Kun nuoret tytöt(tai nuoret naiset)joutuvat ilmaisemaan jotain suullisesti, eli puhumaan, tuntuu se olevan aivan ylivoimainen suoritus. Ns. puhe alkaa ihan normaalisti, mutta jo hetken kuluttua ääni ohenee ja nousee, ja on lopulta pelkkää surkeata piipitystä ja "käninää".
...sillai niinku emmätiiä(tai jotai..)
Risuja nuorille tytöille!
10
1716
Vastaukset
- BlackWingedAngel
ei nyt välttämättä... Riippuu kai ihmisestä... Mä en ainakaan...
- Nimetön
eipä toi sun oma ulosantisikaan ollut kovin huippuluokkaa..
- american angel
Luettuani tuon viestin, kiivastuin kyllä todenteolla.. Ei nimittäin pidä paikkaansa että kaikki nuoret tytöt "mumisevat" tai "inisevät" (miten sitä tahtookaan kuvata) vastatessaan!
Esimerkiksi minä kuulun niihin "reippaasti puhuviin nuoriin" (niin kuin edesmennyt bestiksenikin).
KYLLÄ MONI NUORISTAKIN TYTÖISTÄ PUHUU KUNNOLLA!!!- vanha setä
Myönnetään, että on niitä joitakin, jotka osaavat puhua. Kun tarkemmin miettii, niin muistan yhden tapauksen...
Mutta että "puolet puppua"! Ei nyt sentään.
Risuja!!
- tämä (virastoaikana)
- oikeus
Eipä ole kenenkään pakko puhua, ellei halua. Suomessa on oikeus olla hiljaa ja vastaamatta. Oikeus on myös piipittää. Itse ainakin piititän niin paljon kuin haluan, eikä sinulla ole siihen mitään sanomista.
- ayumi
heh.. joo tiiän ihan miehiä/poikia jotka "piipittää/mumisee", mm.ssa omalla luokallani on. Ja esim. en itse mumise, vaikka nuori olenkin. Taistelulajit opettaa itsevarmuutta ;)
- Aikuinen Nainen
Aivan totta!!!
Puhe on kamalaa kuultavaa ja se pukeutuminen samoiten!- jo.
Aikuiset naiset ovat eläneet pitempään, ja heillä on ollut enemmän aikaa harjoitella puhumista. Entä sitten nuoret syrjäytyneet tms? Puhumista oppii harjoittelemalla. Ei ole nuorten vika, että yhteiskunta on tällainen, eikä heidän syyttämisestään löydy mitään apua. Päinvastoin, syyttelystä seuraa vain syyttelyä ja katkeruutta.
Jokainen pukeutukoon ja puhukoon kuten haluaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.834313- 1633532
- 533139
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä1951930- 441756
- 271747
- 231744
- 571694
- 191597
- 181591