ICEJ ja Juha Ketola

BereanCall

58

5050

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minä tunnistin IiSeeEeJiin antikristukseksi jo vuoskymmeniä takaperin!

Kysykää jatkossakin minulta, kun haluatte raitista oppia!

• DoctorT

Raitteinta sinussa KTS on pierusi!

• KTSonKavaltaja

KTS on saatanan kätyri. Hänen kommenteihin ei kannata vastata.

• KTSLöyhkää

Kts-ISIS liehuttaa perkeleen lippua ja sen oma se myöskin on!

• Anonyymi
        KTSonKavaltaja kirjoitti:

KTS on saatanan kätyri. Hänen kommenteihin ei kannata vastata.

Juuri näin. Hävetköön!

• Anonyymi

Kirjota muk lle Durazella, @,gmail.com ja 040414253

• Anonyymi
        DoctorT kirjoitti:

Raitteinta sinussa KTS on pierusi!

Olikohan vastaus antikristuksen kannattajalta ?

• savonkatu

ICEJ:ssä on monta uskollista palvelijaa, mutta tähän uskonsanaeksytykseen lähteneet henkilöt vievät maineen kaikilta Israelin ystäviltä.
      Kainuussakin esiinnytään milloin ICEJ:n nimissä, milloin helluntaievankelistana, mutta todellisuudessa hajoitetaan seurakuntia milloin minkäkin mission tai uskonsanan ohjaamana.

• mummikainuusta

Näinhän se on.

• DoctorT

Juuripa niin.

• DoctorT

On todella surullista, että hyvä järjestö. Arvostettu ja vapaa juutalaisten käännytysmaniasta,turmeltui nimenomaan Juha Ketolan kaudella. Ja turmeltuu myös Jerusalemissa, on tehnyt sitä jo vuosia.

Lehtimajajuhlien puhujissa on näitä Ketolan tulkkaamia harhaopettajia. Varoitin ICEJ:akin silloin kun toiminnanjohtajaksi Ketolaa kaavailtiin. Niemi ei taas ymmärrä,missä Valtanen-Satokangas ovat, ollessaan tulevassa Vapaakirkon Tulitapahtumassa näyttävästi mukana!!

Raittiin seurakunnan ja terveen järjestön löytäminen alkaa olla vaikeaa. Mätänee hiljalleen, erityisesti hengellinen sisältö vesittyy ja se on tuhoisaa aina.

• 1.Kor.1-18
        DoctorT kirjoitti:

On todella surullista, että hyvä järjestö. Arvostettu ja vapaa juutalaisten käännytysmaniasta,turmeltui nimenomaan Juha Ketolan kaudella. Ja turmeltuu myös Jerusalemissa, on tehnyt sitä jo vuosia.

Lehtimajajuhlien puhujissa on näitä Ketolan tulkkaamia harhaopettajia. Varoitin ICEJ:akin silloin kun toiminnanjohtajaksi Ketolaa kaavailtiin. Niemi ei taas ymmärrä,missä Valtanen-Satokangas ovat, ollessaan tulevassa Vapaakirkon Tulitapahtumassa näyttävästi mukana!!

Raittiin seurakunnan ja terveen järjestön löytäminen alkaa olla vaikeaa. Mätänee hiljalleen, erityisesti hengellinen sisältö vesittyy ja se on tuhoisaa aina.

ICEJ ei saa enää senttiäkään. Eikä evankelistakoti.
        Kuokkasen Markulta kannattaisi kysyä kommentti...

