Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Risuja nuorille tytöille!

vanha setä

Kun nuoret tytöt(tai nuoret naiset)joutuvat ilmaisemaan jotain suullisesti, eli puhumaan, tuntuu se olevan aivan ylivoimainen suoritus. Ns. puhe alkaa ihan normaalisti, mutta jo hetken kuluttua ääni ohenee ja nousee, ja on lopulta pelkkää surkeata piipitystä ja "käninää".
...sillai niinku emmätiiä(tai jotai..)

10

1629

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • BlackWingedAngel

      ei nyt välttämättä... Riippuu kai ihmisestä... Mä en ainakaan...

    • Nimetön

      eipä toi sun oma ulosantisikaan ollut kovin huippuluokkaa..

    • american angel

      Luettuani tuon viestin, kiivastuin kyllä todenteolla.. Ei nimittäin pidä paikkaansa että kaikki nuoret tytöt "mumisevat" tai "inisevät" (miten sitä tahtookaan kuvata) vastatessaan!
      Esimerkiksi minä kuulun niihin "reippaasti puhuviin nuoriin" (niin kuin edesmennyt bestiksenikin).

      KYLLÄ MONI NUORISTAKIN TYTÖISTÄ PUHUU KUNNOLLA!!!

      • vanha setä

        Myönnetään, että on niitä joitakin, jotka osaavat puhua. Kun tarkemmin miettii, niin muistan yhden tapauksen...
        Mutta että "puolet puppua"! Ei nyt sentään.
        Risuja!!


    • tämä (virastoaikana)
    • tämä
    • oikeus

      Eipä ole kenenkään pakko puhua, ellei halua. Suomessa on oikeus olla hiljaa ja vastaamatta. Oikeus on myös piipittää. Itse ainakin piititän niin paljon kuin haluan, eikä sinulla ole siihen mitään sanomista.

      • ayumi

        heh.. joo tiiän ihan miehiä/poikia jotka "piipittää/mumisee", mm.ssa omalla luokallani on. Ja esim. en itse mumise, vaikka nuori olenkin. Taistelulajit opettaa itsevarmuutta ;)


    • Aikuinen Nainen

      Aivan totta!!!
      Puhe on kamalaa kuultavaa ja se pukeutuminen samoiten!

      • jo.

        Aikuiset naiset ovat eläneet pitempään, ja heillä on ollut enemmän aikaa harjoitella puhumista. Entä sitten nuoret syrjäytyneet tms? Puhumista oppii harjoittelemalla. Ei ole nuorten vika, että yhteiskunta on tällainen, eikä heidän syyttämisestään löydy mitään apua. Päinvastoin, syyttelystä seuraa vain syyttelyä ja katkeruutta.
        Jokainen pukeutukoon ja puhukoon kuten haluaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2184
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2023
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1632
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1460
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      77
      1438
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1347
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1324
    8. 51
      1222
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1180
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1169
    Aihe