Huhhuh tota itistä

Huhhhhuh

Ei jeesus minkälainen paikka toi Itäkeskus nykyään on. Pelkkiä somaleita ja naisia jotka on hunnutettu. Näkyy myös suomalaisia naisia hunnutettuina ja teini-ikäiset tytöt kikattelevat ja vilkuilevat mustia miehiä. En toista kertaa tuolla varmana enää käy.

106

2283

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • VeiVei

Se on nykyään nimeltään lähi-itäkeskus

• Vero-Karhu

Itiksen mäkkärissä 95% ns. Asiakkaista( paikan varaavista) on matuja . Viettävät laatuaikaa SINUNKIN VERORAHOILLA.

• OIKJU6

• olkmnjhy

allahin uudet tyttäret

Kellon lähestyessä puoli kahtatoista Fatima, suomalaiselta nimeltään Jaana, 27, aloittaa kokoontumisen ehdottamalla esittelykierrosta, sillä joukossa on uusia ihmisiä.

Kahdeksan arabiankielistä nimeä, niitä on vaikeaa muistaa. Naiset ympärilläni näyttävät huiveissaan ja pitkissä hameissaan samalla tutulta ja vieraalta. He ovat muslimiksi kääntyneitä suomalaisia. Tällä kertaa joukossa on vain yksi maahanmuuttaja, irakilaissyntyinen Songya, hänkin Suomessa pitkään asunut.

Näillä naisilla on monenlaisia tarinoita kerrottavanaan. Useat heistä ovat naimisissa muslimimiehen kanssa,

Kääntymykseni oli hyvin kokonaisvaltainen kokemus, tunsin alkavani uuden elämän. Tämän muutoksen vahvistukseksi halusin itselleni myös uuden, arabialaisen nimen”, kertoo Haniyyah (Nina), 29-vuotias lastentarhanopettaja.

Liittyminen maailmanlaajuiseen islamilaiseen yhteisöön.Naiset kypsyvät pikkuhiljaa ajatukselle pään ja ruumiin verhoamisesta omaksuessaan islamin käsityksiä siveydestä ja pyhyydestä. Samalla huntu vahvistaa heidän muslimi-identiteettiään ja sitoo uskovien yhteisöön.

Nyt minua kuunnellaan ihan toisella tavalla. Kun vieraat näkevät minusta vain hyvin vähän, pääsevät ajatukseni esille paremmin”, pohtii Safiya (Paula), 18.

Alya (Aili) lukee päivän tekstin, joka käsittelee muslimien yhteyttä.Siskojen yhteisö on tila, jossa opitaan islamin mukaista naiseutta.

Koska miehet ovat olemukseltaan rationaalisempia, yhteiskunnallinen päätöksenteko kuuluu luonnostaan heille. Naisten vahvuus puolestaan on emotionaalisuus, josta on paljon hyötyä äidin eli kasvattajan tehtävässä.

Politiikan siskot jättävät äänestämistä lukuun ottamatta mielellään miehilleen.Suomalaisilta he toivovat suvaitsevaisuutta.

http://fifi.voima.fi/voima-artikkeli/2004/numero-3/allahin-uudet-tyttaret

• hyiitis

Mä oon jo monta vuotta sitten lopettanut käymisen siellä, en yksinkertaisesti viihdy.

• voitaivas

Kamppi ja Pasilan kirjasto alkavat olla samalla tasolla.Sitä mukaan kuin mamut lisääntyvät niin kirjaston säännöt muuttuvat.Se on kuulemma 'ajassa elämistä'.Millainenhan Suomi meillä on vielä edessä kun lisääntyvä islamisaatio määrittelee pala palalta 'ajassa elämisemme'.

• qwqwq

Espoossa Entressen kirjasto on huippu. Siitä on tehty ´olohuone´ maahanmuuttajille. Koska harva heistä osaa lukea, niin he viihtyvät muutoin, maansa tapoja noudattaen.

• mölytpois
        qwqwq kirjoitti:

Espoossa Entressen kirjasto on huippu. Siitä on tehty ´olohuone´ maahanmuuttajille. Koska harva heistä osaa lukea, niin he viihtyvät muutoin, maansa tapoja noudattaen.

Myös kirjasto 10 nykyisin olohuoneena kovaa molottaville maahanmuuttajille.Kun joku opettaisi heille edes sen,että ihminen voi puhua eikä aina tarvitse huutaa kuin villi-ihmiset.Käyttäytymisen alkeet.

• MölyApinatMöykkää
        mölytpois kirjoitti:

Myös kirjasto 10 nykyisin olohuoneena kovaa molottaville maahanmuuttajille.Kun joku opettaisi heille edes sen,että ihminen voi puhua eikä aina tarvitse huutaa kuin villi-ihmiset.Käyttäytymisen alkeet.

villillä on villin tavat. möly apinat mölyää.

• Thisisrape
        voitaivas kirjoitti:

Kamppi ja Pasilan kirjasto alkavat olla samalla tasolla.Sitä mukaan kuin mamut lisääntyvät niin kirjaston säännöt muuttuvat.Se on kuulemma 'ajassa elämistä'.Millainenhan Suomi meillä on vielä edessä kun lisääntyvä islamisaatio määrittelee pala palalta 'ajassa elämisemme'.

Tulevaisuus on älyllinen taantuminen.

• Kirjasto10vallattu
        mölytpois kirjoitti:

Kävin kirjasto 10 yleisötietokoneella. Kaksi pakolaista selvitti asioitaan
        äänekkäästi viereisellä koneella, konetta käyttävä myös söi jostain purkista.
        Toinen kommentoi ja piereskeli äänekkäästi. Sieltä oli pakko häipyä
        mahdollisimman nopeasti, hajun ja meluhaitan vuoksi.

