haluaisin vilautella pilluani

tietämätönv

Nii siis oon 18v tyttö ja että miehet näkisivät "vahingossa" pilluni esim siten että mul on minihame päällä mut ei alushousui tai sit läpinäkyvät legginsit ilman pikkareit ja liian lyhyt paita ettei se peitä mun pillua. Sitten riisuisin itseni kokonaan alasti.

80

9722

7Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Missäpäin olet

    • tietämätönv

      lahdesta

      • Anonyymi

        Haluatko snäpin tai jotain vastaavaa niin asiass voisi edetä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluatko snäpin tai jotain vastaavaa niin asiass voisi edetä

        Ap varmaan päivystää täällä 7v myöhemmin jakamassa yhteystietojaan...


    • naiset.ovat.ihania.m

      Tuskinpa miehistä mikään on niin kaunista katseltavaa kuin tytön pillun vilautus.

      Jos tytöt oikein tajuaisivat, vilauttaminen on moninverroin mieluisampi katsoa kuin aikaakuluttava ja usein väärin osuva meikkaaminen. Tyttö, joka vilauttelee vittuansa on ehdottomasti paremmassa asemassa kuin tyttö, joka näkee suurta vaivaa ulkonäkönsä ehostamisessa.

      Kaikkein miellyttävin katsoa on tyttö, joka on siistissä puserossa, hyvin kammattuna ja alaosattomana. Kadulla voi pitää minihametta. Edes stringejä ei pidä käyttää, vaan kaikkein paras on kokoposliiniksi seivattu alaston vittu.

      Näyt itsekin olevan jyvällä. Voit myös käyttää läpikuultavia legginsejä ilman pöksyjä. Jos käytät pitkiksiä, valitse trikoiset, jotta vitun muoto selkeästi näkyisi. Katso myös, että pitkikset menevät syvälle vitunrakoon.

      Kun näin pukeudut ja tilanteen mukaan olet kokonaan alaosattomassa, annat täyden vallan kauneudelle. Sinua ihaillaan. :)

    • rujgt

      Suloisinta, mitä nainen voi tehdä miehelle, on näyttää sukupuolielimensä. Se on todellista herttailua.

      • Peljmies

        No, minä kyllä tietäisin vielä suloisempaa.


      • rujgt
        Peljmies kirjoitti:

        No, minä kyllä tietäisin vielä suloisempaa.

        Eipä ole vaikea arvata, mitä tarkoitat.

        Ajattelin vähän muuta. Naisen sukupuolielimet ovat niin kauniit ja suloiset, että olisi kiva, jos kaikki naiset ymmärtäisivät näyttää niitä myös muuten kuin varsinaisessa seksitilanteessa.

        Osa naisista ymmärtääkin. Sopivia paikkoja on tietysti nakuranta, kesämökki ja sauna. Enkä tarkoita vain alastioloa, vaan reilua vitun levittämistä katsottavaksi, niin että mies tietää sen olevan tarkoituksellista. Mies voi vastata herttailun menneen perille seisottamalla peittelemättä kyrpäänsä. Olen tavannut eräitä naisia, jotka ymmärtävät tämän ja levittävät sukupuolielimensä jopa ihan tavallisella visiitillä katsottavaksi. Se on kovin kaunista.

        Ihmisen viiden vuosimiljoonan aikana vaatteet ovat olleet olemassa vain lyhyen aikaa, mutta ne ovat vieneet nautinnosta jo paljon. Ihmisen geenistö on siten valikoitunut ja sopeutunut, että toisen sukupuolen elimien näkeminen ei ole vain miellyttävää, vaan lähes välttämätöntä. On jotenkin hassua, kun saitit ovat täynnään tyttöjä, jotka sievästi näyttävät elimiään miehille, mutta arkielämässä näin käy enää harvoin.

