Minkälainen on suhteesi kofeiiniin?

13

209

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hannuristojiimies

Maku. Voisin vaihtaa kofeiinittomaan. Tai jopa teehen. Lopettaa kokonaankin. En tiedä onko se niin vakava asia kun terveyshyötyjäkin. Kohtuus kahvissakin. Pitääkö ikkunoituna luopua siitä? Ei toki ole rahaa ostaa kahvia ja töissä ei saa pitää kahvitaukoja kun NIIN MULKKUJA työpaikka sadisteja siellä että tapan itseni ennemmin ku meen enää tauolle. Menen jos pakko mutta käyn sitten istumassa. Sitä tämä vangin elämä on.

• moccamasterN

kyllä, juon kahvia.

• valitettavasti

olen tuollainen valmiiksi jos hän ei rakasta minua.

• kahdentunninväleintöissä

EI RAKKAUS saa olla kahvin juonnista kiinni ,,,kyllä mä ainakin rakastaisin häntä vaikka hän juo kahvia niin juon minäkin,,,

• adhdko

tosiaan yritän vältellä kofeiinia, koska se tekee ihmisen levottomaksi. Liika on liikaa siinäkin. Jotkut muuttuvat jopa aggressiivisiksi juotuaan liikaa kofeiinijuomia.

• vahingossaolenvoinutjos

Jaa että minkälainen sinun suhteesi on kokaiiniin, kysyi aloittaja?

• eihyvä

Pitäisi päästä kokonaan irti, ei tee hyvääää. Lisää ahdistusta ja närästystä. Mutta vaikeaa vaan ku yrittäää lopetella, melkeen pakko aamusin saada että pääsee käyntiin. Ja energiajuoma aiheuttaa rytmihäiriöitä

• Iso ja vaikea riippuvuussuhde.

• kyllämaistuu

kahvi mustana, yksi sokeri.
      Maistuu liian hyvältä, yritän piristää sillä itseäni ja pitää vauhdissa.

Närästäähän se

• 213213213213213

Mustana ja 2 sokeria on itsellä tyypillinen, mieluusti espressoa ilman maitoa :D

Kun jotkut italialaiset tarjoilijat ymmärtävät että espressoon pitää tunkea maitoa mielnin äärin.. eivät silloin edes ymmärrä nuo "italialaiset" edes kunnollisen aterian eli spaghetti lihapullat päälle mitään....

• jatukka

Levitän kananmuna kasvoille

• eräsnainenvaan

Olen kahvi riippuvainen..

• mikämerkityskysymyksellä

Ei energiajuomille...:)muihin juomiin hyvä suhde...:)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pystyisitkö pitämään

Näppejä erossa jos tulisi siihen tilaisuus
      Ikävä
      45
      3813
    2. Riikka on siis suomalaisille velkaa 84 mrd

Jos kauhukabinetti istuu vaalikauden loppuun. Keskimäärin yli 20 miljardia uutta velkaa rikkaiden veronalennuksiin jokai
      Maailman menoa
      78
      3258
    3. Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa

Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on
      Yrittäjyys
      0
      3070
    4. Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?

Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist
      Ikävä
      30
      3045
    5. Sanna on suomalaisille siis velkaa 24 mrd euroa

Muistanette vielä kuinka Italian remonttirahoja perusteltiin sillä, että italialaiset ostaa suomalaisilta paidatkin pääl
      Maailman menoa
      163
      2801
    6. En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä

Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛
      Ikävä
      14
      2647
    7. Tuntuuko ettet tiedä

Enää miten toimia mun suhteen. Kun en taida tietää itsekään
      Ikävä
      25
      2319
    8. Onnettomuus

Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?
      Kuhmo
      4
      1950
    9. Kirjotan ikävää ulos

Haluaisin kuulla mitä ajattelet minusta. ihan mitä vaan mitä mietit. Voisit kertoa minulle, tai sitten kirjoittaisit run
      Ikävä
      14
      1748
    10. Sinä se vaan jaksat

Suosittelen lopettamaan hyvissä ajoin, tuo toimintas ei auta unohtamiseen. Jossain vaiheessa asia julkistuu enkä usko et
      Ikävä
      23
      1677
    Aihe