Juotko kahvia, energiajuomaa, jotain muuta? :).
http://giphy.com/gifs/crazy-look-11tLJ4XVXqWHSg
Minkälainen on suhteesi kofeiiniin?
13
199
Vastaukset
- hannuristojiimies
Maku. Voisin vaihtaa kofeiinittomaan. Tai jopa teehen. Lopettaa kokonaankin. En tiedä onko se niin vakava asia kun terveyshyötyjäkin. Kohtuus kahvissakin. Pitääkö ikkunoituna luopua siitä? Ei toki ole rahaa ostaa kahvia ja töissä ei saa pitää kahvitaukoja kun NIIN MULKKUJA työpaikka sadisteja siellä että tapan itseni ennemmin ku meen enää tauolle. Menen jos pakko mutta käyn sitten istumassa. Sitä tämä vangin elämä on.
- moccamasterN
kyllä, juon kahvia.
- valitettavasti
olen tuollainen valmiiksi jos hän ei rakasta minua.
- kahdentunninväleintöissä
EI RAKKAUS saa olla kahvin juonnista kiinni ,,,kyllä mä ainakin rakastaisin häntä vaikka hän juo kahvia niin juon minäkin,,,
- adhdko
tosiaan yritän vältellä kofeiinia, koska se tekee ihmisen levottomaksi. Liika on liikaa siinäkin. Jotkut muuttuvat jopa aggressiivisiksi juotuaan liikaa kofeiinijuomia.
- vahingossaolenvoinutjos
Jaa että minkälainen sinun suhteesi on kokaiiniin, kysyi aloittaja?
- eihyvä
Pitäisi päästä kokonaan irti, ei tee hyvääää. Lisää ahdistusta ja närästystä. Mutta vaikeaa vaan ku yrittäää lopetella, melkeen pakko aamusin saada että pääsee käyntiin. Ja energiajuoma aiheuttaa rytmihäiriöitä
Iso ja vaikea riippuvuussuhde.
- kyllämaistuu
kahvi mustana, yksi sokeri.
Maistuu liian hyvältä, yritän piristää sillä itseäni ja pitää vauhdissa.
Närästäähän se- 213213213213213
Mustana ja 2 sokeria on itsellä tyypillinen, mieluusti espressoa ilman maitoa :D
Kun jotkut italialaiset tarjoilijat ymmärtävät että espressoon pitää tunkea maitoa mielnin äärin.. eivät silloin edes ymmärrä nuo "italialaiset" edes kunnollisen aterian eli spaghetti lihapullat päälle mitään....
- jatukka
Levitän kananmuna kasvoille
- eräsnainenvaan
Olen kahvi riippuvainen..
- mikämerkityskysymyksellä
Ei energiajuomille...:)muihin juomiin hyvä suhde...:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .603475Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472951Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242819Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541897- 731132
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101111Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2001059Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde27889Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että104874- 45869