        Jos katsomme luontoa tai harvoja varhaiskantaisia ihmisheimoja, näkee, että sukupuolielimien näyttäminen on yleinen, ja yhtä yleinen on myös toisen sukupuolen halu nähdä ne. Näin siinäkin tapauksessa, että ei seuraa yhdyntä.

        Ihmisen lähimmät sukulaiset, bonobot ovat luoneet kulttuurin, joissa sukupuolielimillä on keskeinen sija, myös silloin kun ei varsinaisesti harrasteta yhdyntää. Näin olisi varmasti ihmisilläkin, jos totuttu häveliäisyys poistuisi ja vaatteettomuus alkaisi uudelleen kukoistaa.

        Naisen vittu on niin kaunis, etten tiedä mitään kauniimpaa. Edes kaunein kukka ei ole läheskään niin nätti.


    • kauneus-esiin

      Oikein. Pieni vilauttelu antaa katsojille mielihyvää eikä ole keneltäkään pois. Hyvä vilautus paljastaa pillun kunnolla, mutta ikään kuin 'vahingossa'. Esim. minihameen alta näkyvä pillu on mielenkiintoisempi kuin kokonaan alaston nainen. Vilauttelu onnistuu myös pitkällä hameella, joka on tarpeeksi ohut ja läpinäkyvä.

    • oikein mukava ois olla katsomassa vahinkoa jossa nuorelta naiselta vahingossa pillu näkyy. Kyllä sitä toivoo kuin joululahjaa. Kivat asut minihameineen tai kireet legginsit ilman alushousuja tuo katsojalle iloa.
      Täällä Kuopiossa ois mukavaa katsoa myös kun pillu vilahtais.

    • ei.uutta.auringon.alla

      Jaha, alkaa selvitä, miksi melkein sama aloitus, mutta hyvin eri aikaan ja eri palstalla. Häiriköivä "oikeaoppinen" nudisti taas liikkeellä. Varastelee toisten nikkejä ja tekstejä.

      Kirjoittelee sen verran heikosti, että paljastaa siten sivistystasonsa, mutta kun varastelee toisten tekstejä, onnistuu peittämään kirjallisen taitonsa puutteet. Ei uskoisi, että oli palstan luotsi (!) ennen kuin S24 otti moderoinnin itselleen.

    • panda08

      Olis kiva kesällä yhdes vilautella,kunhan vain keksisin mitä mies pukisi,jotta kalu näkyy selvästi..

      • Anonyymi

        Mies pukeutuu tietysti vaaleansinisiin sukkahousuihin


    • nudisti

      nudisti rannalla pääsee vilauttelee kunnolla ja saa monta runkkaria seuraksi jos vaan haluaa.

    • Julkaise siitä kuva IRC-galleriassa niin tulen katsomaan. Suosittelen kuitenkin menkkojen aikana käyttämään alkkareita.

    • Olet täysi-ikäinen, joten saat tehdä ihan mielesi mukaan. Onko sinulla seksikokemuksia?

    • Anonyymi

      Huh sitä saisi olla enemmän noin pervoja mimmejä itse katsoisin mielelläni sitä vilahtavaa pillua itse tykkään vilautella kyrpää välillä jopa runkkaan ja laukeen busseissa ja junissa,sporissa ja kauppojen pukukopeissa ym.yleensä niin että joku nainen näkee kun saan kovan orgasmin

    • Anonyymi

      Se niin kiihottavaa kesäisin minihameessa pikkareitta niin että pillu valuu kiimaa välillä jopa reisille. Just ton runsaan kastumisen takia pitäisin läpikuultavia leggareita pikkareitta näin talvisin mut eihän se oikee sen takia onnistu.
      Ihanaa aina välillä kiusata äijii tälleen ja esiintyy niille seksysti!
      N.18

      • Anonyymi

        Olisi kiva jos kiusaisit mua kosteaa pikkareita vilautellen


      • missä olet ;)


      • Anonyymi

        Tuo on kyllä hienoa, kun vaan pääsis näkemään sun vilahtavan nuoren pillun...tekis vanhan miehen iloiseks...