.
        Tulevaa eksytystä:
        .
        Evankelistakoti
        pe 29.4. - su 1.5.
        Sapattiateria ja Vapun rukous- ja Raamattupäivät, Tuija Valtanen, Patrick Tiainen
        .
        http://evankelistakoti.fi/wp/wp-content/uploads/2016/04/Raamattu-ja-rukousVappu.pdf

.
        Ollutta eksytystä:
        .
        Apostolinen konferenssi 19-21.2.2016. Kokkola – Patrick Tiainen
        .
        Sunnuntaina 21.2 klo 15 Suomi Jeesukselle -messu, Patrick Tiainen, Tuija Valtanen.
        .
        http://www.uskonsana.com/tapahtuma/suomi-jeesukselle-messu/

.
        Lainaus alkaa:
        "RistinTeologi
        16.4.2016 7:49
        .
        Tulikonferenssi -koulutus
        .
        Syksyn uutena koulutusmateriaalina seurakunnassamme käytän Reinhard Bonnken Full Flame -elokuvasarjaa. Sarja vie katsojansa evankeliumin ydinasioiden äärelle; evankelioimiseen ja uskovien varustamiseen. Kymmenen vuotta sitten Jumala sanoin Bonkkelle: ”Haluan tulikonferenssin jokaiseen seurakuntaan.” Bonnke totesi: ”Minulla ei ole aavistustakaan, miten se tapahtuisi.”
        Herra vastasi: ”Elokuvan avulla.”
        Olen tutustunut materiaaliin ja olen innostunut siitä. Elokuvan ja keskustelujen kautta Jumala haluaa viedä myös meitä yksilöinä ja yhdessä seurakuntana eteenpäin. Ehkäpä meidän aika on astua ”Ratkaisulaaksoon”. Elokuvat vievät meidät tekemään valintoja elämässämme. Jumala haluaa sytyttää evankelioimistulen jälleen sydämiimme. Suosittelen lämpimästi materiaalia sekä seurakuntiin että pienryhmiin. Astu Jumalan suunnitelmiin!
        .
        Siunaavin syysterveisin
        Tuija Valtanen, evankelista"
        Lainaus päättyy.

.
        Surullista ICEJ, surullista.

• Anonyymi
        mummikainuusta kirjoitti:

Näinhän se on.

Siis onko Juha Ketola eksyttäjä?

• Anonyymi
        1.Kor.1-18 kirjoitti:

ICEJ ei saa enää senttiäkään. Eikä evankelistakoti.
        Kuokkasen Markulta kannattaisi kysyä kommentti...

.
        Tulevaa eksytystä:
        .
        Evankelistakoti
        pe 29.4. - su 1.5.
        Sapattiateria ja Vapun rukous- ja Raamattupäivät, Tuija Valtanen, Patrick Tiainen
        .
        http://evankelistakoti.fi/wp/wp-content/uploads/2016/04/Raamattu-ja-rukousVappu.pdf

.
        Ollutta eksytystä:
        .
        Apostolinen konferenssi 19-21.2.2016. Kokkola – Patrick Tiainen
        .
        Sunnuntaina 21.2 klo 15 Suomi Jeesukselle -messu, Patrick Tiainen, Tuija Valtanen.
        .
        http://www.uskonsana.com/tapahtuma/suomi-jeesukselle-messu/

.
        Lainaus alkaa:
        "RistinTeologi
        16.4.2016 7:49
        .
        Tulikonferenssi -koulutus
        .
        Syksyn uutena koulutusmateriaalina seurakunnassamme käytän Reinhard Bonnken Full Flame -elokuvasarjaa. Sarja vie katsojansa evankeliumin ydinasioiden äärelle; evankelioimiseen ja uskovien varustamiseen. Kymmenen vuotta sitten Jumala sanoin Bonkkelle: ”Haluan tulikonferenssin jokaiseen seurakuntaan.” Bonnke totesi: ”Minulla ei ole aavistustakaan, miten se tapahtuisi.”
        Herra vastasi: ”Elokuvan avulla.”
        Olen tutustunut materiaaliin ja olen innostunut siitä. Elokuvan ja keskustelujen kautta Jumala haluaa viedä myös meitä yksilöinä ja yhdessä seurakuntana eteenpäin. Ehkäpä meidän aika on astua ”Ratkaisulaaksoon”. Elokuvat vievät meidät tekemään valintoja elämässämme. Jumala haluaa sytyttää evankelioimistulen jälleen sydämiimme. Suosittelen lämpimästi materiaalia sekä seurakuntiin että pienryhmiin. Astu Jumalan suunnitelmiin!
        .
        Siunaavin syysterveisin
        Tuija Valtanen, evankelista"
        Lainaus päättyy.

