Oliskohan kenelläkään kiinnostusta hyväkuntoiseen NOVUM 1-5 -kirjasarjaan. Oisko teillä vinkkejä, mihin sitä kantsis tarjota myyntiin ja mihin hintaan (ilmatteks en halua luopua, koska aikoinan siitä kohtalaisesti maksoin, opiskelijan budjetista katsoen jopa runsaasti)
Novum?
7
1155
Vastaukset
- Siivousintoinen
Ei ollu tarkotus, mulla vaan on ollu muutaman päivän ajan ongelmia saada viestejä lähtemään. En tiedä miksi.
- Deemas
Kiinnostusta on, mutta olen itsekkin juuri opiskelija.
Kun sulla kerran on koko kirjasarja, eikä niitä enää ole uutta painosta tulossa (eikös olekkin 80-luvun painos sulla?), joten olet ihan oikeassa siinä ettei niitä ilmaiseksi kannata antaa.
Jos haluat neuvotella, voisimme tehdä sen sähköpostin välityksellä. Tai voithan sinä pistää sarjan myyntiin vaikka huuto.net:iin
[email protected] on mulla osoite, jonka täällä voin julkisesti ilmoittaa. - Kaizu
Asun Tampereella ja olen kyllä kiinnostunut sen ostosta. Minkälaisella hinnalla myyt?
- Siivousintoinen
Jep, kirjasarja on muistaakseni vuodelta -80 ja on kunnoltan tosi siisti, uuden veroinen. En ole kyllä etsiskellyyt sille edes 'päivän hintaa' Jätä tarjous, niin voitais hieroa vaikka kauppoja. Näpyttele sähköpostia:
[email protected]- Anonyymi
jos on vielä myymättä ilmoittele kiinnostunut
- Siivousintoinen
Jep, ostin kirjasarjan heti kun se ilmestyi (muistaakseni vuodelta -80) ja on kunnoltan tosi siisti, uuden veroinen. En ole kyllä etsiskellyyt sille edes 'päivän hintaa' Jätä tarjous, niin voitais hieroa vaikka kauppoja. Näpyttele sähköpostia:
[email protected]- Siivousintoinen
En tarkoituksella laittanut kahteen kertaan. Mulla vaan on jostain kumman syystä vaikeuksia saada viestejä lähtemään. Sorry.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038192- 1105743
- 555171
- 2875168
- 773813
- 583021
- 662737
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222548Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452481