Tyynenmeren tulirenkaan maanjäristys ja Wyomingin

aarteenmetsästäj

ydinräjähdys
23.11.2014

Meillä on monia unia, mutta vain muutamat kantavat Pyhän Hengen merkkiä. Se on tietynlainen tietämisen ja kiireellisyyden tunne syvällä sisimmässämme… ja monesti ne saattavat olla vain varoitusunia, joten voimme rukoilla että tapahtumat lievenisivät tai etteivät ne tapahtuisi ollenkaan.

Wyomingin ydinräjähdys, profeetallinen uni

Tämä on toinen uni, jonka olen nähnyt ydinräjähdyksestä Wyomingissä. Se on hyvin lyhyt.

Huomasin olevani autiomaa-aukealla, missä oli hyvin vähän kasvillisuutta. Se oli suuri parkkipaikka tien risteyksessä. Siellä oli lehdistön ja median rekkoja, kameroita ja uutistoimittajia levittäytyneinä yleisessä paniikin ilmapiirissä.

Wyomingissä oli juuri ollut ydinräjähdys. Se oli tuhonnut hyvin suuren alueen, mikä oli nyt eristetty kielletyksi alueeksi. Jopa uutistoimittaja, joka oli valmistautumassa suoraan lähetykseen, oli säteilyvaarassa. Muistan unessa että taivas oli hyvin tumma ja näytti olevan joku aika talvesta.

Kun muistelen unta, ajattelen paljon Yellowstonea ja mahdollisuutta purkaukseen siellä, mutta täytyy sanoa, että aloin tutkia unen yksityiskohtia, se hyvin tarkasti sanoi että Wyomingissä tapahtui jonkunlainen ydinräjähdys. Tiedän että on aika monia viljasiiloja, joita ei ole poistettu käytöstä Wyomingissä, joten en tiedä onko asialla mitään tekemistä unen kanssa vai ei.

Tämä uni oli huhtikuun viides 2007.

Kannattaa rukoilla Wyomingin ihmisten puolesta armoa, että Jumala antaisi armoa ja estäisi tällaisten tapahtumien tapahtumisen rukoustemme vuoksi.

Tyynenmeren tulirenkaan maanjäristys, profeetallinen uni

Tämä uni tuli joulukuun kolmas päivä 2006: tuhoava maanjäristys. Tulirengas huojahteli edestakaisin kuin kulho täynnä hyytelöä. Syvä raskaus tuli sieluuni rukouksessa ja näin jotain, mikä näytti olevan hyvin epätasainen kulhon näköinen nesteen täyttämä painauma Maassa, huojuen edestakaisin, puolelta puolelle. Tunnistin tämän kokonaisuuden Tyynenmeren tulirenkaaksi, kun Jumala nosti minut hengessä Maan yläpuolelle.

Allani oli San Franciscon kaupunki raunioina. Näin miehen kävelevän siitä poispäin pökertyneenä ja haavoittuneena. Etelän suunnalla, missä Los Angeles oli sijainnut, likaa leijui terävän esineen ohi, joka pisti ulos vedestä. Tunnistin sen pilvenpiirtäjän huipuksi. Se upposi hiljaa syvemmälle veteen, kunnes sitä ei enää näkynyt. Näin tulivuoren kaukana pohjoisessa rannikolla. Koko oikea puoli (kaakko) vuoreen päin oli läikkynyt ja romahtanut. Koko länsirannikolla oli eri muoto, jota en tunnistanut.

Henki minussa alkoi murehtia minun parkuessa, ”Armoa, Jumala, armoa!” yhä uudelleen. Ja sitten uusi rukous kaikui,

”Katuminen, parannus”

”Katuminen, parannus”

”Armoa, Jumala, armoa.”

3

70

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      417
      1762
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      176
      1390
    3. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      105
      1378
    4. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      125
      1304
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      45
      1046
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      946
    7. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      922
    8. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      92
      891
    9. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      116
      885
    10. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      866
    Aihe