Kaljakuppilaa on kylä vailla, ei voi ymmärtää miksei kukaan oo bygannu sellasta tänne. Varmasti riittäs asiakkaita, otollinen paikka vois olla vaikka salamenrannan, är yyn ja hautuumaan välimaastossa.
Baari Merijärvelle
9
562
Vastaukset
- byggmästare
Et oo ite aatellu "bygata?" Kun kerran tuon verran ruottiakin ossaat, voit palavella ruottalaisia turistejaki, jotka laomoina tullee tänne kesällä.
- stobe24
Erittäin hyvä ajatus! Voisin muuttaa takasin sitten!
- leasake
Liekkö itekki osaat vähä ruottia jos ymmärsit etesi mitä tarkotin?
- liiseik
Suomeako yrität soperrella?
- kalpakuopio
eikös siellä ole enemmän uskovaisia ihmisiä?ne ei hirveesti dokaile.
- änönomiys
Kyllä uskovaisetkin juo alkoholia, sillä saahan ne kaikki synnit anteeksi Jumalalta kun vain osaa niitä itse pyytää ja raamattu kieltää vain päihtymisen että jos kohtuudella osaa juoda niin alkoholi ei ole ongelma. Julkisyntiseksi eivät kuitenkaan voi ruveta koska monet muut uskovat ovat vielä vahvasti lakihengen alla, joten teidän pitäisi järjestää siellä baarissa aina yks ilta anonyymien oluen juojien vertaistuki-iltana niin eiköhän sitä alkais asiakkaita löytyä ja kassakone kilistä.
Merijärvellä kuitenkin ongelmana on kylän varsin perinteikäs juoruamiskulttuuri jota erityisesti vanhempi polvi harrastaa. Se aiheuttaa ongelmia kyllä sille, että asiakkaat pääsisivät anonyymisti tulemaan baariin. Toisekseen baarille ei ole vielä olemassa sopivaa rakennusta.
Mutta olutfestivaalin järjestäminen esimerkiksi tuolla Aittatorilla päälekäin suviseurojen kanssa voisi onnistua. Ja jos vielä saataisiin eläkeliitto järjestämään reissun samalle viikolle johonki kauemmas, niin sitte olisivat pahimmat kyylät ja juoruajat poissa kunnasta sopivasti. Sitä, että muutamat merijärviset sieltä suvareilta uupuisivat ei varmasti kukaan seuraväenpaljoudesta huomaisi. Merijärven olutfestivaalit voisi vielä nimetä seurojen kunniaksi Suvifestiksi. Pitkiä pöytiä pihalle, jotain musiikkia tai vaikka karaokevehkeet sinne ja olutta. Varmasti toimisi. - hethet
Merijärveltä on juopot hävitetty 90-luvulla ja baarit on lopetettu kuten kaikki muukin kulttuuri
- 3938jäljellä
Mites erkki, vieläkö maistuu? Vai eikait oo uskoon kajahtanut?
- Hyväajatus
Ajatus on hyvä. Paikkakunnan asukkaille että muillekin voisi olla hyvä kehittää lisää palveluja, kohtaamispaikka, jossa olisi tarjolla myös kaljaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k1184339- 1503689
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah973467Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia392829- 1291740
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta371575Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk141211Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi191184Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221154Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421140