    • Anonyymi

      Asutko missä voitais nähdä.

      • Anonyymi

        Kuka kysyy mies vai nainen . Minä m 50v p savo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka kysyy mies vai nainen . Minä m 50v p savo

        Tais olla väärähälyytys😂😂
        Sitä sattuu ja siihen tottuu😂😂


    • Anonyymi

      Kyllä meillä vaimo on ruvennut vilauttelemaan vaikka ensin sitä piti kokoajan rohkaista.
      Hangon tulliniemessä ja muuallakin on jo useamman vuoden näyttänyt estottomasti kaiken. Välillä jos on oikein tuhmalla päällä niin hakee itse paikan missä on yksinäisiä miehiä.
      Itse tykkään tästä aivan sairaasti harmi että osa suomalaisista miehistä ei uskalla tulla katselemaan tarpeeksi läheltä.
      Itse levitä tarkoituksella naiseni jalkoja jos joku mies kävelee ohi.
      Naiseni on aina ollut posliini ja se sopii minulle ja tähän leikkiin erittäin hyvin.
      Kannustan kovasti niin naisia kuin pariskuntia kokeilemaan se tekee seksi elämälle todella hyvää….. toki ei saa olla liian mustasukkainen

      • Anonyymi

        Onkos sun vaimo päässyt kokeilemaan vierasta kalua?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onkos sun vaimo päässyt kokeilemaan vierasta kalua?

        Ei oo on vähän eri asia käydä panemassa kun käydä katselemassa… tässä on se ihmeellinen ero suomen nudisti paikoissa verrattuna esim . Espanialaisiin paikkoihin. Suomessa ollaan kovia mukamas panemaan mutta sitten juostaan pisin pusikoita kurkkimassa jos jotain näkyis.
        Olkaa hyvät herrat yhtä fiksuja kuin euroopassa ja tulkaa vaikka lähempää katsomaan miltä pillu näyttää ja nauttikaa siitä. Se ei haitta ollenkaan jos runkkaatte siinä jossain lähellä ja katselette vaimon posliini pillua.
        Se on ihan kivan tuntuista meille kaikille.
        Mun vaimo ainaskin tykkää kun vierast miehet katselee sen posliina ja minä myös.


    • Anonyymi

      Oot täs pukki!

      • Anonyymi

        *Oot täys pukki!


    • Anonyymi

      Vaimo ei muuten esittele kuin saunoissa, paljuissa ja uimareissuilla. Paras hetki oli kun vaimo peseytyi saunassa neljän kiimaisen miehen katsellessa. Hän saippuoi itsensä. Sen näytti hyvältä. Pillua pestessä hän nosti toisen jalkansa saunajakkaralle ja pesi sitä aina pitkän. Loppujen lopuksi näkyi kun pilluun upposi ensi yksi sormi ja sitten kaksi. Siinä vaiheessa alkoivat miesten kalut heräillä.

    • Anonyymi

      Hienoa että on muitakin tuollaisia naisia kuin omani joita kiihottaa se kun pillu vilahtaa.
      Vaimoni usein kesällä kulkee hameessa tai mekossa ilman stringejä.

    • Anonyymi

      Vaimoni kulkee kesäisin lämpinä päivinä pelkkä leninki päällä. Kaupassa ja muutenkin. Muutaman kerran on miehiä ja naisiakin ruvenneet tuijottaa häntä kun ovat tajunneet että alla ei ole mitään muuta kun joskus alushame. Vaimoni ei välitä vaan jatkaa niin kun kukaan ei tuijottaisi.

      • Anonyymi

        Luultavasti tuijottivat sitä, että hän oli paljain jaloin. Ei leningeistä näy, onko siellä alusvaatteet alla, joten aivan sama se on katsojan kannalta ja tuskin sitä katsoja edes tietää.


