Tässä Akin sanoitus v. 1996, jossa oli profetaalista näkyä!
'LEIJAILEN'
Aurinko maalaa mun ihoani
aallokko hyväilee hiuksiani
Yksinäisen atollin
löysin, sitä kävelin
rantaan jonka korallin
sekaan heti sukelsin
Valtakuntaan vedenalaiseen
Leijailen, leijailen
Meri on turkoosin sininen
hitaasti kellun ja nautiskelen
Tuskin edes muistaisin
mitä tänne pakenin
ajantajun kadotin
syvemmälle vajosin
Valtakuntaan vedenalaiseen
Leijailen, leijailen
En ole yksin enkä yksinäinen
on ympärillä parvi monituhatpäinen
kalojen, kauniiden, hiljaisten
suurien, pienien, värikkäiden
niitä tuijottelen
ja pois mä tahdo en
vaan leijailen
Vedenalaiseen valtakuntaan
aallot minua kuljettaa.
- A.Sirkesalo -
Aki Sirkesalo "Leijailen"
18
2783
Vastaukset
- hannover
Oiskohan pikemminkin inspiraatio jostain aiemmasta lomamatkasta kuin profetaalista näkyä.
- tunteett
Aivan, vetoaa tunneuskoviin.
- atri.parkka
en ole tunneuskovainen, tuo koskettaa.... ja on profetaallinen...
- Juhani-Aito
Olen sanaton kun luin nuo laulun sanat.
Kunnioitan muistoa! - PROFETIAKO?
Tuli mieleen Myyrmannin räjäyttäjän viesti keskustelupalstalla vähän ennen räjäytystä: näen häytysajoneuvojen tulevan paikalle, mutta minä LEIJAILEN JO POIS, katselen ylhäältäpäin tilannetta(se on toisella koneellani, voin joskus kaivaa esiin kun saan koneen ylös). Hän oli muslimisuuntautunut nuorukainen. Tieto Israelin turvallisuuspalvelusta.
- Myyrmannin mies
Myyrmannin mies oli IHMINEN! Jokaisessa asuu pieni pommimies ja on Jumalan armoa jos ei tarvitse posauttaa!
Tunnen työni puolesta muslimeja. He ovat aivan tavallisia tallaajia, mutta eri tavalla OHJELMOITUJA kuin vaikkapa vapaa kirkolliset tai helluntailaiset.
Muistkaa helluntaiveljeämme Knutbyssä. Hän ei ole ainakaan muslimi. Kuvista päätellen äijän seurakunnassa oli kovat ylistykset. Käsin kohotetuin palvottiin. Kuinkahan monelle nämä seurakuntalaiset sanoivatkaan "tulkaa nyt ihmeessä kun meillä on niin hyvä pastori ja valtava pyhän hengen läsnäolo"! - tappakaa
Myyrmannin mies kirjoitti:
Myyrmannin mies oli IHMINEN! Jokaisessa asuu pieni pommimies ja on Jumalan armoa jos ei tarvitse posauttaa!
Tunnen työni puolesta muslimeja. He ovat aivan tavallisia tallaajia, mutta eri tavalla OHJELMOITUJA kuin vaikkapa vapaa kirkolliset tai helluntailaiset.
Muistkaa helluntaiveljeämme Knutbyssä. Hän ei ole ainakaan muslimi. Kuvista päätellen äijän seurakunnassa oli kovat ylistykset. Käsin kohotetuin palvottiin. Kuinkahan monelle nämä seurakuntalaiset sanoivatkaan "tulkaa nyt ihmeessä kun meillä on niin hyvä pastori ja valtava pyhän hengen läsnäolo"!Joo kyllä se helluntaiveli Knutbyssä on aika marginaali ilmiö, ei sitä voi verrata muslimimaailman raakuuksiin. Tosin nimimuslimit tuskin tekee sen enempää kuin nimikristityt. Totesin asian Malediiveilla, se on tosi nimimuslimia jenkkiyhteyksien vuoksi.
