Hyvä tietää jos haluaa

OneGod

Pyhä kolminaisuus:

Isä=luonteenlaadut (Rakastava,Hyvä,Oikeudenmukainen ja maltillinen) nämä ovat universaalit. Luovat elämää ja ylläpitävät sitä .

Poika= mies , maskuliinisuus

Pyhä Henki= nainen , feminiimisyys .

Jeesushan kertoi että naisen kuuluu tulla miehen kaltaiseksi..saada osakseen maskuliinisuutta sielun elämäänsä ja miehen osa on tulla yhdeksi naisensa kanssa jolloin hän ottaa sielun elämäänsä naisen näkökulmia sekä elämää.

Tämä ei mielestäni tarkoita homostelua, mutta kukin tyylillään ja kantakoot siitä vastuun:)

Miksi "noitia" kirkko poltti lukemattomia aikoinaan? Naiset alkoivat tulla Jeesuksen opetuksen mukaan miehen kaltaisiksi ja kirkko ei tätä hyväksynyt.

Jeesus on jees kaikinpuolin mutta kirkko on ahne ,vallanhimoinen paska keksintö jolla hallitaan ihmisiä pelolla .

Jeesus oli irrallinen kaikesta tästä mitä ympärillämme on . Pelastuksen kirkko haluaa estää kaikinpuolin. ..omia heikko sielu vallan alle :/

Haluatko pelastua?

Jeesusta sitten lukien, Buddhalaisuutta opiskellen ja suosittelen Jiddu Krishnamurtia erittäin paljon . Jiddustahhan povattiin Messiasta mutta hän ei halunnut korottaa itseänsä muiden yläpuolelle.

Itse olen saanut kokea jotain uskomatonta elämässäni..Olen irrottautunut kaikesta ja samalla olen kaiken kanssa yhtä. Olen irrottautunut tässä sairaasta maailmasta ,odotuksista , vaatimuksista ,halusta ja vieteistä. Koen itseni vapaaksi ensimmäistä kertaa elämässäni .
Kahleet on rikottu ja en varma ole mutta koen että perisyntini on kuitattu. ..Armosta:)

Anna kaikelle tarkoitus, Totuus vapauttaa sekä tuo sinut tuomion alle jo eläessäsi.

Turvallista matkaa! :)

24

178

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • OneGod

      Isä on myöskin Jumala :) mutta me ihmiset pääsemme käsiksi ainoastaan hänen tuntemiseensa jotka ylempänä kerroin (luonteenpiirteet)
      Näet hänet jokapuolella jos vain haluat :)

    • OneGod

      Keskustelusta papin kanssa tuossa muutama viikko takaperin kun kerroin hänelle tuntemuksista jne jne....Hän kertoi minun todellakin olevan oikealla tiellä:)
      Mutta kun hän alkoi mielistelemään minua valheilla sekä sanoi topakasti että heidän Jumalansa on se ainoa ja oikea Jumala ...hämmennyin ja otin Pakkia.
      Kristinusko on ainoa oikea kuulemma...ei välittänyt Jeesuksen sanoista kaiketi ollenkaan.

      Petyin kristinuskoon totaalisesti.

      Jumala jonka minä olen kokenut on kaikkien Jumala , Jumala joka ei erittele lahkojen mukaan taikka minkään muunkaan mukaan :)
      Siellä missä elämää on , on myös Jumala :)

      Kun otat hänet vastaan on tuleva "kiirastuli" vaihe jossa kaikki paha poltetaan sielustasi :) tämä voi olla monille vaikea vaihe ja masentaa pahasti jne.

      Kiirastuli vaikuttaa sinun käyttäytymiseen sekä tapaan katsoa maailmaa rajusti . Muut saattavat hämmästellä sitä uutta luomusta jonka Jumala on sinusta muokannut Armosta .
      Silloin koet "tuomion" .