    • Anonyymi

      Anoppini on ihan alusta asti vilautellut minulle, on kyllä ollut ihanaa katsottavaa, sopivasti hame noussut ja nähnyt että vävy tykkää katsoa, pillu on kyllä runsas karvainen mutta isot turpeat pillun huulet ja kookas klitta näyttää kiihottavalta, olen kysynyt panna mutta ei anna mutta runkata olen saanut sen nähden ja tykännyt samalla näyttää itseään.

    • Anonyymi

      Kyllä meilläkin on nainen jo päässyt tuon makuun . Myöskin euroopassa ollut rohkeampaa meininkiä josta viimeksi mainitsi jopa tykkäävänsä miesten katseista.
      Kyseli jo jokin aika sitten pitäiskö suomessa kokeilla samaa??
      Onko tietoa onko tuo tulliniemi sellainen kiva vilauttelu paikka mihin vois naisen viedä??

      • Anonyymi

        Jos on lyhyt hame, voi kai antaa vilahtaa ja tarvittaessa vedota siihen, että tirkistelijän vika että katsoi? Siis kunhan ei liian räikeästi ala paljastella tyyliin hametta nostamalla, jolloin saattaisi tiukkapipojen mielestä syyllistyä rikokseen.


    • Anonyymi

      Erään vedon seurauksena jouduin minihameessa ilman pikkuhousuja viettämään illan ravintolassa. Koin sen niin kiihottavaksi että sen jälkeen aina välillä käyn kävelyillä, ulkoterasseilla, ravintolassa tällä tavoin ja joskus leggareissa. Se on jotenkin niin rietasta ja koukuttavaa että tulee pakkomielle päästä vilauttelemaan. Onneksi kevät saapuu ja pääsee taas tätä jännittämään kaduille minihame asuna.
      Tintti

      • Anonyymi

        Sulla on oikea asenne . Jos on pillu niin sitä pitää käyttää tai näyttää😋


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulla on oikea asenne . Jos on pillu niin sitä pitää käyttää tai näyttää😋

        Kiitos! En sitä nyt ihan koko aikaa kuitenkaan esittelemä, yleensä vilautellen mutta sopivassa paikassa pitempäänki jonkun riemuksi.
        Tintti


      • Anonyymi

        Meillä muija ei meinannut millään suostua jättämään pikkareita hameen alta pois. Viimein kokeili pienessä huppelissa ja innostui. Nykyään kun lähdetään tanssimaan tai ravintolaan niin pukee hameen ilman pikkareita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meillä muija ei meinannut millään suostua jättämään pikkareita hameen alta pois. Viimein kokeili pienessä huppelissa ja innostui. Nykyään kun lähdetään tanssimaan tai ravintolaan niin pukee hameen ilman pikkareita.

        Kun sitä kerran kokeilee jää siihen helposti koukkuun haluten lisää sitä jännitystä ja kiihoitusta jota siitä saa.
        Tintti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun sitä kerran kokeilee jää siihen helposti koukkuun haluten lisää sitä jännitystä ja kiihoitusta jota siitä saa.
        Tintti

        Win-win. Iloa itselle ja niille jotka katsoo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Win-win. Iloa itselle ja niille jotka katsoo.

        Siitä saa valtavaa jännitystä ja suurta nautintoa ja tosiaan katsojatkin silmänruokaa!
        Tintti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siitä saa valtavaa jännitystä ja suurta nautintoa ja tosiaan katsojatkin silmänruokaa!
        Tintti

        Kyllä se on totta että.miehet tykkää kun nainen vilauttelee hameen alta ja että rinnat on sopivasti esillä . Haluu katsella ja vaikka mitä😋


    • Anonyymi

      Riettain mielikuvituksin mitä kaikkea voisi sattua, eilenkin kävin kävelyillä minihameessa pikkuhousuitta pitkin hiljaisempia teitä, alikulkutunneleita, puistoja
      syrjäisiä kävelyteitä. Kiimahan siinä vain yltyi hurjaksi mutta ihanaahan se taas oli vaikka ei mitään tapahtunutkaan.
      Teija18

      • Anonyymi

        Sen vilauksen haluaisin todellakin nähdä. 18v kiimapimppi. Ei löytyisi sanoja...