- fri
Myyrmannin mies kirjoitti:
Muistkaa helluntaiveljeämme Knutbyssä. Hän ei ole ainakaan muslimi. Kuvista päätellen äijän seurakunnassa oli kovat ylistykset. Käsin kohotetuin palvottiin. Kuinkahan monelle nämä seurakuntalaiset sanoivatkaan "tulkaa nyt ihmeessä kun meillä on niin hyvä pastori ja valtava pyhän hengen läsnäolo"!On han tosi et Knytbyssä Helgen lisäksi on muitakin pastoria (5) jos oikein muistan.
Helgellä "lipsu sukset" vaan usmon kaidalta ladulta sivuun ja johan vauhtia tuli.
Kun suksien alta lumi(Henki) katos niin usein kivikossa kipunoi.
Ihminenhän se on yleensä joka puseron alla ja jopa vailinainen.
Knytbyn ryhmä koostuu nuorista ja vauhti on kaiketi hieman kovempaa, kun ei tartte vanhoja oottaa. - Kerettiläinen
tappakaa kirjoitti:
Joo kyllä se helluntaiveli Knutbyssä on aika marginaali ilmiö, ei sitä voi verrata muslimimaailman raakuuksiin. Tosin nimimuslimit tuskin tekee sen enempää kuin nimikristityt. Totesin asian Malediiveilla, se on tosi nimimuslimia jenkkiyhteyksien vuoksi.
...niin muistathan katolisen ja protestanttisen kirkon pakkokäännyttykset ja noitavainot. Arvioiden mukaan jopa 60 miljoonaa sadistisen helvettiin heittävän "isän" oppiin taipumatonta on tapettu aikojen saatossa! isän pojan ja pyhän hengen...
- tappakaa
Kerettiläinen kirjoitti:
...niin muistathan katolisen ja protestanttisen kirkon pakkokäännyttykset ja noitavainot. Arvioiden mukaan jopa 60 miljoonaa sadistisen helvettiin heittävän "isän" oppiin taipumatonta on tapettu aikojen saatossa! isän pojan ja pyhän hengen...
En pidä Jumalan sananmukaisena näitä pakkokäännyttämisiä kuinka paljon niitä sitten on tapahtunutkaan. On lihan käsivarsi alkanu heilumaan hyvän asian puolesta...
- höyrypäille ja vähän
muillekin puhua Sirkesalon profetiasta.
Hellareille tämä profetia sopii oikein hyvin.
Olihan tämä Aki musiikkimiehiä.
Saarnaajat kiivaasti levittämään Aki-vainaan profetiaa,
luulisin siinä kuulijoidenkin rahakukkaroiden aukeavan enemmän kuin muuten.
Kannattaa hyödyntää seuraavissa kokouksissa Aki-vainaan perintö.- fri
sinulle ja sun perillisille.
Olet tyypillinen finni ,heti mieleen et kenelle perintö .
Taitaa appes vielä elää.
Ootko suolannu omat rahas hautaus kulujen peittämiseksi,ettei omaisten tartte tapella sen suhteen. - fri veikko
fri kirjoitti:
sinulle ja sun perillisille.
Olet tyypillinen finni ,heti mieleen et kenelle perintö .
Taitaa appes vielä elää.
Ootko suolannu omat rahas hautaus kulujen peittämiseksi,ettei omaisten tartte tapella sen suhteen.Aki teki hienoja lauluja jotka jäävät elämään vaikka tekijä lähtikin.
Perintö tuntuu olevan sinulle joku mörkö. - fri
fri veikko kirjoitti:
Aki teki hienoja lauluja jotka jäävät elämään vaikka tekijä lähtikin.
Perintö tuntuu olevan sinulle joku mörkö.En tunne enkä tiedä oliko Aki helari vai kuka ,katsos kun näin ilta lehden julisteen laivalla,et vartiovat Akin kotia.