      Jeesuksen avulla ja Hengen hedelmän tuotoksilla selviät varmasti :)

      Mutta jos jäit ihan yksin kun tuomio sitten tulikin? Ei hätää , laita tänne viestiä niin viestitellään ja käydään vaikka kahvilla :)

    • OneGod

      Oppiaksesi tuntemaan Jumala sinun on valitettavasti käytävä henkisessä helvetissä.
      Kun ei ole enään mitään jäljellä ...Voit löytää hyvyyden :) ja Löydätkin jos vaan annat sen tulla lähellesi, siis Jumalan :)

    • Sallitko, kaikki on mielessä

      Lähde = Jumala
      Poika = (Adam/Eeva Ihmiskunta) Pojassaan Jumala näkee itsensä
      Pyhä Henki on linkki /välittäjä eksyneen Pojan ja Jumalan välillä.
      Nukuksissa oleva ihmiskunta ei huoleta Jumalaa koska hän vain odottaa milloin Poika herää. Tuhlaajapoika kuulee halutessaan pyhän Hengen eli Jumalan äänen.
      Jokainen rakentelee näistä oman mielikuvansa. Jumala ei tarvitse kopioita, hänelle riittää Yksi (Ihmiskunta)

      • OneGod

        Nykyajan tuhlaajapoika on jo niin sokea että tarvitaan todennäköisesti negatiivinen mullistus että poika osaa kääntää päänsä Jumalan puoleen...Siksi monet odottavatkin kolmatta maailmansotaa :/
        Itse haluan uskoa että löytyy maltillisempi ratkaisu mutta voipi olla liian myöhäistä....en tiedä varmaksi tätä .


      • OneGod kirjoitti:

        Nykyajan tuhlaajapoika on jo niin sokea että tarvitaan todennäköisesti negatiivinen mullistus että poika osaa kääntää päänsä Jumalan puoleen...Siksi monet odottavatkin kolmatta maailmansotaa :/
        Itse haluan uskoa että löytyy maltillisempi ratkaisu mutta voipi olla liian myöhäistä....en tiedä varmaksi tätä .

        Mikään ei ole milloinkaan liian myöhäistä. Kaikki todellinen tapahtuu nyt. Muistikuvissa tai odotuksissa ei tapahdu mitään.
        Suosittelen tyytymään rakkauden jakamiseen. Älä pyri mihinkään sillä sinä olet- kuten jokainen- Jumalan kaltainen. Kaikki pyrkiminen on sen kieltämistä. Tai sen piilottamista.


      • OneGod
        enkelipallo kirjoitti:

        Mikään ei ole milloinkaan liian myöhäistä. Kaikki todellinen tapahtuu nyt. Muistikuvissa tai odotuksissa ei tapahdu mitään.
        Suosittelen tyytymään rakkauden jakamiseen. Älä pyri mihinkään sillä sinä olet- kuten jokainen- Jumalan kaltainen. Kaikki pyrkiminen on sen kieltämistä. Tai sen piilottamista.

        Suunta nyt vaan on se että jenkit ovat tuoneet kalustonsa lähelle venäjää aloittaakseen maailmansota3'sen. Kaikki valmistelut sille näkyy selvästi ja jos tämä tapahtuu niin tuo se mukanaan myös herätyksen.

        Itse toivoisin tietysti että heränneiden määrä kasvaisi jollain muulla konstilla eikä näillä ihmisten valmiiksi suunnitelluilla sodilla. Koska tässä on pirullinen suunnitelma joka toteutetaan väärin perustein jolla saadaan kansat yhden vallan alle.
        Jos tämä tapahtuisi ilman sotaa ei samanlaista pyramidia muodostuisi.

        En minä pyrikkään mihinkään, minusta on kuolletettu himo sekä vietit armosta. Nyt vain kuljen suuntaan vahvana mihinkä se ikinä viekin:)
        Pidän kaikkia tasa arvoisina ja se on minun Rakkauttani muille :)

        Pitäisikö minun sinun mielestäsi palauttaa entinen elämäni takaisin? Vaimon pettäjänä , juomarina ja muita pelkäävänä? Miksi?

        Koin jotain uskomatonta joka muutti minut täysin ja nyt minun pitäisi kieltää tämä kokemus? Ei


      • OneGod
        enkelipallo kirjoitti:

        Mikään ei ole milloinkaan liian myöhäistä. Kaikki todellinen tapahtuu nyt. Muistikuvissa tai odotuksissa ei tapahdu mitään.
        Suosittelen tyytymään rakkauden jakamiseen. Älä pyri mihinkään sillä sinä olet- kuten jokainen- Jumalan kaltainen. Kaikki pyrkiminen on sen kieltämistä. Tai sen piilottamista.