• Mellunmäen-Imaami

Niitä saatanan somaleita pitäisi käydä kättelemässä...

• vai_vielä_kätellä

oikeastaan hyvä, ettei tarvitse niitä kätellä, suoranainen helpotus, en todallakaan haluaisi!

• Pihkalan-Tahko

Siis " kättelemässä" kyseessä EI OLE PESÄPALLO TERMI....

• eiasiaavalkoisella

Ei kai se muuten olisi "Itä-Keskus".

• sum.king

Toivottavasti eivät leviä sieltä ympäristöön.

• ränsistynyt.puutarha

Siinähän se suuri ongelma onkin, kun tuollainen lajike on kuin tehty leviämiseen. Kitkeminen ja karsiminen on erittäin vaikeaa, kuten yleensäkin vieraslajien kohdalla on monet tahot todenneet.

• ihrapersehallitus

Hallitus saatava vastuuseen tästä maanpetturuudesta! Vituttaa ajatellakkin jotain stubbin rumaa mulkku naamaa mikä vaan virnuilee ja vittuilee oman maan köyhille. Ja matuja vaan tänne vaan saatana 'rikastuttaa' verorahoilla, meidän verorahoilla!

• etnistävärinää

Puhoksen ostari, vanha puoli, on kohta kokonaan matujen hallussa. Siellä näkee niitä suomalaisia naisia "säkitettynä".

• Stop-somal

Puhoksesta 98% on matujen valloittamia kauppapaikkoja vihatemppeli( moskeija)

• oldfashioned

Vahingossa kävelin siellä vanhalla ostoskeskuksella joskus ja näin paikan, joka varmasti oli joku moskeijaksi tehty tms. Siellä ei tuntenut oloaan turvalliseksi. En mene ikinä enää vanhalle ostarille enkä itikseen, saa mun puolesta gettoutua koko alue.

Niin sääli, kun muistan millainen se oli lapsuudesssani. Siinä Puotinharjun vanhan ostarinkin ympärillä on vain omistusasuntoja. Ostoskeskus oli elävä paikka, jossa oli esim. Fazerin kahvila. Eihän tonne kukaan normaalijärkinen mitään yritystä perusta, kun on se moskeija siinä samassa ja näitä miehiä pyöriii ympäriinsa. Karmeaa millainen arvonlasku asunnoille on tullut. Karmeeta kehitystä kertakaikkiaan, hyi!

• m1956hki
        oldfashioned kirjoitti:

Vahingossa kävelin siellä vanhalla ostoskeskuksella joskus ja näin paikan, joka varmasti oli joku moskeijaksi tehty tms. Siellä ei tuntenut oloaan turvalliseksi. En mene ikinä enää vanhalle ostarille enkä itikseen, saa mun puolesta gettoutua koko alue.

Niin sääli, kun muistan millainen se oli lapsuudesssani. Siinä Puotinharjun vanhan ostarinkin ympärillä on vain omistusasuntoja. Ostoskeskus oli elävä paikka, jossa oli esim. Fazerin kahvila. Eihän tonne kukaan normaalijärkinen mitään yritystä perusta, kun on se moskeija siinä samassa ja näitä miehiä pyöriii ympäriinsa. Karmeaa millainen arvonlasku asunnoille on tullut. Karmeeta kehitystä kertakaikkiaan, hyi!

Kävin itsekin siellä pitkästä aikaa, kun halusin saada Puhoksen ostarilta parkkipaikan. Yläkertaan oli kolme eri liikehuoneistoa merkitty joksikin Islam-centerin tyyppiseksi muslimien oleskelupaikaksi, ovat luultavasti yhdistetty yhdeksi isoksi tilaksi. Kyllä niitä siellä yläkerran ulkotasanteilla pyörikin.
        Olin etsiskelemässä Itiksen ostarin puolelta jotain hyvää ruokapaikkaa lounasaikaan. Löytyi vain jotain kahvilatyyppisiä paikkoja. Puhoksesta löytyi joku räkälä johon en mennyt ja taisi vilahtaa pari arabien pitämää ruokaravintolaakin, mutta eipä oikein innostanut. Koko Puhos vaikutti rähjäiseltä, paitsi ehkä alakerran urheiluliike (Intersport?) joka oli kuin eri planeetalta.

• nytriittääislamisaatio

Kävin viime marraskuussa Puhoksen ostarilla xxlssä ostamassa fillarini. JOUDUIN odottamaan noin tunnin verran fillarini fiksaamista. Istun hetken ulkona juomassa yhden bissen ja poltammassa röökin ja mitä näin; muslimia, muslimia, somppua, kaapunaisia....jne...ei ziizus kraist...islamisaatio on rankalla kädellä käynnissä. Itse asun länsi-Helsingissä, mutta myös kotikulmillani näkyy yhä enemmän ja ENEMMÄN näitä kaapunaisia ja mekkomiehiä. Saton talot ovat täällä muuttumassa yksi toisensa jälkeen mamutaloiksi. Suomalaiset muuttavat pois slummiutuvista taloista ja mamut valtaavat ennen niin hyvän kaupunginosamme. Suomalaisilla veronmaksajilla ei ole varaa kalliisiin vuokriin, joten asunnot vuokrataan sossun tms. kautta mamuille. Kiitos Suomen hallitus, eduskunta ja kaikki muu paska sakki. Vit..aa niin saatanasti. P.S. Asun stadin vuokratalossa, mutta onneksi rapussani on vain pieniä kaksioita, joten toistaiseksi ei somppuja tai muita muslimeita ole muuttanut, mutta voi luoja, jos joku päivä näin käy...en tiedä mitä teen....Toivottavasti edes tämä taloyhtiö olisi somppusuojattu. Oi, rukoilen sitä!!!!!!