.
        Surullista ICEJ, surullista.

Taitaa olla kanssa vieras henki asialla. JUMALA PUHUU SANANSA JA PYHÄN HENKENSÄ JA PYHÄLLÄ HENGELLÄ VALTAAMIEN PALVELIJOIDENSA KAUTTA. SIIHEN EI ELOKUVIA TARVITA !
        Käännynnäisiä tehdään manipuloinnilla ja valheellisella evankelionnilla,jonka perusagenda on , että tulee rahaa ja on komeet puitteet. Joissa puitteisiin panostetaan Jeesuksen läsnäoloa enemmän.
        Siitä on vakava varoitus Raamatussa
        Myös Ananias ja Safira on varoitus aikaamme. He valehteluvat Pyhälle Hengelle ja kuolivat siihen paikkaan.

• huhhhuuuhh

Olin epäillyt Juha Ketolaa aiemmin. Nyt kyllä mieheltä meni täysin maine. Että kehtasi olla tuon afrikkalaisen villitsijän esittelijänä. Ketolalla ei ollut mitään itsekirtiikkiä eikä katumusta. Nämä Israelissa toimivat niin sanonut lähetysjärjestöt eivät ole aina raittiilla tiellä ja Ketola on yksi väärä pappi.

• DoctorT

Ketola on ollut harhassa jo niin kauan. Harmillista, että sai nousta kansainvälisen työn johtoon Jerusalemiin.

Hän hurmaantuu joulupukistakin, saati kaikista Afrikan pelleporukoista. On se niin käsittämätöntä, miten Sananopettaja voi mennä metsään ja poukkoilee siellä hymyssä suin! Voi pimeyttä!!

• huhhhuuuuuh
        DoctorT kirjoitti:

Ketola on ollut harhassa jo niin kauan. Harmillista, että sai nousta kansainvälisen työn johtoon Jerusalemiin.

Hän hurmaantuu joulupukistakin, saati kaikista Afrikan pelleporukoista. On se niin käsittämätöntä, miten Sananopettaja voi mennä metsään ja poukkoilee siellä hymyssä suin! Voi pimeyttä!!

Olen epäillyt ennenkin Juha Ketolaa. Mutta sitä ihmettelen nyt, että esim. Tampereen helluntaiseurakunta päästää tällaisen pellen vapaasti puhumaan erilaisissa tilaisuuksissa. Tampereen hellarit ovat pahasti pimeydessä tällä hetkellä.

• BereanCall
        huhhhuuuuuh kirjoitti:

Olen epäillyt ennenkin Juha Ketolaa. Mutta sitä ihmettelen nyt, että esim. Tampereen helluntaiseurakunta päästää tällaisen pellen vapaasti puhumaan erilaisissa tilaisuuksissa. Tampereen hellarit ovat pahasti pimeydessä tällä hetkellä.

Tampereella on herätys, kukaan muu ei vain tiedä sitä
        https://www.youtube.com/watch?v=epm2icaWawY

Vai onko Michael Howard Tampereen herätyksen isä?

• huhhuuuuhh
        BereanCall kirjoitti:

Tampereella on herätys, kukaan muu ei vain tiedä sitä
        https://www.youtube.com/watch?v=epm2icaWawY

Vai onko Michael Howard Tampereen herätyksen isä?

Justjuu - Missiomaailma on Tampereen hellareiden yhteistyökumppani. Huhhuuuh. Siellä on ne meidän ajan pahimmat eksyttäjät Tiaiset, Campokset, Bakerit jne. Sen voi heti sanoa, ettei Tampereen hellareiden johtajilla ole henkien erottamisen armolahjaa eikä Jumalan tuntemista pätkääkään.