        Miten voit jakaa rakkautta jos et tiedä mitä rakkaus on ?
        Tällaisia ihmisiä on paljon jotka eivät tiedä rakkauden olemassakaan.

        Ovatko he siis jotenkin huonompia enkelipallo? Vai ovatko hekin Jumalan kaltaisia?

        Mielestäni me kaikki omistamme saman pohjan joka Jumalalla on pääpiirteinä .
        Ihmisiä voi siis johdatella takaisin itsensä sekä Jumalan tuntemukseen jos itse osaa elää Jumalan piirteitä eikä häiritseviä verhoja päässä ole.


      • OneGod
        enkelipallo kirjoitti:

        Mikään ei ole milloinkaan liian myöhäistä. Kaikki todellinen tapahtuu nyt. Muistikuvissa tai odotuksissa ei tapahdu mitään.
        Suosittelen tyytymään rakkauden jakamiseen. Älä pyri mihinkään sillä sinä olet- kuten jokainen- Jumalan kaltainen. Kaikki pyrkiminen on sen kieltämistä. Tai sen piilottamista.

        Tulkaa lasten kaltaisiksi. (Jeesus)

        Miksi enkelipallo haluat siis että älkää tulko lasten kaltaisiksi?

        Puhut muutosta vastaan joka armosta minulle on annettu. Miksi?


      • OneGod kirjoitti:

        Miten voit jakaa rakkautta jos et tiedä mitä rakkaus on ?
        Tällaisia ihmisiä on paljon jotka eivät tiedä rakkauden olemassakaan.

        Ovatko he siis jotenkin huonompia enkelipallo? Vai ovatko hekin Jumalan kaltaisia?

        Mielestäni me kaikki omistamme saman pohjan joka Jumalalla on pääpiirteinä .
        Ihmisiä voi siis johdatella takaisin itsensä sekä Jumalan tuntemukseen jos itse osaa elää Jumalan piirteitä eikä häiritseviä verhoja päässä ole.

        Minulla on sanalle Rakkaus synonyymi Luottamus. Joten minä LUOTAN että sinä menettelet täysin oikein sinun kannaltasi eikä kellään ole mitään muuta kuin oma kantansa oma mielipiteensä oma uskonsa ja luottamuksensa. Tällä tavoin luotan olevani lapsen kaltainen kun en odota keltään mitään vaan luotan.
        En tiennyt puhuvani sinun käsitystäsi vastaan.


      • OneGod
        enkelipallo kirjoitti:

        Minulla on sanalle Rakkaus synonyymi Luottamus. Joten minä LUOTAN että sinä menettelet täysin oikein sinun kannaltasi eikä kellään ole mitään muuta kuin oma kantansa oma mielipiteensä oma uskonsa ja luottamuksensa. Tällä tavoin luotan olevani lapsen kaltainen kun en odota keltään mitään vaan luotan.
        En tiennyt puhuvani sinun käsitystäsi vastaan.

        Suosittelit, anteeksi :)

        Näetkö lapsen näkökulmasta maailman?
        Kuin kaikki olisi vaan suurta näytelmää?
        Ihmiset ikään kuin esittäisivät ihmeellisiä roolejansa..Kukin rooliensa vankeina.

        Jokaisella on oma maailmansa kyllä. Riippuen mistä kaikesta olet vielä riippuvainen muokkaa se maailmannäkemystäsi:)

        Mutta jos olet käynyt ns.alkulähteellä, voit sanoa että meillä kaikilla on sama maailmannäkemys pohjimmiltaan.

        Jumalan kokeminen, valaistuminen ,Nimiä on monia kuin on ihmisiäkin:) nuo ovat yleisimmät nimitykset.

        Tosiaan anteeksi jos toin itseni turhan kiivaasti esille :) ai äm sori :)


      • OneGod
        OneGod kirjoitti:

        Suosittelit, anteeksi :)

        Näetkö lapsen näkökulmasta maailman?
        Kuin kaikki olisi vaan suurta näytelmää?
        Ihmiset ikään kuin esittäisivät ihmeellisiä roolejansa..Kukin rooliensa vankeina.