• isokarju

Tulee sekin päivä, notta loppu perseily tältäkin apinalaumalta, alkaapi niinsanotusti isoluuta lakasemaan.

• 1620

Toivottavasti pian.....

• munomastadi

Minä kävin viime marraskuussa ostamassa fillarini Itiksen Puhoksen ostarin yhdestä liikkeestä. Olin kuin Liisa ihmemaassa...tunsin itseni ulkomaalaiseksi omassa maassani ja kaupungissani. Siunasin Luojaani...asun Länsi-Stadissa!!!!! P.S. Kohta puolin myös täällä lännesä on liikaa ....ja niin onkin...Kotikyläni on "valloitettu", kun Saton kalliissa asunnoissa eivät voi asua enää "kantikset", vaan sossun kustantamat "pakolaiset"...Ihan pikkusen nyppii maksaa veroja....tsiigata kun nämä vapamatkustajat ratsastavat mun maksamilla verotuloilla....Mielummin laittaisin ansaitsemani verotulot jonnekkin muulle, kuin .....

• kansanvaihto

Itiksen käytävillä ja kahviloissa ovat somalit kohta vähemmmistönä, sillä Lähi-Idän koukkunokat ovat näkyvästi kansoittaneet Itiksen. Itälähiöt ovat slummeja, kaapuakat ja muu mamuväestö hallitsee katukuvaa. Kantasuomalaisvanhemmat muutavat lapsineen pois. Mustia nuoria poikkajoukkoja on pelottavan paljon. Ei epäilystäkään etteikö Suomessa ole kansanvaihto tapahtumassa ja somalien suunnitelma valloittaa Suomi toteutuu tällä vauhdilla. Mamut lisäättyvät lapsi/vuosi tahtiin. Sääliksi käy suomalaislapsia ei heillä ole enää isänmaata Suomi. Suomalaisten tulevaisuus on orjan osa omassa maassa. Olemme sitä jo kyllä nyt niin orjallisesti suomalaisten täytyy huolehtia mamujen hyvinvoinnista. Koko Eurooppa on vaarassa päättäjien suvaitsevaisuuden takia, ei uskalleta myöntää totuutta vaan on päätetty uskoa tulijoiden valheelliset tarinat. On ennustettu, että Eurooppaa ei enää vuoden 2016 kesällä ole ja näin varmaan tapahtuu, jos Turkin monikymmenmiljoonainen väestö saa viisumivapauden.

• munomastadi

Näinpä juuri juu!!!!! Mä kelaan, että mitä hittoa noi tuolta "etelestä""turvallisilta alueilta" tulevat ihmiset täältä pohjoisesta haluavat?????Hilloa, hilloa....rahaa....asuntoja....Mä en halua, että yksikään moskeija tms. mikä viittaa islamiin, annetaan juurtua meidän länsimaiseen demokratiaan !!! Minä olen nainen, kaksi lasta melko yksin "kasvattanut ja huolehtinut" nainen. Ja tämä on on ollut mahdollista, koska meillä on demokratia. Tytöt ja pojat samoilla kalkkiviivoilla kutakuinkuin...ja nämä jotkut tyypit sanovat, että eivät voi kätellä naispuolista ihmistä, koska uskontonsa niin sanelee...Voi Ziisus Kraist!!!

• Huhhhhuh
        munomastadi kirjoitti:

Näinpä juuri juu!!!!! Mä kelaan, että mitä hittoa noi tuolta "etelestä""turvallisilta alueilta" tulevat ihmiset täältä pohjoisesta haluavat?????Hilloa, hilloa....rahaa....asuntoja....Mä en halua, että yksikään moskeija tms. mikä viittaa islamiin, annetaan juurtua meidän länsimaiseen demokratiaan !!! Minä olen nainen, kaksi lasta melko yksin "kasvattanut ja huolehtinut" nainen. Ja tämä on on ollut mahdollista, koska meillä on demokratia. Tytöt ja pojat samoilla kalkkiviivoilla kutakuinkuin...ja nämä jotkut tyypit sanovat, että eivät voi kätellä naispuolista ihmistä, koska uskontonsa niin sanelee...Voi Ziisus Kraist!!!

Olet yksi harvoista täysjärkisistä naisista. Älä anna koskaan lastesi tutustua islamiin, kiellä sen koko roskan olemassaolo!

• jorezx
        munomastadi kirjoitti:

No, sinä olet harvinaisuus suomalaisnaisten joukossa. Muut suomalaishorot tuntuvat olevan haarukka levällään heti kun koukkunokkainen käkkäräpää astuu näyttämölle.

• Paskakourat
        munomastadi kirjoitti:

Mikä ihme siinä kättelyssä teitä niin kiihottaa? Itse en kättele ketään. En omaa sairasta vimmaa käpälöidä ventovieraita ihmisiä, joten pitäkää vaan ne kädet omalla puolellanne.