• BereanCall
        huhhuuuuhh kirjoitti:

Justjuu - Missiomaailma on Tampereen hellareiden yhteistyökumppani. Huhhuuuh. Siellä on ne meidän ajan pahimmat eksyttäjät Tiaiset, Campokset, Bakerit jne. Sen voi heti sanoa, ettei Tampereen hellareiden johtajilla ole henkien erottamisen armolahjaa eikä Jumalan tuntemista pätkääkään.

Ei Helsingissäkään hyvin mene.

Empowered21-apostoli
        http://helluntaiseurakunnat.fi/uutiset/2014/8/3642/rakenteita_uudistettava_mutta_helluntain_sanoman_pysyttava_ennallaan

Selkomaa menossa hakemaan uutta voitelua, kun takista alkaa voima hiipua
        http://www.ristinvoitto.fi/ristin_voitto/uutiset/empowered21-suurtapahtumaan_odotetaan_tuhansia/?numero=14/2016&osasto=Artikkelit

• dgdfdgdfgd
        BereanCall kirjoitti:

Ei Helsingissäkään hyvin mene.

Empowered21-apostoli
        http://helluntaiseurakunnat.fi/uutiset/2014/8/3642/rakenteita_uudistettava_mutta_helluntain_sanoman_pysyttava_ennallaan

Selkomaa menossa hakemaan uutta voitelua, kun takista alkaa voima hiipua
        http://www.ristinvoitto.fi/ristin_voitto/uutiset/empowered21-suurtapahtumaan_odotetaan_tuhansia/?numero=14/2016&osasto=Artikkelit

Saalemin pastorit ovat näitä eksyttäjiä - tiedetään. Saamel, Lähetysseurakunta sekä Siion -seurakunta neuvottelevat parhaillaan fuusiosta. Täytyy muutta rakenteita, jotta pääsevät fuusioitumaan porttokirkkoon ja heittämään seurakunnista ulos totuudellisen evankeliumin viimeiset rippeet (eräät rukouspiirit ja yksittäiset tapahtumat).

• DoctorT
        huhhhuuuuuh kirjoitti:

Tre hellsrk on kirkkoajattelun perustajajoukkoa!

Nokia Mission jälki näkyy ja tuntuu siellä. Eikä sen johto ole kovin vakuuttava hengellisesti. Makkonen jo tasoitti tien.

• Ex-nökiämössöläinen

Ollessani itse vielä nokiamössö aivopesty, Ketola hihhuloi siellä välillä jo useita vuosia sitten.

• sdfadsfa
        Ex-nökiämössöläinen kirjoitti:

Ollessani itse vielä nokiamössö aivopesty, Ketola hihhuloi siellä välillä jo useita vuosia sitten.

Ok - tuo selittää paljon. Ketola ei ole tajunnut mitään.

• hulluntailaisetHuijaa

icej on siis komeasta nimestään huolimatta vain hulluntailaisten oma järjestö

eipä tarvitse ihmetellä, että metsään mennään ja pöpelikkö vain soi

• BereanCall

Juha Ketola Word of Faith
      http://www.icej.fi/tilaisuudet/juha-ketola
      https://www.youtube.com/watch?v=Zg_99fMMjso

Tuija Valtanen Word of Faith
      http://www.icej.fi/tilaisuudet/tuija-valtanen
      Apostolinen konferenssi, sunnuntaina 21.2 Patrick Tiainen, Tuija Valtanen.

Jani Salokangas Tulisielu
      http://www.icej.fi/tilaisuudet/jani-salokangas
      http://keskustelu.suomi24.fi/t/14184285/tulisielukonferenssi-icej

Epäselvää?