      • Anonyymi

        Tulisitpa vastaan joskus ja vilauttaisit mulle namupimpsaasi. Teija.
        Espoossa R66


    • Anonyymi

      Nyt on säät lämmenneet ja tarkenee vähemmissäkin vaatteissa.

      • Anonyymi

        Kohta alkaa helteet :)


    • Anonyymi

      Se on ihan suositeltavaakin. Kunhan pysyt sopivasti ihmisvilinässä ja osaat pitää puolesi, ettei sinulle yritetä tehdä mitään vasten tahtoasi. Pillu ja pippeli ovat kyllä magneetteja toisilleen ja sisäänrakennettu ihmisen dnahan. Itse tykkään miehenä joskus sopivasti vilautella.

    • Anonyymi

      Sekä naiset että miehet tuntevat jo kiihottuneisuuden hyvin miellyttävänä. Jos löytyy tapa, jolla sitä voi pitkittää, nautinto kasvaa suureksi.

    • Anonyymi

      Kaikkein kiihottavinta on julkisesti olla nätissä mikrohameessa ilman pöksyjä ja vittu kokosheivattuna. Siskot kertovat, että kiihottuminen tuo arkiseenkin tapaamiseen juhlan tuntua.

    • Anonyymi

      Kauppakeskus redissä torstaina nuori neiti kulki pitkässä t paidassa ja piteli yhdellä kädellä helmaa alhaalla..ettei vaan ollut paljasta alla..
      Lisää kun näkis näitä. helsingissa(@)protonmail.com

    • Anonyymi

      Tämä on ohan normaalia käytöstä ikäisellesi tytölle. Älä siitä hämäänny. Jatka vaan, mutta ei siitä tänne tarvitse erikseen kirjoitella

    • Anonyymi

      Vaimoni siskontyttö on usein vilautellut minulle pilluaan, on upea sheivattu teinipillu, tahallaan kiusaa vanhaa setää, joskus pakko on käydä runkulla vessassa että saa seisokin housuissa pois edes vähäksi aikaa, tyttö on kyllä nähnyt meidän suvun mökillä saunasta tullessani iso kullini pyyhkeen alta vilahtavan ja pari kertaa seisokoissakin kun olen pukenut, olen nähnyt että tyttö katsoo salaa minua kauempaa niin tahallaan annan kanssa nähdä ja itseäni alkaa kiihottamaan kun tyttö katsoo kiimaisena sedän kullia kuinka se kasvaa kokoaan eikä kestä kuin hetki niin seisoo isona kovana sykkien,
      pitää vain odottaa jos tyttö joskus vielä haluaa toteuttaa fantasioitaan sedän kanssa...

    • Anonyymi

      Ja nyt jo 25..ootko vielä halukas?

    • Anonyymi

      Kun vilauttelet vittuasi, vilauttelet kauneinta, mitä sinulla on.

    • Anonyymi

      Kappale kauneinta Suomea…tämähän on jo vanha perinne tämä vilauttaminen. Tottakai sun tekee mieli. Anna palaa vaan

    • Anonyymi

      Kesä ja lämpö vapauttaa ihmisiä. Ei sinänsä liity itsensä näyttämiseen tai paljasteluun; eilen koiralenkillä omaa snautseriaan ulkoilutti n 40 v hoikka nainen ja oma koirani kävi ensin haistelemassa naisen snautserin ja sitten äkkiä tempaisi nenänsä kohti ulkoiluttajan jalkoväliä. No vedin koiraa hieman takaisin mutta se yhä pyrki kohti naisen haaruväliä. Samassa noteerasin tasaisen äänen ja ilmeisesti nainenkin havahtui-siirsi toisen kätensä taskulleen, mistä pilkotti valkoinen johto ja ääni muuttui ensin katkottaiseksi ja sitten vaimeni. Katsoin naista, joka punastui kun hiffasin että hänellä oli kävelylenkillä vibraava muna tai joku suristin ilmeisesti pillussaan ja tämä oli saanut hänet kostumaan mihin koirani reagoi. Eläköön kesä ja rohkeat nautinnonhaluiset ihmiset !

