Ottiatuota, joudunko Minäkin maksamaan kapi-vaarin eläkettä ? Jos joudun niin se on kyllä aivan kamalaa.
Tiesittekö muuten, että työssäkäyvät naiset maksavat eläkenaisten eläkkeet ja työssäkäyvät miehet maksavat eläkemiesten eläkkeet. Koska naiset ovat pihimpiä kuin miehet, naisten eläke on pienempi kuin miesten.
Jos nainen ja mies asuttavat samaa taloutta, laitettakoot rahat yhteen saaviin ja siitä otettakoot päältä pois ns. pakolliset menot. Loppu jaettakoot tasan suhteessa 60:40 niin että leijona saa leijonan osan mutta heikommallekin astialle jää edes jotakin.
Saapiko kapi eläkettä ?
15
217
Vastaukset
- Tasa-AA-arvovaltuutettu
Naiselle neuvoksi. Jos et saa, älä anna. Sinun tulee saada puolet varoista. Kun et anna, kohta sonnisi lupaa sinulle kuun taivaalta ja Sipilän hallituksesta. Tai anna naapurille kympillä, siitä ukkosi oppii käyttäytymään. Ja saahan sillä kympillä jos vaikka mitä.
- Naapur.isi
Eikö 8 egee riittäisi, sopuhinta ?
- MunakarvaJombnReiluJohto
Naapur.isi kirjoitti:
Eikö 8 egee riittäisi, sopuhinta ?
Tavaran laadusta ja tarjonnastahan tuo hinta riippuu. Kyllä Sinä, kuten aloittajakin joutuu maksamaan siitä, että Munakarva-Jombe saa haukkua meitä sydämensä pohjasta.
Mutta eihän tämä maailma juuri missään kohtaa ole lähimainkaan oikein. - SivustaSeurannut
MunakarvaJombnReiluJohto kirjoitti:
Tavaran laadusta ja tarjonnastahan tuo hinta riippuu. Kyllä Sinä, kuten aloittajakin joutuu maksamaan siitä, että Munakarva-Jombe saa haukkua meitä sydämensä pohjasta.
Mutta eihän tämä maailma juuri missään kohtaa ole lähimainkaan oikein.Ilmeisesti Kapi on kuitenkin laatutavaraksi arvioitu koska on kahdella eri alalla toiminut ja saasuurta eläkettä joka mahdollistaa matkustelun maailmalla. Aika harva yli kahdeksankymppinen pystyy, kykenee ja jaksaa ja on riittävän varoissaan moiseen elämäntyyliin. Eikö ossin eläke riitä samaan vai mistä moinen kademieli?
- älkää_maksakaa
Onko täällä muita kun maksaa kapin eläkettä ?
- kapin_eläkkeen_puolesta
Voitaisko me, eksme voitais, maksaa kaikki yhdessä kapin eläke ? Pitäähän sen päästä reissaamaan että saadaan nähdä matkakuvia ja lukea matkakertomuksia, etten sanoisi suorastaan reportaasheja kaukaisilta mailta. Kapi on käynyt pimeimmät Afrikat ja kaikki.
Minkään muun ei tarvitse olla niin suurta kuin kapin eläke, sano.
- OpeOulusta
Kapilla on mitätön evp aliupseerin eläke, jolla kituuttelee Paloheinän murjussaan.
- OULUAINEN_TAAS_VÄÄRÄSSÄ
KAPILLA ON ULJAAN UPSEERIN ELÄKE JA VALION ELÄKE JA SIINAIN ELÄKKEET JA MUUT. KAPIN KOTI PALOHEINÄSSÄ ON LINNA EIKÄ MURJU.
- kapille_eläke
Jos kapi ei saa eläkettä niin minä toivon että sille annettaisiin eläkettä. Saavat sitä turhemmatkin miehet.
Kyllä minä saan eläkettä. Jokainen, joka on ollut työssä, on saanut palkkaa. Jokainen, joka on saanut palkkaa, saa myös eläkettä.
Palkan suuruus on määräytynyt sen mukaan, miten arvokkaaksi kunkin työ on nähty. Eläkkeen suuruus määräytyy kullekin hänen saamansa palkan mukaan.
Kukin maksaa eläkkeestään veroa palkkansa suuruuden mukaan. Minä maksan veroa melko paljon. Joten voisitte te maksaa minulle hieman lisäeläkettä, koska veroillani kustannan myös teidän toimeentulotukianne.- Täysin.tuottamaton
Demari maksaa muille, aika hassua.
Mutta ensin pitää demulle maksaa, jotta sillä maksaa. - OpeOulusta
Eläkettä suojatyöpaikassa lusimisesta??? Älä munakarva-au viitsi naurattaa.
Ikinä et ole tuottavaa työtä tehnyt. - Kapirukki1
Hohhhohhohohooooooo, ensin lusit armeijassa muiden kustantamana, sitten Valiolla maataloustukiasten varassa.
Minuuttiakaan et ole tehnyt tuottavaa työtä jolla olisi ylläpidetty tätä yhteiskuntaa, olet ollut pelkkä kuluerä. Vielä tänäänkin
- Hohhohohhoooo
Tiesittekö muuten, että työssäkäyvät naiset maksavat eläkenaisten eläkkeet ja työssäkäyvät miehet maksavat eläkemiesten eläkkeet. Koska naiset ovat pihimpiä kuin miehet, naisten eläke on pienempi kuin miesten....
- Paskaavaluu
Venäläisten lehtitietojen ja yhtiön entisten työntekijöiden mukaan talossa majailee vuokralaisena mm. Agentstvo Internet Issledovanii eli Internet-tutkimuskeskus-niminen yritys...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2195983
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m263784- 822607
- 392131
- 331922
- 451888
- 1071785
- 211666
- 271512
Tappajamanne kiinni
Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!331488