• voihhhhh

Ei voi olla totta. Eksytyksen paljastaja Heimo Ebuska on kutsunut Juha Ketolan Kuopion helluntaiseurakuntaan puhumaan marraskuussa 2016.

Mitä tämä eksytyksen paljastusseminaari on oikein ollut?

Eksytyksen paljastajat Suonto, Ebuska, Turunen, Nummela jne. olivat siellä myymässä 45 euron kirjaa ja sitten itse eksyttävät sydämensä kyllyydestä. Ei voi olla tottaa!!!!

http://keskustelu.suomi24.fi/t/14165394/eksytyksen-paljastusseminaari-meni-rahan-keruuksi

• Kissa-hiiri-leikki
        voihhhhh kirjoitti:

Ei voi olla totta. Eksytyksen paljastaja Heimo Ebuska on kutsunut Juha Ketolan Kuopion helluntaiseurakuntaan puhumaan marraskuussa 2016.

Mitä tämä eksytyksen paljastusseminaari on oikein ollut?

Eksytyksen paljastajat Suonto, Ebuska, Turunen, Nummela jne. olivat siellä myymässä 45 euron kirjaa ja sitten itse eksyttävät sydämensä kyllyydestä. Ei voi olla tottaa!!!!

http://keskustelu.suomi24.fi/t/14165394/eksytyksen-paljastusseminaari-meni-rahan-keruuksi

Suonto ja co on kyllästyneet köyhyyteen ja totuuteen - Piru iski kuningasajatuksen: Ei oo tyhmä se joka myy, vaan joka ostaa, vaikka 45 egee äkkiä tekastusta tekeleestä, jossa varotetaan heistä itsestään, tosin nimiä sanomatta.

• k-piste

Bereancall fired! Icej henkioppaansa kimppuusi vaataisella kokemusta pistaa seinajoki jylistys fire fire!

• Peace.Silence

Water!!!Holy Water!!!More Water!!!

• JoOnKumma

Eri keskustelujanne silloin tällöin seuranneena olen pannut merkille, ettei taida olla olemassa enää (useisiin satoihin vuosiin?) oikeita evankelistoja/saarnaajia/pappeja... Kaikki ovat jollain tavalla vinossa.

Jos joku on eri mieltä, niin voiko laittaa tänne nimiä, jotta uskaltaisi mennä tilaisuuksiin. Ehkä kuitenkin on parasta jäädä kotiin.

• sanansaattaja-

Olet oikeassa siinä, että lähes kaikki palkkaa nostavat papit ovat harhassa - valitettavasti näin on.

Sinä löydät totuutta maallikkojen vetämistä raamattupiireistä, itse Raamattua lukien ja kotikokousryhmistä. Rukoile Jumalalta sellaista, että Hän johtattaa sinut raittiiseen opetukseen. Kyllä Jumala tällaisissa asioissa auttaa sellaista, joka oikeasti haluaa oppia tuntemaan Jumalan.

Jumala ei vahvista sellaisia palkkapappien puheita, joissa opetetaan väärin. Raamattu on ennustanut sen, että palkkapapistosta tulee kelvoton. Jumala tulee nostamaan maallikoista (orjat ja orjattaret eli tavalliset ihmiset) oman pyhän pappisarmeijansa, jotka opetuslasten tavoin tulevat julistamaan Jumalan totuutta. Nämä henkilöt on Jumala itse kouluttanut.

Joel 3: 1 -- Tämän jälkeen on tapahtuva, että minä vuodatan henkeni kaikkiin ihmisiin. Ja niin teidän poikanne ja tyttärenne profetoivat, nuorukaisenne näkevät näkyjä, vanhuksenne ennusunia. 2 Myös orjiin ja orjattariin minä vuodatan henkeni noina päivinä.

Mt 7: 21. Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra!', pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon.
        22. Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
        23. Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.