      • Anonyymi

        Minäkin otan lenkeille vibramunan. Kaukosäätimellä pystyy helposti ihan taskusta tai käsilaukusta ohjata. Torilla, kauppakeskuksissa, puistossa, rannalla, sukujuhlissa, ei väliä, ihan missä vaan, kiihottaa kun ihmisten keskellä voi olla ja lähes orgasmissa. Koiraa en ole uskaltanut hankkia, sillä siitä tulisi varmasti ensimmäisellä kerralla vakituinen seksikumppani. Tuntemani koirankasvattaja kertoi että kaikkein suurin ostajaryhmä jo vuosien ajan ovat olleet vanhemmat sinkkunaiset jotka ostavat ison koiran.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäkin otan lenkeille vibramunan. Kaukosäätimellä pystyy helposti ihan taskusta tai käsilaukusta ohjata. Torilla, kauppakeskuksissa, puistossa, rannalla, sukujuhlissa, ei väliä, ihan missä vaan, kiihottaa kun ihmisten keskellä voi olla ja lähes orgasmissa. Koiraa en ole uskaltanut hankkia, sillä siitä tulisi varmasti ensimmäisellä kerralla vakituinen seksikumppani. Tuntemani koirankasvattaja kertoi että kaikkein suurin ostajaryhmä jo vuosien ajan ovat olleet vanhemmat sinkkunaiset jotka ostavat ison koiran.

        Mistäpäin olet , ois kiva lenkkeillä kahdestaan. m 56


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistäpäin olet , ois kiva lenkkeillä kahdestaan. m 56

        Kiitos, mutta en ole etsimässä seuraa täältä.


    • Anonyymi

      Mä tykkään vilautella sillee että meen autoillessa tien varteen kuselle. Pyllistän korkeessa asennossa autojen tulosuuntaan ja kusen.

    • Anonyymi

      Nyt oot siis jo 25 vuotias.
      Vieläkö haluat vilautella?

    • Anonyymi

      Sä voisit hyvin toimia sellasena alastonsiivoojana. Voisin vaikka maksaa 50/h jos siivoisit ja vilauttelisit meillä kun katson. Ja pitäisin kädet irti sinusta vain katsoen. Pikkutienestiä ja molemminpuoleista kivaa ???

    • Anonyymi

      Hei, oon reilu parikymppinen poitsu ja mulla on vastustamaton halu vilautella ja tulla katselluksi, ehkä kopeloiduksikin. Sukupuolella ei ole väliä. Lähtisikö joku vilauttelemaan yhdessä jonnekin ?

    • Mikä lie siinä viehättää kun itsekin haen jännitystä pikku vilautteluilla silloin tällöin?

      • Anonyymi

        Kyllä on suositeltavaa naisten vilautella välillä niin miehet pysyy virkeinä😘


      • Erityisesti naisen biologiseen rakenteeseen evoluutio on kehittänyt halun tulla ihailluksi. Rakenne on vakiintunut jo satoja tuhansia vuosia sitten, jolloin tehokkain keino keimailla oli paljaiden sukupuoliemien käyttäminen.

        Nykyinen vaatteiden käyttö ei ole vielä kerennyt tehdä suurtakaan muutosta tähän geneettiseen HALUUN. Perintögeenit vaikuttavat samoin kuin ennenkin. Tämä halu on hyvä ja kaunis, pyhä ja puhdas. Jos sen oivaltaa, sillä voi tuottaa paljon iloa toiselle ja samalla itselleen.