• munomastadi

Huhhuhhuh ja jerezx, kiitos. Mutta kyllä meitä kaltaisiani, samalla tavalla ajattelevia suomalaisia naisia on paljon, paljon...Ehkä suurin osa ei uskalla ilmaista ajatuksiaan, koska pelkona on tulla leimatuksi rasistiksi. Ja sehän tarkoittaa nykyään samaa kuin natsi. En minäkään duunipaikallani esim. kahvitauolla voi kertoa ajatuksistani. Onneksi minulla on siellä hyvä sielunveli, jonka kanssa voimme jakaa "tuskamme". Paskakouralle haluan sanoa, että kulttuurissamme kättely kuuluu hyviin tapoihin, kuten katsekontakti, hyvä ryhti jne. Islamiin kannattaa tutustua, jotta tietää kuinka vaarallinen "aate" se on. Kun tuntee "vastustajansa" ajatusmaailman, se on enemmän kuin puoli voittoa. Aion jatkossakin jatkaa elämääni vapaana länsimaisena naisena, enkä alistua Suomen hallituksen harjoittaman islamisaation naisten suiden ja kehon huputusohjelmaan. Kaikesta huolimatta pidetään Suomen lippu korkealla!

• Paskakourat
        munomastadi kirjoitti:

Huhhuhhuh ja jerezx, kiitos. Mutta kyllä meitä kaltaisiani, samalla tavalla ajattelevia suomalaisia naisia on paljon, paljon...Ehkä suurin osa ei uskalla ilmaista ajatuksiaan, koska pelkona on tulla leimatuksi rasistiksi. Ja sehän tarkoittaa nykyään samaa kuin natsi. En minäkään duunipaikallani esim. kahvitauolla voi kertoa ajatuksistani. Onneksi minulla on siellä hyvä sielunveli, jonka kanssa voimme jakaa "tuskamme". Paskakouralle haluan sanoa, että kulttuurissamme kättely kuuluu hyviin tapoihin, kuten katsekontakti, hyvä ryhti jne. Islamiin kannattaa tutustua, jotta tietää kuinka vaarallinen "aate" se on. Kun tuntee "vastustajansa" ajatusmaailman, se on enemmän kuin puoli voittoa. Aion jatkossakin jatkaa elämääni vapaana länsimaisena naisena, enkä alistua Suomen hallituksen harjoittaman islamisaation naisten suiden ja kehon huputusohjelmaan. Kaikesta huolimatta pidetään Suomen lippu korkealla!

Hyvä ryhti kuuluu hyviin tapoihin, johan vitsin murjaisit. Entä jos on esim. skolioosi ja on siksi vinossa milloin mitenkin. Kyllä sitten onkin pahatapainen ihminen. En vähääkään piittaa kulttuuristasi, vieraiden ihmisten käpälöiminen on vaan inhottavaa. Ei koskaan tiedä mihin tunkioon kaltaisesi on kouransa työntänyt, etkä muutenkaan ole kosketteluni arvoinen henkilö. Tutustu myös lainausmerkkien käyttöön, ettet viljele niitä turhaan.

• Murothävis

Siellähn on muslimi, ällä kokeile kiistää, niin vaikeasti tuo kättely siellä korpeaa.

• VaiMitä

Islam on henkinen ja fyysinen moniongelma sairaus ja vaarallinen sellainen.

• shithappennns

EI IKINÄ pitäisi Turkin 81 miljoonaiselle 98% muslimeja kansalle myöntää viisumivapautta. Muslimivastaisuus kasvaa ennennäkemättämällä voimalla, Euroopan ihmiset ovat raivoissaan!

Ei voi olla EU:n päättäjät niin idiootteja, että sallivat Turkin viisumivapauden, sota siitä seuraa.

• justså

Nämä päättäjät sekä EU:ssa,että Suomessa voivat todella olla niin idiootteja.Kun tulee tiukat paikat voivat jättää duuninsa ja lähteä käpälämäkeen suurten eläkkeidensä turvin.

• Hanurista

ITIS...ISIS. Rimmaa myös livenä!

• mäkkärissäsyövät

Kun tulee lämmin niin Itis aivan kuhisee somalilaumoja lastenvaunuineen . Kierrän kaukaa .

• Sosiaali-somalit

4-somalijunnua kurvasi uudella Bemmillä Puhoksella niin että lapset ja vanhukset sai väistellä.....On ne vaan niin köyhiä niin köyhiä....

• lgkpgj

Hesarissa sanottiin, että noilla alueilla asuntojen arvoja laskee se, että niiden arvojen sanotaan alenevan ja ihmiset uskoo. Eli rasistien vika sekin.

• 19-12

Lauttasaaresta on tullut helsinkiläisten uusi ´lähiö´ Ei tarvitse väistellä möliseviä somalilaumoja ja vanhempien ei tarvitse pelätä, että heidän lapsensa on koulussa luokkansa ainoa kantasuomalainen.

• onneksi.en.sieltä.omista

Tai sitten hesarin toimittajat ei tajua, että kun ihmiset yrittävät laittaa asuntonsa myyntiin niin ne ei mene kaupaksi muuten kuin hintaa alentamalla. Sillä tavalla ne käytännössä laskee, mutta toimittajat eivät ymmärrä näitä faktoja.

• Heinäsirkkaparvet
        19-12 kirjoitti:

Lauttasaaresta on tullut helsinkiläisten uusi ´lähiö´ Ei tarvitse väistellä möliseviä somalilaumoja ja vanhempien ei tarvitse pelätä, että heidän lapsensa on koulussa luokkansa ainoa kantasuomalainen.

Kohta tuo metro kulttuurisen rikkauden sinnekin. Siellähän on hyvä keppostella, kun äveriästä seutua, pehmeitä pastellisävyisiä lapsiperheitä ja kaukana kotigettosta.

