Minkälainen on suhteesi kofeiiniin?

13

205

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hannuristojiimies

Maku. Voisin vaihtaa kofeiinittomaan. Tai jopa teehen. Lopettaa kokonaankin. En tiedä onko se niin vakava asia kun terveyshyötyjäkin. Kohtuus kahvissakin. Pitääkö ikkunoituna luopua siitä? Ei toki ole rahaa ostaa kahvia ja töissä ei saa pitää kahvitaukoja kun NIIN MULKKUJA työpaikka sadisteja siellä että tapan itseni ennemmin ku meen enää tauolle. Menen jos pakko mutta käyn sitten istumassa. Sitä tämä vangin elämä on.

• moccamasterN

kyllä, juon kahvia.

• valitettavasti

olen tuollainen valmiiksi jos hän ei rakasta minua.

• kahdentunninväleintöissä

EI RAKKAUS saa olla kahvin juonnista kiinni ,,,kyllä mä ainakin rakastaisin häntä vaikka hän juo kahvia niin juon minäkin,,,

• adhdko

tosiaan yritän vältellä kofeiinia, koska se tekee ihmisen levottomaksi. Liika on liikaa siinäkin. Jotkut muuttuvat jopa aggressiivisiksi juotuaan liikaa kofeiinijuomia.

• vahingossaolenvoinutjos

Jaa että minkälainen sinun suhteesi on kokaiiniin, kysyi aloittaja?

• eihyvä

Pitäisi päästä kokonaan irti, ei tee hyvääää. Lisää ahdistusta ja närästystä. Mutta vaikeaa vaan ku yrittäää lopetella, melkeen pakko aamusin saada että pääsee käyntiin. Ja energiajuoma aiheuttaa rytmihäiriöitä

• Iso ja vaikea riippuvuussuhde.

• kyllämaistuu

kahvi mustana, yksi sokeri.
      Maistuu liian hyvältä, yritän piristää sillä itseäni ja pitää vauhdissa.

Närästäähän se

• 213213213213213

Mustana ja 2 sokeria on itsellä tyypillinen, mieluusti espressoa ilman maitoa :D

Kun jotkut italialaiset tarjoilijat ymmärtävät että espressoon pitää tunkea maitoa mielnin äärin.. eivät silloin edes ymmärrä nuo "italialaiset" edes kunnollisen aterian eli spaghetti lihapullat päälle mitään....

• jatukka

Levitän kananmuna kasvoille

• eräsnainenvaan

Olen kahvi riippuvainen..

• mikämerkityskysymyksellä

Ei energiajuomille...:)muihin juomiin hyvä suhde...:)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      51
      2274
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      26
      1117
    3. Aavistatko että moni tietää

Vai ollaanko hyvin vedätetty pokerinaamalla. No kun vähiten odotat niin yllätämme sinut
      Ikävä
      82
      992
    4. Yritin saada

Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.
      Ikävä
      11
      914
    5. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      55
      902
    6. Onko vielä

mahdollista nähdä?
      Rakkaus ja rakastaminen
      68
      883
    7. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      127
      867
    8. Kronikat..

Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu
      Imatra
      10
      783
    9. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      22
      783
    10. Täällä istun ja mietin

Miten paljon haluaisin katsoa sinua juuri niin kuin haluaisin katsoa sinua. Rakastavin silmin. Näkisit vihdoin senkin pu
      Ikävä
      49
      759
    Aihe