Mt 5: 17 "Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan. En minä ole tullut kumoamaan, vaan toteuttamaan. 18 Totisesti: laista ei häviä yksikään kirjain, ei pieninkään piirto, ennen kuin taivas ja maa katoavat, ennen kuin kaikki on tapahtunut. 19 Sitä, joka jättää laista pois yhdenkin käskyn, vaikkapa kaikkein vähäisimmän, ja siten opettaa, kutsutaan taivasten valtakunnassa vähäisimmäksi. Mutta sitä, joka noudattaa lakia ja niin opettaa, kutsutaan taivasten valtakunnassa suureksi. 20 Minä sanon teille: ellette te noudata Jumalan tahtoa paljon paremmin kuin LAINOPETTAJAT ja fariseukset, te ette pääse taivasten valtakuntaan.

Mt 23: 13 "Voi teitä, lainopettajat ja fariseukset! Te teeskentelijät! Te suljette taivasten valtakunnan ovet ihmisten edestä. Itse te ette mene sisälle ettekä päästä niitäkään, jotka menisivät.

• vanhahyväraamattu

Väinö Viikilä?

• ettäsilleen

Sillisalaattia siitä tulee, kun jokainen seurakuntiin sopeutumaton, katsoo voivansa perustaa oman seurakunnan tai putiikin. Mikä tällainen mukaembassy edes on. Ihan sama kuin joku perustaisi kristillisen parlamentin tai väittäisi olevansa kristillinen presidentti. Hienoja titteleitä voi keksiä itselleen ja järjestölleen, mutta edelleen on vain nobody joka yrittää kovasti olla somebody.

• IrjaAskola

Irja Askola Helsingin piispa on mitä mainion hulluntailaisten opettaja

• BereanCall

ICEJ ja Missiomaailma levittävät samaa okkultistista sanomaa

https://www.facebook.com/missiomaailma/photos/a.482273831790512.114242.454049914612904/750128975004995/?type=1&theater

samoin Toivon Portti = Nokia Missio
      Päivi Heikkilä opetti Toivon Portti srk:n järjestämässä rukousseminaarissa 9.-10.4.2016 --- Herra myös puhui ajanjakson muutoksesta --- Herra on nostamassa Tampereelta armeijaansa ja kokoamassa uskovia yhteiseen rintamaan vihollista vastaan. --- Herra Jeesus puhalsi sofariinsa taivaallisissa --- Herra on myös kutsumassa hengellistä johtoa ottamaan vastaan toisensa, myös eri palveluviroissa toimivat, ja tunnistamaan erityisesti apostolisessa ja profeetallisessa kutsussa olevat.--- Seminaari sai innostuneen vastaanoton ja tulet syttyivät täysillä sydämissä --- Pastori Timo Aro-Heinilän seurakunnassa oli Pyhän Hengen vapaus ja ilo ja saimme kaikki virvoittua Herran ihanasta läsänolosta.

http://kingsministries.fi/

Päivi Heikkilä Chuck Pierce
      Chuck Pierce puhui Norjan asemasta kilpenä Euroopassa sekä kehoitti uskovia siellä uskossa rukoilemaan tämän Herran tarkoituksen toteutumista. Pierce siunasi Jan-Aage ja Aina Torpin naulaamaan maahan Jumalan taivaallisia suunnitelmia ja näkyjä Norjassa ja Euroopassa. Hän antoi samanlaisen palveluviitan myös Päivi Heikkilälle koskien Suomea ja Eurooppaa.

http://kingsministries.fi/2016/01/09/apostolisen-perustuksen-ennalleenasettaminen-euroopassa-chuck-pierce-oslossa-20-1/

• Gfddsddfgh

• NokiaMissionAneet

Tarkentaisin vielä, että nyk. Missiomaailma kuului myös ent. Nokia Missioon, aivan kuten nyk. Toivon porttikin - joka muutti ennen Toivon porttia nimensä Nokia Missio Churchiksi, erkaantuen näin Nokia Missiosta.