        Kyllä sen edelleen huomasi saunassa tai uidessa, miten jokainen nainen suli ihanoituksesta, jos sanoi hänelle suoraan jotakin kaunista - myös seksuaalista -, josta hän varmasti huomasi, että hän oli ihailun kohteena. Hän ymmärsi, ettei tarvitse teeskennellä vaatimatonta, vaan saa olla ihan oma itsensä. Ja hän huomasi, ettei hänelle puhuttu imarrellen tai suostutellen johonkin päämäärään, vaan ihan totuuden mukaisesti.

        Saunassa sai myös jopa ihmetellä, kuinka voimakkaasti MIELIALA vaikutti naiseen, jos hän oli 'allapäin pahoilla mielin', hän oli kuin käpertynyt kokoon, jos taas iloisin mielin, antoi vittunsakin vapaasti ja herttaisesti säteillä kauneuttaan. 🌹👀


      • Toivottavasti jatkat vielä tätä ihanaa harrastusta..
        Missäpäin olisi teoriassa mahdollista nähdä pikku vilautuksia?


    • Anonyymi

      huh pakko runkkaa

    • Anonyymi

      Päivät pitenee, kohta lämpenee, vilauttelusesonki on kohta ovella ja sen jälkeen odotellaan rantasesonkia !

      • Anonyymi

        Just ollaan etelässä ja onneksi vaimo on lämmennyt nudismita ja tykkää näytellä paikkojaan muillekin miehille.


    • Anonyymi

      Sillä tempulla kerjäät ikävyyksiä niin että pijä ne mielitekosi vaan omana tietonasi, okei?

      • Anonyymi

        Tää oli siis AaPeelle.


    • Anonyymi

      Minulla on tapana kesäisin käydä useasti terasseilla. Puen päälleni lyhyen minihameen ja jätän pikkarit pois. Sitten terassilla harmittomasti vilautan jalkoväliäni valituille miehille. On mukava seurata miesten ilmeitä, kun näkevät paljaan pilluni.

      • Tälläistä kesäpukeutumista on ehdottomasti arvostettava. Kruunaa hyvinkin sinut huomanneen päivän.


      • Anonyymi
        Ukkeliukkeli kirjoitti:

        Tälläistä kesäpukeutumista on ehdottomasti arvostettava. Kruunaa hyvinkin sinut huomanneen päivän.

        Kyllä. Enemmän vain pilluja esiin tavalla tai toisella, se saa näköjään kaikki hyvälle mielelle eikä se ole keneltäkään pois.


    • Anonyymi

      kesällä 1990
      intistä päästyäni lähdin juhlimaan, en nyt mitään pleksejä vetänyt vaan sopivan kännin. ravintolasta tarttui mukaan n. 40 nainen ja yö meni hänen sängyssä.
      aamupäivällä kun kotiin lähdin ajattelin mennä terassin kautta, eihän siellä muita ollut kuin minä, siinä loiventavaa ottaessani viereiseen pöytään vastapäätä minua istui nuorehko nainen, hänellä oli lyhyt kesämekko.
      kauniita kasvoja hetken katsottua havahduin, hän istui jalat levällään posliini paljaana esitellen minulle pilluansa.
      väkisinkin mulla rupes kalu kovenemaan ja puristelin sitä farkkujen päältä, niin että katsottiin toisiamme silmiin.
      tämä estoton nainen hieroi itselleen orgasmin ja minä purkauduin farkkuihin.
      lähdin vessaan siivoamaan housujani ja takaisin pöytään päästyäni hän oli poissa.
      en ole jälkeenpäin nähnyt naista

    Ketjusta on poistettu 144 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4895
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3096
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1797
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1750
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1611
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1471
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1237
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1223
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1187
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1187
    Aihe