Kun nuoret tytöt(tai nuoret naiset)joutuvat ilmaisemaan jotain suullisesti, eli puhumaan, tuntuu se olevan aivan ylivoimainen suoritus. Ns. puhe alkaa ihan normaalisti, mutta jo hetken kuluttua ääni ohenee ja nousee, ja on lopulta pelkkää surkeata piipitystä ja "käninää".
...sillai niinku emmätiiä(tai jotai..)
Risuja nuorille tytöille!
10
1784
Vastaukset
- BlackWingedAngel
ei nyt välttämättä... Riippuu kai ihmisestä... Mä en ainakaan...
- Nimetön
eipä toi sun oma ulosantisikaan ollut kovin huippuluokkaa..
- american angel
Luettuani tuon viestin, kiivastuin kyllä todenteolla.. Ei nimittäin pidä paikkaansa että kaikki nuoret tytöt "mumisevat" tai "inisevät" (miten sitä tahtookaan kuvata) vastatessaan!
Esimerkiksi minä kuulun niihin "reippaasti puhuviin nuoriin" (niin kuin edesmennyt bestiksenikin).
KYLLÄ MONI NUORISTAKIN TYTÖISTÄ PUHUU KUNNOLLA!!!- vanha setä
Myönnetään, että on niitä joitakin, jotka osaavat puhua. Kun tarkemmin miettii, niin muistan yhden tapauksen...
Mutta että "puolet puppua"! Ei nyt sentään.
Risuja!!
- tämä (virastoaikana)
- oikeus
Eipä ole kenenkään pakko puhua, ellei halua. Suomessa on oikeus olla hiljaa ja vastaamatta. Oikeus on myös piipittää. Itse ainakin piititän niin paljon kuin haluan, eikä sinulla ole siihen mitään sanomista.
- ayumi
heh.. joo tiiän ihan miehiä/poikia jotka "piipittää/mumisee", mm.ssa omalla luokallani on. Ja esim. en itse mumise, vaikka nuori olenkin. Taistelulajit opettaa itsevarmuutta ;)
- Aikuinen Nainen
Aivan totta!!!
Puhe on kamalaa kuultavaa ja se pukeutuminen samoiten!- jo.
Aikuiset naiset ovat eläneet pitempään, ja heillä on ollut enemmän aikaa harjoitella puhumista. Entä sitten nuoret syrjäytyneet tms? Puhumista oppii harjoittelemalla. Ei ole nuorten vika, että yhteiskunta on tällainen, eikä heidän syyttämisestään löydy mitään apua. Päinvastoin, syyttelystä seuraa vain syyttelyä ja katkeruutta.
Jokainen pukeutukoon ja puhukoon kuten haluaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2972671Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."782465SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis552205Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj771893- 1251672
Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis591554- 1371447
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin731328Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.881140Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli771114