Mutta yhtäkaikki, molemmilla on edelleen ihan samat huijariopit ja ovat hyvää pataa keskenään ja edelleen järjestävät yhteisiä rahankeruita ja kalliita pääsylipullisia biletyksiä, jossa 'uusi viini ja RAHA virtaa'.

• mummikainuusta

Nyt on tapahtunut kahtiajakautuminen. On ne, jotka pitäytyvät Raamatun Sanassa ja ne jotka kannattavat opetusta, joka menee sen ohi. Ja tällä(kin) palstalla näistä asioista keskustellaan ja kiistellään. Hankalaksi asian tekee se, että Raamatun Sanan yli menevät opettavat osittain totta ja heidän tapansa tuoda asioita esille miellyttää ihmisen sielua ja siksi se on monen helppo hyväksyä. Ongelmia tulee silloin, jos annetut lupaukset eivät toteudu tai lukee "liikaa" Raamattua ja havaitsee, että opetus on ristiriidassa sen kanssa. Sitä nämä laajasti kutsutut menestysteologian kannattajat kutsuvat "sammuttajiksi" , koska heidän mukaansa "kirjain kuolettaa". Tai sitten heitä kutsutaan "eksytysten etsijöiksi", koska he paljastavat heidän harhansa.
      Suomesta löytyy myös pappeja ja pastoreita, jotka opettavat Raamatun pohjalta. He eivät ole yleensä kuuluisuuksia, vaan tekevät työtään hiljaisesti ja omassa srk:ssa. Joitakin raamattukouluja löytyy myös. Kaikki työkseen Sanaa julistavat eivät ole leipäpappeja.
      Jokaisella kuulijalla on myös velvollisuus arvioida saatu opetus. Jeesus kehottaa siihen. "Katsokaa, ettei kukaan eksytä teitä!" (ulkomuistista) Nyt eletään aikaa, jolloin Jumalan lähettämä eksytys jyllää uskovien keskellä seuloen srk:aa. Jumala on Sanassaan varoittanut meitä ja siksi jokaisen uskovan tulisi olla myös tietoinen asiasta. Valinnan tekee jokainen itse. Rakastaako totuutta vai mieltyykö eksytykseen....
      Rakastaako Jeesusta vai ......

• En.tiedä

Suomesta ei löydy juuri yhtään pastoria, joka puhuu totta. Luterilaisen kirkon papisto kastaa vauvoja ja opettaa armosta lähes aina väärin. Ehkä jossain vapaan suunnan seurakunnassa olisi kelvollinen pappi, joka toimii pienellä paikkakunnalla tai maaseudulla? Voi olla, että jossain lapin kohkassa olisi joku kelvollinen pappi?

• Vakava.Suositus

Mene joskus kuuntelemaan Pauli Rahkosta! Raitista, Totuudellista Sanan opetusta. Puhuu jossain Lahdessa tai Turussakin.

• sdfgsfgsgfsdg

Heti kun paholaisen toimintaa paljastaa, niin paikalle tulee joku riivattu häirikkö, joka yrittää karkottaa lukijat rivoilla kommenteilla. Tämä kertoo siitä, että Juha Ketola todellakin eksyttää.

• BereanCall

Puheista kuuluu ja teoista näkyy Nokia Mission henki.

• KTS--

Minä tunnistin IiSeeEeJiin antikristukseksi jo vuoskymmeniä takaperin!

Kysykää jatkossakin minulta, kun haluatte raitista oppia!!

• sdgsdgsd

KTS on saatanan kätyri ja mestarivalehtelija. Tältä mieheltä ei kannata kysyä mitään, eikä hänen provokatiivisiin kommenteihin tai avauksiin ei kannata vastata millään tavalla.

• OtaOnkeesi

Oi ei, vieläkö sinä KTS olet olemassa, kuulin huhun, että olisit kuollut ISISIÄ kohtaan tapahtuneessa tulituksessa, mutta olikin sitten ennenaikainen tieto tai uutisankka.