        Jokaisella on oma maailmansa kyllä. Riippuen mistä kaikesta olet vielä riippuvainen muokkaa se maailmannäkemystäsi:)

        Mutta jos olet käynyt ns.alkulähteellä, voit sanoa että meillä kaikilla on sama maailmannäkemys pohjimmiltaan.

        Jumalan kokeminen, valaistuminen ,Nimiä on monia kuin on ihmisiäkin:) nuo ovat yleisimmät nimitykset.

        Tosiaan anteeksi jos toin itseni turhan kiivaasti esille :) ai äm sori :)

        Rakkaus,hyvyys,oikeudenmukaisuus ja maltillisuus


    • OneGod

      Käyhän se noin myös:) itselleni se valkeni noin kuten kirjoitin, ikään kuin olisin kokoajan enemmän ja enemmän irtaantumassa kehostani :) keho ei oikein pysy mukana mutta tämä rauha ja tyyneyys mikä sisälläni on ..mahtavaa :D
      Itse koin nuo luonteenpiirteet lähteellä ja koen että minun tulee myöskin pyrkiä Jumalani kaltaiseksi :)
      Tässä yhteiskunnassa kun lähtee tätä tavoittelemaan on se lähes mahdotonta jos ei ole valmis laittamaan itseään " likoon" niin sanotusti .

      Paljon on ihmisiä jotka tietävät asian mutta eivät uskalla antautua täysin Jumalan vietäväksi ...maailmassa on paljon asioita jotka pidättelevät tätä kokemusta...raha,epätasarvo ja lopulta kiintymyksesi lihaasi. ..kaikesta on luovuttava ennenkuin on mahdollista kokea jotain suurta ja mullistavaa josta esim. Krishnamurti kertoo ...sekä Jeesus.

      Kaikki haluavat vapautua voin melkein väittää . Mutta tuntematon on pelottava aluksi .

      Olemme aikaisemminkin keskustelleet täällä näkemyksistä:) minulla on ollut monia nickejä, sitä mukaan mitä olen tätä taivalta käynyt mutta nyt alkaa olemaan "näytön" paikka ....Pystynkö ihmisenä tulemaan Jumalan kaltaiseksi :) ihminen olen kuitenkin

    • OneGod

      Raamatun kuollut ihminen= maailman muokkaama ihminen, toisten odotuksien mukailema , traumoista kärsivä , kaikinpuolin sekaisin oleva .

      Elävä taikka uudestisyntynyt = tietää että on vain tämä hetki ilman ajatuksia , Jumalaiset luonteenpiirteet omaava (pääpiirteet) , täysin tasapainossa ympäristön kanssa , on kotona kokoajan omassa kehossaan tyynenä .

      Orja= ihmiset jotka mieltävät totuudeksi yhteiskunnan normit. Elävät tätä elämää kuin se olisi vapautta . Vapautta omistaa mukamas jotain .
      Elää unelmaa jonka niin moni jo omistaa: talo , lapsia , eläke .
      Elää unelmaa jossa lapsista kasvatetaan työmiehiä rikastuttaakseen " eliittiä" sukupolvesta toiseen . Järjetöntä kun tämä asia mielletään unelmaksi.

      Tämä on sairas yhteiskunta ja vielä sairaanpaa on palvella sitä ja väittää että se on normaalia.

      Jeesuksesta kertovat tekstit kertova tästä ihan samasta asiasta...ei lahkoja väliin uskomusten saralla...eikä minkään muunkaan saralla.

      Totuus vapauttaa, pelko sitoo sinut sinun kuplasi missä elät.

      Onko elämässä jotain muutakin? On

    • OneGod

      Miksi te ihmiset valehtelette?
      Miksi totuutta on niin vaikea nähdä taikka kertoa?

      Itselläni on ainakin annettu mahdollisuus nähdä asioiden todellinen luonto ja minua ärsyttää huomata kuinka mahtailevia ja ahneita ihmiset ovat.

      Sokeat orjat eivät asialle juurikaan mahda mitään koska heidät on vanhemmat aivopesseet yhteiskunnan normeille. Turvallisesti tuuditettu valheelle.

      Kovien koulujen kautta käy tie heräämiseen ja Jumalan tuntemiseen.

