Juotko kahvia, energiajuomaa, jotain muuta? :).
http://giphy.com/gifs/crazy-look-11tLJ4XVXqWHSg
Minkälainen on suhteesi kofeiiniin?
13
205
Vastaukset
- hannuristojiimies
Maku. Voisin vaihtaa kofeiinittomaan. Tai jopa teehen. Lopettaa kokonaankin. En tiedä onko se niin vakava asia kun terveyshyötyjäkin. Kohtuus kahvissakin. Pitääkö ikkunoituna luopua siitä? Ei toki ole rahaa ostaa kahvia ja töissä ei saa pitää kahvitaukoja kun NIIN MULKKUJA työpaikka sadisteja siellä että tapan itseni ennemmin ku meen enää tauolle. Menen jos pakko mutta käyn sitten istumassa. Sitä tämä vangin elämä on.
- moccamasterN
kyllä, juon kahvia.
- valitettavasti
olen tuollainen valmiiksi jos hän ei rakasta minua.
- kahdentunninväleintöissä
EI RAKKAUS saa olla kahvin juonnista kiinni ,,,kyllä mä ainakin rakastaisin häntä vaikka hän juo kahvia niin juon minäkin,,,
- adhdko
tosiaan yritän vältellä kofeiinia, koska se tekee ihmisen levottomaksi. Liika on liikaa siinäkin. Jotkut muuttuvat jopa aggressiivisiksi juotuaan liikaa kofeiinijuomia.
- vahingossaolenvoinutjos
Jaa että minkälainen sinun suhteesi on kokaiiniin, kysyi aloittaja?
- eihyvä
Pitäisi päästä kokonaan irti, ei tee hyvääää. Lisää ahdistusta ja närästystä. Mutta vaikeaa vaan ku yrittäää lopetella, melkeen pakko aamusin saada että pääsee käyntiin. Ja energiajuoma aiheuttaa rytmihäiriöitä
Iso ja vaikea riippuvuussuhde.
- kyllämaistuu
kahvi mustana, yksi sokeri.
Maistuu liian hyvältä, yritän piristää sillä itseäni ja pitää vauhdissa.
Närästäähän se- 213213213213213
Mustana ja 2 sokeria on itsellä tyypillinen, mieluusti espressoa ilman maitoa :D
Kun jotkut italialaiset tarjoilijat ymmärtävät että espressoon pitää tunkea maitoa mielnin äärin.. eivät silloin edes ymmärrä nuo "italialaiset" edes kunnollisen aterian eli spaghetti lihapullat päälle mitään....
- jatukka
Levitän kananmuna kasvoille
- eräsnainenvaan
Olen kahvi riippuvainen..
- mikämerkityskysymyksellä
Ei energiajuomille...:)muihin juomiin hyvä suhde...:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k512274Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖261117Aavistatko että moni tietää
Vai ollaanko hyvin vedätetty pokerinaamalla. No kun vähiten odotat niin yllätämme sinut82992Yritin saada
Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.11914Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt55902- 68883
Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me127867Kronikat..
Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu10783vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos22783Täällä istun ja mietin
Miten paljon haluaisin katsoa sinua juuri niin kuin haluaisin katsoa sinua. Rakastavin silmin. Näkisit vihdoin senkin pu49759