Jos astun koiranpaskaan ja huomaan tapahtuneen vasta sitten kun sitä paskaa on eteisen matolla, tunnen suurta inhoa sitä paskaa kohtaan. Tämä on varmasti aivan luonnollinen tunne, varmasti kaikki tuntevat inhoa kotimatolla olevaa paskaa kohtaan (paitsi tietysti koiranomistajat).
Mutta jos tuntee inhoa homoutta kohtaan, miksi jotkut hinttarisuvakit, ja varmaan monet muutkin suvakit, välttämättä haluavat väittää että se on homofobiaa. Ikään kuin niin luonnollista tunnetta kuin inho tuntevaa ihmistä yritettäisiin väkisin sulloa johonkin mielenvikaisen rooliin, ikään kuin inho olisi luonnottomampaa kuin homous.
Minun puolestani homot homostelkot minkä viitsivät, mutta se, että he yrittävät saada homoinhoajat jollain lailla mielenvikaiseksi siksi että heitä inhottaa homostelu, nostaa suoranaista homovihamielisyyttä.
Normaalia heteroa vaan inhottaa se paska-aukon ympärillä tapahtuva paskalta haiseva toiminta, jota homot vielä kehtaavat kutsua seksiksi vaikka se on pelkästään luonnotonta irstailua.
Miksi homoinho muutetaan homofobiaksi?
6
76
Vastaukset
Vertauksesi on erikoinen, mutta jatketaan siitä. Jos ei astukaan koiranpaskaan ja tahri sillä mattoaan, mutta ajattelee sitä usein. Ajattelee, miten inhottava se koiranpaska onkaan ja ajatella, jos sitä olisi matollakin. Ajatella, jos siihen astuisi. Miltä se haisisi, näyttäisi.
Inhostahan tuossakin olisi kyse, mutta taitaisi mennä vähän fobian puolelle miettiä asiaa kovin paljon ja inhottua jatkuvasti siitä koiranpaskasta, jota mielessään kuvittelee.
Samalla tavalla lienee kyse vain inhosta, jos homoseksiin törmätessään inhottuu. Tai muuten vain vastenmielisen pariskunnan seksiin törmätessään. Tai joutuessaan vaikka vallan osallistumaan. Mutta jos sellaista ei tapahdukaan, mutta mielessään vain jatkuvasti ajattelee, miten inhottavaa ja luonnotonta sellainen homoseksi onkaan. Miettii peräaukkoja, hajuja, irstailuja, ja inhottuu näistä ajatuksistaan.
Ehkäpä sellainen menisi vähän fobian puolelle sekin. Varsinkin, jos fobian mainitseminen vielä herättää oikein vihan tunteita tuntemattomia ihmisiä kohtaan heille kuviteltujen seksiaktien pohjalta. Jos toisten seksin ajatteleminen inhottaa niin paljon, että heidän ihmisoikeuksiaankin haluaa rajata, mutta silti vain jatkaa niiden seksiaktien kuvittelua, kuvailua ja inhottumista.
Normaali ei kai mieti koiranpaskaa kovin usein ja vaahtoa siitä, miltä koiranpaska näyttää ja haisee ja miten se inhottaa. Normaali ei kai mieti homoseksiäkään kovin usein ja vaahtoa kuvitelmiensa luonnottomuudelle ja yksityiskohdille. Normaalille seksuaalinen nautinto ei varmaan rinnastu koiranpaskaan.- terveisiä.perseestä
Ajattele sinä koiranpaskaa vaikka yöt päivät, minä ajattelen sitä vain silloin kun satun astumaan sellaiseen. Ja se ei ole kovin vaikeaakaan heti lumien sulattua. Ehkä sinä saat siitä koiranpaskasta kicksejä ajatella homojakin, paskaltahan niiden "seksikin" haisee.
- terve.homo
Ongelma on kuules nyt ihan sun korviesi välissä.
Homolle (tai kenellekään muulle kuin sinulle) ei ole paskankaan merkitystä, miten itsesi määrittelet, tai miten assosioit tai fantasioit homouden, jos sun käytöksesi on kuitenkin sama homoja kohtaan. Inho tai fobia, ennakkoluulo tai syrjintä, sama paska eri paketissa.
Ymmärrän, että sinulla on jotain homoja vastaan. Ymmärrän, että se ei ole rationaalista ja että sinä et osaa käsitellä asiaa. Nyt sinulla on yksi, joka ymmärtää.
Helpottiko?
p.s.
Ei kai haittaa, jos olen homo? - tässäsyyon
Koska sana "fobia" liitetään yleensä lääketieteelliseen termistöön. Senvuoksi "fobia" pääte on kulttuurimarxilaisille homoille niin tärkeä, sillä kulttuurimarxismin ideana on nimenomaan käsitteiden väärentämisen kautta ohjata yleistä ajattelua harhaan.
- terve.homo
vaihda tuohon kulttuurimarxismin tilalle mv-uskovainen, niin olet jäljillä...
Ai niin, mutta kun sä olet mv-uskovainen, niin ethän sä voi tietää enää mikä on harhaa ja mikä ei...
- muapelottaahänhoki
"Olen aivan pöyristynyt",aloitti eräskin ,nyttemmin puhumisen lopettanut kansanedustaja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 725064
- 734043
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.2703775- 1313241
- 482964
Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi3502664- 232648
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192266- 462010
- 1101932