No, tässä nähdään, miten armollinen Jumala antaa sinulle edelleen vielä vähän aikaa tehdä parannusta saatanallisuuksistasi!

• JSK2016

TÄRKEINTÄ on kääntyä Jeesuksen Kristuksen puoleen ja huutaa Häntä avukseen kaikessa, erityisesti Raamatun tutkimisessa. Rakas Herra Jeesus, armahda minua syntistä, anna anteeksi rikkomukseni, annathan voimaasi että voin antaa anteeksi myös minua vastaan rikkoneille. Rakas Herra Jeesus, auta minua ja ohjaa minut totuutesi äärelle, näytä minulle mikä on totta ja osoita minulle myös valheet että tiedän missä menen.

Pelastuksen avain on Jeesus Kristus, meidän Herramme. Uskomalla Häneen ihminen pelastuu, ei millään muulla tavalla. Jeesus Kristus on tie, totuus ja elämä. Vain Hänen kauttaa ihminen pääsee Isän luo. Muistakaa nyt perusasiat, kun alkaa maailman henget sekoittamaan totuutta joksikin muuksi.

• 7779

Juha Ketola tekee kädellä 666-käsimerkin puhuessaan vielä toisesta silmästä.
      Silmä symboloi Luciferin palvojien Horuksen silmää joka on Pyramidin päällä ns. kaikkinäkevä silmä. Kuva löytyy mm. USA.n dollarista ,johon sen lisäsi vuonna 1933 Roosevelt joka oli 33. asteen vapaamuurari.
      Thunder Bay Kanadassa kuvattu video. Saalem-seurakunta.
      https://www.youtube.com/watch?v=4_lD4veypU8
      Tässä videossa näette kun Juha Ketolalla on näky: haluaa yhdistää kaikki yhdeksi niinkuin Antikristus
      One world government ja one world religion. ICEJ. on vaarallinen jesuiitta järjestö

Älkää ottako pedon merkkiä RFIDmikrosiru implanttia!
      Ilmestyskirja 13.

• armokuuluujokaiselle

Hyvä saarna oli Ketolalla. En kokenut mitään negatiivista. Taisit nyt kyllä ihan tarkoituksella etsiä ja etsiä ja vielä kerran etsiä Juhasta jotein pimeyttä.... ja et parempaan pystynyt.

• JSK2016

Evankeliumi Matteuksen mukaan 6. luku

• NARreja_Suomessa

Aiheellinen varoitus.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Saikohan Juha Ketola kenkää ICEJ:stä. kun hän puhuu rohkeasti Jeesuksesta. ICEJ:ssä on kielletty kertomasta, että Jeesus on luvattu Messias, koska he ovat tehneet sopimuksen Juttalaistoimiston kanssa siitä, että eivät evakelioi juutalaisia. Sellainen loukkaa juutalaisia.
        Ketola ei malttanut olla vaiti.

• Anonyymi

Kun se tyyppi rupesi huutamaan hullun lailla niin lopetin katsomisen.

Tuollainen turha huutaminen ja riehuminen osoittaa vain heikkoutta, sekä asian heikkouden, että sitä julistavan heikkoutta.

Me luterilaiset pidämme asiallisuudesta ja rauhallisuudesta, emmekä tuollaisesta halvasta markkinatouhusta.

• Anonyymi

Hulluntai lavashowta.
      Ei ole tervehenkistä 😵🤑

• Anonyymi

Ei tuosta meuhkaamisesta monikaan tykkää. Miksi pitää järjestää sellainen show? En voi edes kuvitella että Paavali olisi tehnyt mahtavan näytöksen saarnatessaan. Jostain kumman syystä jotkut luulee että tuommoinen meuhkaaminen on merkki palavuudesta.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      21
      2586
    2. 148
      2244
    3. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2222
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      52
      2129
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1722
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      387
      1613
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      96
      1546
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      288
      1436
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1389
    10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      132
      1379
    Aihe