Syytä tarkaan en tiedä siihenkään,miksi?
Tuo minua edeltänyt "kirjailija" toi vaan julki et pitäis mainostaa Akia ja sitä kautta kerätä varoja Jumalan valtakunnan työhön,siksi tuosta minulle tuntemattomasta muusikosta? toin julki et ei taistella toisten maalisista perinnöistä.
muotoillut muistiin jonkun mieltä keventäneen uninäkynsä? Mene ja tiedä!
- mistä
Aki perheineensä oli asunut Balin saarella ja käsittääkseni muuallakin etelässä pidempiäkin aikoja, joten ei olisi mikään ihme mistä inspiraatio on lähtöisin.
Tietenkin varsinkin loppu "vedenalaiseen valtakuntaan aallot minua kuljettaa" kuulostaa vähän ironiselta katastrofin takia. - kuin muistoksi meille
On se merkillistä, kun Aasian painajaisen jälkeen lukee tuon Sirkesalon tekstin, niin itselle ainakin tuli melko mystinen olo.
Hyvät ja koskettavat sanat, olkoonkin, että ne voi pohjautua Balilla elettyyn elämään. Meillä on muutamia muitakin muusikkoja, jotka on tehneet "läksiäislaulun" mm. Somerjoki ja tango kuninkaallienen Sauli Lehtonen esitti hänelle rustatun kappaleen.
Mitä Sirkesalon talon vartiointiin tulee, niin vähempiälyinenkin tajuaa, miksi sitä vartioidaan.
Niitä pitkäkyntisiä riittää, kun on varmana poissaolijana saalis "tarjolla". Sama pätee uteliaisiin. Johan he tallaisivat pihan mustalle muralle, kun ei ole luntakaan, kurkkiessaan ikkunoista sisälle. - Anonyymi
Annoin pikkusormen
Se vei koko käden
Annoin pikkusormen
Se vei koko käden
Lähdin tulella leikkimään
Tein sen salaa
Nyt mun sydän roihuaa
Ja loppuun palaa
Sun pikakirjeisiin heti vastasin
Intiimit ääninauhat pian piilotin
Olohuoneen matolla kävelin ympyrää
Ja mä luulin ettei kukaan nää
Kun annoin pikkusormen
Se vei koko käden
Annoin pikkusormen
Se vei koko käden
Tein sen salaa
Nyt mun sydän roihuaa
Ja loppuun palaa
Taisi olla maanantai kun sinut manalasta hain
Tiistaina tottakai päiväkahvin sain
Keskiviikko kietoi meidät kuumaan syleilyyn
Ja mä tiedän siihen syyn
Refrain
Refrain
Annoin pikkusormen
Se vei koko käden
Annoin pikkusormen
Se vei koko käden
Tein sen salaa
Nyt mun sydän roihuaa
Ja roihuaa (2x)
"Miksi te huudatte minulle: ´Herra, Herra, mutta ette tee, mitä minä sanon?´” (Luuk. 6:46)"
"Ei jokainen, joka sanoo minulle: ’Herra, Herra’, pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon." matt. 7:21
"Ja pitäkää sitä pelastuksenanne, että Herra on kärsivällinen. Näinhän myös rakas veljemme Paavali on hänelle annetun viisauden mukaisesti teille kirjoittanut.
Samaa hän sanoo kaikissa kirjeissään, joissa puhuu näistä asioista. Niissä tosin on yhtä ja toista vaikeatajuista, mitä tietämättömät ja haihattelevat ihmiset omaksi tuhokseen vääristelevät niin kuin kaikkia muitakin pyhiä kirjoituksia."
2.piet 3:11
" Laista ei katoa piirtokaan, maa ja taivas katoavat tätä ennen, koska Yahushua on Jumalan Sana ja Hänen kauttaan on kaikki luotu " joh.1:1, luuk. 16:17 matt. 24:35.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201767
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991588Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy481099Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?43984Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29929Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50856Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s44822Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37780Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56778Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37760