      Jos se sota nyt meinaa sieltä tulla kuten siltä valitettavasti näyttää, tuo se herätyksen monille ja Jumalan tuntemuksen. Kun kaikki "turvallinen" viedään sinulta pois .
      Tukeutukaa toisiinne jos tämä paha tapahtuu koska yksin sitä ei kestä monikaan kauaa.

      Tietysti on vaihtoehto toinenkin joka on jo alkanut. Päättäjien luotettavuus romahtaa sekä tulee ilmi kierompia ja yhä kierompia asioita jonka jälkeen kansa alkaa kyseenalaistamaan tunnetun totuuden.
      Pikkuhiljaa kaikki asiat tuodaan valoon ja maailma tulee kääntymään ympäri .
      Ihmisten hyvät ominaisuudet alkavat kasvamaan kun samaan aikaan ahneet kukistetaan henkisesti .

      Se olisi minun ratkaisun jos minä saisin päättää...ei sota jota jo odotetaan .

    • OneGod

      Nämä asiat kun kerron lääkärille minut todetaan skitsofreenikoksi.
      Mutta se ei minua haittaa eikä ympärilläni olevia läheisiänikään.
      Olen antanut itseni Jumalan käsiin :)
      Heittäydyn tähän täysin ruumiin ja sielun voimin ja ihmiset tulevat minut tuomitsemaan.
      Totuus nähdään nukkuvan silmin mielisairautena koska se halutaan kieltää.

      Olen iloinen että olen herännyt eloon :)
      En elä enään pienessä kuplassa (koti-työ-uni-työ jne) .
      Kuplani käsittää koko maailman ja lopulta kaikkeuden :)

      Laajentakaa ihmiset tajuntaanne ja totuus tulee julki :)

      • OneGod

        Lääkärin kommenteista vielä sen verta kun kysyin että "miksei ihminen saa olla todella onnellinen ja tyytyväinen"

        Lääkäri: se ei ole normaalia ,se on sairautta . Pitää olla suppeassa keskitilassa jossa ihminen havannoi vähän hyvää ja vähän pahaa .

        Ja onhan totta jos kokee elämän ainoastaan todella fantastisena silloin pahan kokeminen voi olla todella haastavaa.

        Jos kokee kaiken paskana silloin ylihyvä voi tuntua houkuttelevalta mutta myös erittäin hirveänä.

        Ihmisten ei anneta päättää ...suppea keskitila orjille olkaa hyvä sanoo yhteiskunta!


    • OneGod

      Sen verran haluan paljastaa että olen jo kertaalleen lääkärillä käynyt ja kertonut että en aio jatkossa palvella tätä sairasta yhteiskuntaa jossa sokeita (ei heränneitä/kuolleita/orjia) käytetään surutta hyväksi .
      Tämä sairas pyramidi huijaus mitä toteutetaan meidän elämillämme.

      Lääkäri itse suositteli minulle rikollista uraa.. en halua joutua linnaan istumaan enkä muutenkaan ongelmia sakkojen kanssa...lääkäri totesi siihen että ei oikein muutakaan ole . Mitä vittua ?
      Olen vapautunut ihmisten luomasta ahneuden vankilasta ollakseni vapaa ja nyt minulle tarjotaan rikollista uraa :D

      Eli paikkani on vankilassa jos toteutan tehtävääni olla Jumalan kaltainen?
      Ei .

      Mutta paikkani todennäköisesti on jäädä eläkkeelle tuhtien lääkkeiden avustuksella jotka lisäoireina sairastuttavat minut ajan myötä kyvyttömäksi tehdä yhtään mitään. Miksi? Tiedän liikaa sekä julistan tätä loppuun asti .

      Totuus vapauttaa sinut kehostani mutta kehosi joutuu koetukselle .

      Joidenkin ihmisten mielestä "normi" kansalaisella ei ole oikeutta olla Jumalan kaltainen.
      Heidän kuuluu rakentaa "eliitille" valtakuntaa suuremmaksi ja suuremmaksi kokoajan kyselemättä.
      Heille kasvu on välttämätöntä...kohti tuhoa.