• drumsö.ennen
        19-12 kirjoitti:

Kyllä se larukin pikkuhiljaa valloitetaan. Odottakaa vain. Silloin kun itis rakennettiin, ei kukaan osannut arvata että 2010-luvulla kaikki on menetetty kaavuille.
        Larun vuoro tulee kyllä.

• Itisonperseestä

Itis olisi voinut vaihtaa nimekseen Mokadishu avenue.
      Siellä ei todellakaan voi enää käydä, paitsi aamupäivisin kun kulttuurin rikastajat eivät ole vielä jaksaneet herätä uuteen loisen päivään.

Suvakki voisi parkkeerata siihen Stockan lähellä sijaitsevaan Lastentarvike kauppaan niin saisi ihailla kuinka hyvin meidän sossu tuhlaa meidän verorahat somalivosujen lastentarvikkeisiin.

• Sika-burger

Älä unohda mäkkiä mikä syöttää ylilihavat somalikaapuakat vielä lihavammiksi...

• Vihaansomaleita

Pitäis varmaan soluttaa joku mäkkiin töihin ja laittaa pihviin reilusti possunlihaa.
        Somaliakat on oikeesti ihan järkyttävän läskejä. 150 cm ja 150 kg. Heidän kulttuurissaan on varakkuuden merkki jos akka on läski. Tästä voimme päätellä että sossun tuet on liian hyvät.

• Stop-somal

Kela syöttää somalikaapuakat ylilihaviksi ja sitten Kela maksaa niille laihdutus ohjelmat ym terveyspalvelut.....Kansantalouden kannalta taloudellista ja järkevää....

• Irak

Mogadishu avenue on jo varattu nimi Suomessa. Se vuosaaressa ja alkuperäinen nimi oli Meri-rastilantie. Somalipesäke. Bagdad sopisi paremmin.

• suvakit_maanpettureita

Sotaveteraanit laittoivat maahantunkeutujille vastaan ja saivat suurin uhrauksin Suomen pysymään suomalaisilla. Nykyhallitus ja muut suvakit ovat taas lahjoittamassa Suomea pala palalta vastikkeetta maahantulijoille. Suomessa pitäisi valtakunnanoikeuden tuomioita olla jo pilvin pimein maanpettureille mutta mites todellisuudessa?

• IsänmaallinenNainen

Todellisuudessa isänmaallisuudesta ollaan tekemässä rikosta. Kohta kotimaatamme rakastavia ihmisiä aletaan lahdata rajattoman maailmandiktatuurin nimissä.

• SSS-hallitus

Me olemme Suomalaiset TEIDÄN puolella ( ainakin vaalipäivinä)

• hyss.ongelmat.kasvaa

Matut vittuun YouTube matut aiheuttaa ongelmia syyttävät niistä valtaväestöä

• kuuluu_saudeihin

Islam ei kuulu sivistysvaltioihin.

• sdkjgsdhö

Koko pääkaupunkiseutu rikastuu, sehän on valtaapitävien suunnitelmissa muutenkin, että näyttää kansainväliseltä. Ihan sama oonko rasisti, helvetin iso osa matuista on rikollista sakkia, se on FAKTA.

• luudalla.töitä

Toivottavasti iso luuta lakaisee pian.....

• Su0mip0ika

Itäkeskuksessa käynti on kyl melko epätodellinen kokemus. Ihan ku se lapsuudesta tuttu Itäkeskus kauppakeskus olis teleportattu pohjois-afrikkaan muutamalla Halal liha putiikilla höystettynä.

Lapsuudessa oli mukava käydä itäkeskuksessa, nykyään sinne ei kyllä mene ellei ole ihan pakko.

• 26987455881265

itis suomen malmö. ja radikaali nuoria.

• Matut on säiden parantuessa lähteneet liikkeelle. Kyllä metrossa ja rautatieasemalla jo neljäsosa kulkijoista on matuja, ainakin iltapäivällä.

Joka ikisen kohdalla kiroan mielessäni. Kyllä menee veroeurot niin väärään kohteeseen kun noita öykkäreitä elätämme.

• kehittymiseneste

Miksei ajatus tai katse ole tehokkaampi?

Kuin muslimin rukous?

• Uusinopein

mua on jo ärsyttäny todella kauan kun mun tontilla puissa linnut laulaa, niin mä meen sinne keskelle pihaa ja käyn kiroomaan ja huudan herjaten. Oon vihanen ja yritän saada naapurinkin elämöimää siihen. Jos se ongelma sitte korjaantuis ja ne linnut tajuis lentää siitä vaikka takasin sinne etelään mistä on tullukkin. Tai ehkä löytyy joku lintuvirasto jonka voin haukkua ja se sitten tulisi korjaamaan vääryydet mitkä näen.
      Olen huomannut kuinka tällai toimitaan työmailla, parisuhteissa ja sitte kanssa näissä tän ketjun jutuissa. Hitto ennen piti ainan purkaa asiat osii ja tajuta että pysty vaikuttamaan kun jokin oli rikki tai halus tehdä siitä erilaisen. Onneks ei tarvi enää. Isä olis ihmeissään, kun se jos kuuli meidän kiittämätöntä valitusvirttä lapsina ni toivoin aina että taju lähtis ekasta ni ei sattus nii paljoo.

• Olipakaukaahaettu

Ai pissis sentään...

Linnut lentää itse etelästä, rakentaa itse pesänsä ja etsii itse ruokansa. Ruokkii omalla työllä sekä itsensä että poikasensa.
        Isi lintu ei ruikkase mälliä neljään naaraaseen yhtäaikaisesti, eikä odota että KELA-lintu ruokkii kaikki poikaset ja naaraat.

