, mutta te ette käyneet minua katsomassa.'
      44 "Silloin nämäkin kysyvät: 'Herra, milloin me näimme sinut nälissäsi tai janoissasi, kodittomana tai alasti, tai sairaana tai vankilassa, emmekä auttaneet sinua?'
      45 Silloin hän vastaa heille: 'Totisesti: kaiken, minkä te olette jättäneet tekemättä yhdelle näistä vähäisimmistä, sen te olette jättäneet tekemättä minulle.'
      46 "Ja niin he lähtevät, toiset iankaikkiseen rangaistukseen, mutta vanhurskaat iankaikkiseen elämään

      • ovat.jo.turvassa

        "Pakolaisperheiden auttaminen on normaalia arkipäivän kristillistä rakkautta. Kun kyse on hädänalaisessa tilassa olevista, niin on ihan sama mitä uskontoa tai etnisyyttä he edustavat"
        Mikä hätä niillä ihmisillä on Turkissa? Eihän Turkissa, Kreikassa, Italiassa ja muissa maissa mihin tulevat Eurooppaan ole sotaa. Miksi pitää lähteä vaeltamaan eteenpäin kun ovat turvallisessa maassa eivåtkä enää pakene sotaa????


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      66
      1642
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      162
      1369
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1212
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      120
      1194
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      48
      1076
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      67
      838
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      825
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      92
      717
    9. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      184
      713
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      654
    Aihe