      • OneGod

        Kehostani =kehostasi. ..virheen korjaus


    • OneGod

      Miksi mielisairaaloissa useasti esiintyy ihmisiä jotka kertovat olevansa Jeesuksen taikka Buddhia esimerkiksi?

      He ovat omanneet heidän luonteenlaatunsa, he ovat valmiita elämään ja tuomaan rauhaa maan päälle . Sekaisin he ovat siksi koska eivät ymmärrä mitä heille on tapahtunut.

      Tällainen käyttäytyminen on vastoin yhteiskunnan sääntöjä koska yhteiskunnassa kuuluu elää sokeana pienessä kuplassa ja tyytyä siihen.

      Siksi heidät lääkitään vahvasti sekä kerrotaan sen olevan sairautta. Moni ihminen uskoo olevansa sairas kun lääkäri näin sanoo . Se vasta sairasta onkin.

      Olen kuullut sanottavan "ihminen on sairas jos ei itse tiedä olevansa sairas"
      Mitä vittua?! Jokainen on omansalainen yksilö! Heitä pitäisi tukea ja ymmärtää!

      He tuovat julki totuutta. Se pelottaa siksi lääkitään pois kertomasta tosi asioita ettei vaan tämä iso paska valhe ihmisille aukenisi!

      • OneGod

        Kristutietoisuus/valaistuminen on yhteiskunnassamme mielisairaus.


    • OneGod

      Yhteiskunta sitoo sinut pelolla suppeaan keskitilaan jossa monet kysyvät; "onko elämässä muutakin? Tai mikä on elämän tarkoitus?"
      Elämässä on muutakin ja paljon nimittäin totuus.

      Voihan olla että yhteiskunta suojelee sinua totuudelta? (Paras vitsi ikinä) :D

      Totuus kyllä satuttaa ja monia paljonkin mutta kärsimyksen jälkeen koettaa vapaus :) jos et ole valmis kärsimään et ole valmis kuulemaan totuutta sekä löytämään Jumalaa.

      Kadota,löydä ja vapaudu

    • OneGod

      Anna itsellesi anteeksi ,Sinä olet valintojen kautta kulkeutunut siihen missä olet.
      Se ei todellakaan auta jos mietit tätä hetkeä menneiden kautta. Nyt on nyt ,toivottavasti olet tyytyväinen...Miksi et olisi?

      Anna muille anteeksi , olet halunnut miellyttää käyttäytymiselläsi muita ja ajautunut tilaan jossa juurikin olet. Olet muitten odotuksien ja halujen tuotos.
      Sinä olet sinä,sinä et ole he.
      Anna anteeksi heille, he eivät itsekkään tienneet vaikuttavansa sinuun niin vahvasti.

      Kun olet kyennyt antamaan itsellesi anteeksi tekosi ja mielihalusi jne ja antamaan muille anteeksi heidän vaikutuksensa sinuun on aika kohdata tämä hetki :)

      Miltä näyttää? Pitäisi näyttää vähintäänkin kohtuullisella? Jos olet ollut sisimmältäsi hyvä ja kohtuullinen niin hyvältä pitäisi näyttää :)

      Jos joku ahne pankkiiri kokisi saman kuin itse olen kokenut niin voin väittää että hänen kohtalonsa ei hyvä ole .hän kokisi henkistä tuskaa loppuun asti .

      Mutta vaatimattomat ,rakastavat,oikeudenmukaisen ihmiset saavat tämän kautta palkkionsa Jumalan tuntemuksessa :)

      Raamatussa kuvaillaan ketkä tulevat taivaspaikan ansaitsemaan. (Jeesus)

      Elä tässä hetkessä! Pölkkypää herätys ny !:D

      On monia ihmisiä ketkä ihmettelevät ihmisten toimintaa! Me vaan odotellaan että te loputkin pölvästit heräisitte siitä hiton unestanne...:D

      Puhkaiskaa se vitun kuplanne, pliis ?

    • OneGod

      Miksi uskonnot pitää toisia uskontoja väärinä vaikka moni niistä kertoo samasta asiasta ja saman asian tavoittelusta?

      Ahneus.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      74
      2180
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      174
      1701
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      155
      1577
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1368
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      50
      1362
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      290
      1207
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      135
      1079
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1043
    9. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1042
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      54
      912
    Aihe