Onko pissiksellä kaikki muumit laaksossa ja hyvä todistus koulusta. Taisi tulla isiltä aivovamma.

• Jebba

Nythän kun te pakenette Itiksestä oikein joukolla muutamaa tavallista maahanmuuttajaa, niin osaatte varmaan suhtautua empaattisesti niihin, ketä pakenee pommittajia ja kaulanleikkaajia kotimaastaan

• vihreämielinsairaus

Mutta kun ne pommittajat ja kurkunleikkaajat tulevat samoissa porukoissa tänne. Ei ihmiset ihan sokeita ole. Ääripäät hakee koko ajan jalansijaa tähän yhteiskuntaan. Hyvin ovat onnistuneet, kurditutkija puhui pelkkää totta, Li Anderson änkyrälle ei totuus kelvannut.

• Stop-somal

Hei provo-Jebba mikä on " muutama tavallinen maahanmuuttaja" joka viettää laatuaikaa Itiksessä joka pv 08-21 .

• Jebba
        vihreämielinsairaus kirjoitti:

Mutta kun ne pommittajat ja kurkunleikkaajat tulevat samoissa porukoissa tänne. Ei ihmiset ihan sokeita ole. Ääripäät hakee koko ajan jalansijaa tähän yhteiskuntaan. Hyvin ovat onnistuneet, kurditutkija puhui pelkkää totta, Li Anderson änkyrälle ei totuus kelvannut.

Niin minäkin arvelen, että tulee kun kerran päästetään ja tukeehan tiedustelutiedotkin tätä väitettä.
        Niin että mikä siinä empatiassa ja pakolaisuuden ymmärtämisessä sitten on niin vaikeaa, kun itsekin pakenette Itiksestä samasta syystä??

• vihreämielisairas
        Jebba kirjoitti:

Niin minäkin arvelen, että tulee kun kerran päästetään ja tukeehan tiedustelutiedotkin tätä väitettä.
        Niin että mikä siinä empatiassa ja pakolaisuuden ymmärtämisessä sitten on niin vaikeaa, kun itsekin pakenette Itiksestä samasta syystä??

En lähde Itiksestä viellä vuosiin, se on niin lähellä työpaikkaani. En kummemmin tunteile, mutta sen sanon että päättäjät jättävät tuleville sukupolville pommin. Kun islamistit alkavat räjäytellä paikkoja silloin on myöhäistä tehdä mitään, ei ne huomenna heti ala mutta vuosikymmenien päästä kuitenkin. Sitten siinä pakenee ne alkuperäiset pakolaisetkin jotka tänään on tullut .Näin se vaan menee usko pois.

• Jebba

No heipä hei provoStop-somal. Muutama tavallinen maahanmuuttaja tarkoittaa muutamaa tavallista maahanmuuttajaa. Käy paikanpäällä tutustumassa tilanteeseen äläkä täällä vapise. Ei sinua syödä.

• Stop-somal

Ok 10/8 matua Itiksessä on sulle provo-Jebba tai mikä lie suvakki " ihannormi juttu" on siinä matuilla skruudaamista jos minusta aloittavat sillä olen 203cm/139 kg.. Saa tulla yrittämään....

• Jebba
        Stop-somal kirjoitti:

Ok 10/8 matua Itiksessä on sulle provo-Jebba tai mikä lie suvakki " ihannormi juttu" on siinä matuilla skruudaamista jos minusta aloittavat sillä olen 203cm/139 kg.. Saa tulla yrittämään....

Ok, mulla taas karvalakin koko on 72 nii ei mahdu itiksen ovista sisään

• Karvalakiton
        Jebba kirjoitti:

Ok, mulla taas karvalakin koko on 72 nii ei mahdu itiksen ovista sisään

Kesällä ei Suomessa tarvii karvalakkia.Jos et tiedä niin kysy vaikka mutsiltad arvon Jena-jäbä

• ölgjoghj

Mitä te oikein höpötätte? Stubbihan lohdutti jotain somalipakolaista (joka ilahtui kovin) vokissa vieraillessaan, että Itäkeskushan on kuin uusi Somalia, IHANA paikka.
      Varmaan niin ihana, että aikoo sinne itsekin muuttaa.

• beethooven

Loistopaikka. Menkää sitten vaikka Stockmannille jos vaan rahat riittää kerskakulutukseen vielä edes?

• tuossahuomasinvain

Oletteko muuten huomannut että Monosen hautaustoimistokin on siirtynyt pois vanhalta Puhokselta. No onhan siitä jo jonkun aikaa. Mutta uusi paikkahan on Prisman pääsisäänkäynnin vasemmalla puolella niin kuin Mehiläinenkin. Monosen ja mehiläisen ovet ovat vierekkäin, ihan niin kuin "korjaamo" ja "pakkaamo". Ei ole montaa suomalaista paikkaa enään Puhoksen vanhalla puolella.

• Somali-duunari

On siellä vielä Aleba missä on joku neguri duunissa ( rotunsa ainoa)

• turhattuetpois

Katselin Itiksessä eräässä liikkeessä kun somalit olivat sormeilemassa uusia puhelimia.On hyvä vaihtaa väriä ja mallia kun ei itse tarvitse välittää rahoituksest. Jos joutuisi itse palkastaan maksamaan kuten olen itse joutunut ei tule mieleen viimeisemmät mallit.

• Top-of-gun

Pikkupaikkakunnillta asuville joissa kauhistellaan yhtä vokkia ja sen muutamaa sataa asukkia olisi hyvä tehdä tänä kesänä pikku exkursiomatka pk-seudulle. Näkisivät mikä heitäkin tulevaisuudessa odottaa. Osaisivat äänestää oikein seuraavissa vaaleissa.

• kaikkiturhaa

Tämänhän se on maaseudun ja pikkukylien väelleen hyvä mainostaa kuinka pitää olla vastaanottavainen ja suvaitsevainen. Mutta pitäisi järjestää kunnon kurssit välillisistä vaikutuksista, josko sitten silmät avautuisivat. No maaseudulla ne kaikki kuuntelee Sipilän evankeliumia ja toimii sen mukaan, paskat se mihinkään muutu.

• Timitri-Soinis

Ketä meinaat äänestää... Meitä jotka emme myy persettämme edes maahanmuutoasiassa tai Krekan lisälainassa tai köyhiltä ja eläkeläisiltä leikkaamisessa tai...?

• eihelvettii
    • OKOKOKO

ITIS ON ÄLLÖTTÄVÄ EN MENE SINNE ENÄÄ IKINÄ. EN JAKSA KATSOA KAAPUAKKOJA JOTKA ELÄÄ MEIDÄN SUOMALAISTEN RAHOILLA, EN VAAN JAKSA SAATANA.

• Tietolisääpaskaa

Minuakin riepoo että nämä elävät suomalaisten kustannuksella ja meillä on sentään 400 000 työtöntäkin jo omasta takaa. Kaikki pakolaiset tuntuvat olevan loisia, jotka vielä lisääntyvät tuottaen lisää loisia Suomeen.

Äkkiä eroon näistä. Antakaa vaikka vuoden sossurahat ja lentolippu käteen. RAJAT KIINNI PAKOLAISILTA. APUA LEIREILLE JA LÄHTÖMAIHIN!

• Valkoinen-Tallinna

Paikallinen" Itis" Tallinnassa eli Virukeskus ei somalin somalia ei mannen mannea ei ählyn ählyä....muutama jyssä mutta osaavat käyttäytyä sivistyneesti..

• Jebba

Eilen käväisin taas. Tuli vesikuuro niskaan. Tosi oudon näkösiä suomalaisia siellä, ihan ku kaikilla joku mielialalääkitys tms. Mutta silti en näitä sekakäyttäjiä suostu pelkäämään.

• Piinokankadulta

Jotenkin kiva kuulla, että jossain pistetään pikkuisen varissuota paremmaksi. Emme ehkä sittenkään asu suomen perslävessä

• 1984_

Sulkekaa silmänne, korvanne, sekä suunne ja hokekaa hiljaa mielessänne: Monikulttuurisuus on rikkaus. Monikulttuurisuus on rikkaus. Monikulttuurisuus on rikkaus. Monikulttuurisuus on rikkaus...

Monikulttuurinen kansa, yksi mielipide!

• Taruolentoja

Onkohan itäkeskus vähän niin kuin korvatunturi. Joulupukki asuu korvatunturilla. Itäkeskussa asuu toinen myyttinen taruolento - somali insinööri. Tuo huoltosuhteen pelastaja, valtion talouden tilan nousuun nostattaja sekä kulttuurin rikastaja. Molemmista liikkuu kovasti tarinoita, mut kummastakaan ei ole yhtään luotettavaa silminnäkijä havaintoa.

Kaikki tavatut joulupukit onkin ollut tekopartaan pukeutuneita, nousuhumalaisia naapurinsetiä. Toisen taruolennon edustajat näyttää olevan enemmän tai vähemmän joutilaita, liikaa räp videoita katselleita wannabe gangstereita.

Aamulla kun lähtee töihin niin somaleita ei paljon näy. Töistä kun lähtee kotia kohti niin niitä on joka paikassa, ihan vaan hengailemassa. Tulee ihan mieleen päivänsäde ja menninkäinen biisi.

Mamu vastas "kantis kulta, työelämä vie hengen multa, enkä toivo kuolemaa. Pois mun täytyy kohta mennä, jos en kohta Kelaan lennä, niin en hetkeksikään rahaa saa".

• PakanatTAKAISIN

Heh, heh. Onkohan Länsikeskus kohta samanlainen paikka? ... Luultavasti, kiitos metron. Toivottavasti tässä päässä älyttäisiin olla rakentamatta vetovoimaisia keskuksia, jossa somput voivat viettää "laatuaikaa". Valitettavasti pahalta näyttää, sillä Länsikeskuksen uudet uljaat suunnitelmat on jo tehty ja rakentamien alkamassa.

Miksi olemme näin sokeita? Miksi annamme vieraiden maiden kansalaisten jäädä Suomeen määrättömiksi ajoiksi oleilemaan kustannuksellamme? Miksi emme katso muualta mitä maahanmuuttajat tuovat tullessaan? Miksi annamme tämän tapahtua, vaikka meillä on kaikki valta valita toisinkin? Elämmekö IMMOSEN PAINAJAISTA? UNELMA tämä ei ainakaan ole. Se oli SUURI HUIJAUS!

• Lähi-Itä-Itis

Nämä kirjoitukset voisi liittää seuraavaan Itäväylä lehteen niin Itiksen kauppiaiden ei tarvitse enempää miettiä missä asiakkaat missä ja miksi ?

• Timo_XL_

Paskan hailee niin kauan ku ne kamelipaimenet tajuu pysyy kehä 3 sisäpuolella! :P

Saatte sit siel Tsadissa nauttia monikyldyyrismistä ihan keskenänne, ku ette saanu niitä ajoissa sieltä häädettyäkään! :/ Nyt on sit jo liian myöhäistä! :) Ehkäpä ne muuttaa pian Itä-Helsinkin nimenkin Ringebyks?
      Alatte vaan tilaa netistä luodinkestäviä liivejä seuraavaks?

• Uskomatonpaskaland

Taktisen ydinaseen jysäytys keskellä itistä olisi unelma. Kaikki hyötyjiä eikä kukaan jäisi kaipaamaan sitä kertakaikkista kaikkien jumalien hylkäämää paskasakkia.

• isokarju

täyttä asiaa......

• Jebba

Paskasakkia on kyllä monen väristä, ja Hesassakin etupäässä valkoista. Toisten elätettävinä toikkaroivat sekapäissään, haisevat kuselle, katse sumeena. Ei hyvä, olipa ihonväri mikä hyvänsä. Useimmat tummat on kuitenkin selvinpäin ja siistejä, että kyllä mieluummin sellasen otan naapuriksi kuin suomalaisen haisulinarkin.

• Trolien-Kuningas

Ja sitten Jebba tai mikä lie haluaa provoilla....

• Timo_XL_

Tuskinpa ovat tummat selvinpäin, ja siistejäkin ovat vain sentakia et juuri he myivät näille sekapäille ne huimausaineet! :)

PS: ja eikös toisten elätteinä oleminen ole kuitenkin _HIEMAN_ yleisempää mamujen kuin suomalaisten keskuudessa? :)

• Läppälääpää

Enpä tiedä. Suomalaisessa "paskasakissa" on tietysti se huono puoli, ettei ole mitään mahdollisuuksia vapaassa yhteiskunnassa päästä niistä eroon, kun taas tummasta "paskasakista" päästään toivonmukaan heti eroon, kun he voivat palata kotimaihinsa. Ainakaan lisää tätä sakkia ei tarvita olipa väri mikä hyvänsä, ja kuten sanottua, vain mustaa voidaan haluttaessa helpostikin vähentää. Olemme naimisissa omien kansalaistemme kanssa. Siksi kansalaisuuden tulee olla avoin vain parhaille tulijoille palkintona monivuotisesta työstä ja nuhteettomasta elämästä Suomessa.

• häpi.bläkmän

Suomi on rikas ja harvaanasuttu maa, joten voimme ottaa tänne koko Afrikan asumaan. Ja turha heitä on vaatia tekemään työtä, koska sellainen ei kuulu Afrikan kulttuuriin. Näkeehän sen jo siitäkin, että asuvat yhä savimajoissa, kuten 10 000 vuotta sitten. Maailma kehittyy, mutta Afrikka pysyy aina Afrikkana!

• savimajatpystyynäkkiä

sen haluankin nähdä, koko suomi asutettu, ja pelkillä savimajoilla. Sitten voivat nuoretkin ilakoida kun saavat asua monikulttuurisessa suomessa. Toisaalta, olen kyllä sitä mieltä, että ei se kovin monikulttuurista ole, vain suomalaisia ja afrikkalaisia. Sehän on vain kahta kulttuuria.

• Timo_XL_

Hmmm!?

Ja koska monikulttuurius on rikkaus, ja Itä-Helsingissä nyt sit asuu reilusti yli toistakymmentätuhatta (?) näitä rikastuttajia, niin tokihan siis kaikki Itä-Helsingin ostoskeskukset on tupaten täynnä näitten rikastuttajien perustamia yrityksiä? Eikös?

• Sipilähajasijoittamaan

Keskutapuolueen kannattama hajasijoitus tulee ottaa heti käyttöön. Somalit Etelä-Pohjanmaalle rengeiksi ja Irakilaiset Lapin hiihtokeskuksiin tarjoilijoiksi. Kyllä se siitä.

• Sairastunut-mieli

Näitkö yhtään isis taistelijaa siellä?

• 4554yy4

Käytä omia aivojasi.

• Tutkiva-Suoli24

Joo kysyin jokaiselta ( n 3000) Itiksen matulta Perjantaina no ISIS / yes ISIS JA TOIMITIN VASTAUKSET KRP.lle

• Pilattu

Siitä on aikaa, kun sieltä ostin tosi hyvän ja mieleisen takin. Silloin siellä oli ihan eri tunnelma kuin nyt kuuluu olevan. Eipä tule mentyä.

• Alpo.Yksikivi

Saksassa "Green" -puolueen jäsen Kurt Edler väittää, että Saksalla ei ole todellista/yhteistä kulttuuria ja siksi maahantunkeutujia ei pitäisi yrittää integroida vaan sen sijaan pitäisi antaa niille Saksasta oma kaupunki. Hän sanoo ettei pitäisi olla mikään ongelma yksinkertaisesti perustaa niille "New Aleppo" esimerkiksi Angela Merkelin kotiosavaltioon.

http://www.breitbart.com/london/2016/10/23/islamist-expert-give-syrians-city-germany/

Näin se etenee. Jos ei väkisin niin sitten pakottamalla.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis

Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu
      Maailman menoa
      457
      3908
    2. Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä

Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä
      Jälleensyntyminen
      318
      1662
    3. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      116
      1486
    4. En kadu sitä, että kohtasin hänet

mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n
      Ikävä
      89
      1454
    5. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1388
    6. Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..

...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n
      Ikävä
      59
      1346
    7. Lapuan sanomissa käy rytinä

Pistivät sitten päätoimittajan pihalle
      Lapua
      50
      1276
    8. Helena Koivu : Ja kohta mennään taas

Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      93
      1204
    9. Oot ihana

Toivottavasti nähdään sattumalta jonain kesäpäivänä♥️🥺🫂
      Ikävä
      44
      1059
    10. Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."

Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa
      Tv-sarjat
      33
      1047
    Aihe