Vuoden 2019 vaaleissa

Tulee sitten rapa roiskumaan! Mm. Maalaisliiton tekemiset ja tekemättä jättämiset kaivetaan säälimättä esiin. Maalaisliiton kuuluisa likaisten temppujen osasto saa maistaa omaa lääkettään.

64

539

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • opelius

      Kuka tollo nuori opiskelija enää uskoo porvareihin, me emme ainkaan koulutuksesta leikkaa ja peukku........

    • Yksi.paha.vain

      Maalaisliittoa ei ole olemassakaan.
      Saattaa kääntyä SDP SAK AY puolelle mennä.
      Mikä kytkentä politiikan puolella.

      • Hieman Kryptistä. Saanko selvennystä.


      • Yksinkertaista
        OikeistoSosDem kirjoitti:

        Hieman Kryptistä. Saanko selvennystä.

        Saat 1 -kapin tuosta kirjoituksesta, kun edes kirjoitit, jos et olisi kirjoittanut, ei sitäkään..
        1 -kapi vastaa kun osaa polkupyörällä.
        Maalaisliittoa ei ole puoluekartalla.
        Helppoa Mutta Yksinkertaista !


      • Yksinkertaista kirjoitti:

        Saat 1 -kapin tuosta kirjoituksesta, kun edes kirjoitit, jos et olisi kirjoittanut, ei sitäkään..
        1 -kapi vastaa kun osaa polkupyörällä.
        Maalaisliittoa ei ole puoluekartalla.
        Helppoa Mutta Yksinkertaista !

        No niin. Nyt hokasin. Sanaseppo kyllä olet omalla jäljittelemättömällä tyylilläsi.
        Itsein melkoisena sanansäilän mestarina osaan arvostaa!


    • Suo35mlaineN

      Demarit uhoavat. Antti Rinteestä on kerätty valmis paketti. Jos demarit jatkavat samalla linjalla niin 2019 Rinne on poliittinen ruumis.

      • Maalaisliitossa puntti tutisee jo. Rinteen kylläkin vaihdamme. Silmälläpitäen tulevaa Sinipuna yhteistyötä.


      • OikeistoSosDem kirjoitti:

        Maalaisliitossa puntti tutisee jo. Rinteen kylläkin vaihdamme. Silmälläpitäen tulevaa Sinipuna yhteistyötä.

        Itseasiassa Puolueen vastuullisuus on sitä että se pyrkii Maksimaaliseen Vallantavoitteluun.


      • Vielä.pitäisi.valita

        Onpa röyhkeä kana! Täysi natsi!


      • Vielä.pitäisi.valita kirjoitti:

        Onpa röyhkeä kana! Täysi natsi!

        Ei sitten ollut kanttia muuten kuin puskasta huutamalla!


    • glx

      Kyllä vastuulliset puolueet Sdp keskusta ja kokoomus varovat polttamasta siltoja mihinkään suuntaan. Ilman Keskustaa tai Kokoomusta tähän maahan ei saada hallitusta kasaan.

      • Parempihan se on kaikki paska heittää tuulettimeen kaikilta osapuolilta kuin hautoa sitä pöydän alla käsi nyrkissä. Katsotaan sitten vaalien jälkeen ketkä mahtuvat saman pöydän ääreen.


      • OikeistoSosDem kirjoitti:

        Parempihan se on kaikki paska heittää tuulettimeen kaikilta osapuolilta kuin hautoa sitä pöydän alla käsi nyrkissä. Katsotaan sitten vaalien jälkeen ketkä mahtuvat saman pöydän ääreen.

        Muistutan vielä siitä että allekirjoittanut erehdyksekseen tuki Yhteiskuntasopimusta talvella. Pelkkää vittuilua pääosin tuli kiitokseksi. Lisäksi tällä palstalla jatkuu sama laulu "Punikeista". Joten kiitos Keskusta. Mutta ei kiitos!


      • Valitettava.tosiasia
        OikeistoSosDem kirjoitti:

        Muistutan vielä siitä että allekirjoittanut erehdyksekseen tuki Yhteiskuntasopimusta talvella. Pelkkää vittuilua pääosin tuli kiitokseksi. Lisäksi tällä palstalla jatkuu sama laulu "Punikeista". Joten kiitos Keskusta. Mutta ei kiitos!

        Punikki on punikki vaikka voissa paistaisi.
        Ei se puhumalla muuksi muutu.
        SDP saanut itse punikkileiman itselleen.
        Ilman SAK Ay liikettä SDP olisi hyvin pieni puolue.
        Vasemmistopuolueista pienin.


      • Valitettava.tosiasia kirjoitti:

        Punikki on punikki vaikka voissa paistaisi.
        Ei se puhumalla muuksi muutu.
        SDP saanut itse punikkileiman itselleen.
        Ilman SAK Ay liikettä SDP olisi hyvin pieni puolue.
        Vasemmistopuolueista pienin.

        Just tällaisten kommenttien takia Kepun on turha odottaa kauheasti myötätuntoa ja ystäviä hävittyjen vaalien jälkeen. Onneksi on Sivistysporvaripuolueitakin.


      • munamankelimies
        OikeistoSosDem kirjoitti:

        Muistutan vielä siitä että allekirjoittanut erehdyksekseen tuki Yhteiskuntasopimusta talvella. Pelkkää vittuilua pääosin tuli kiitokseksi. Lisäksi tällä palstalla jatkuu sama laulu "Punikeista". Joten kiitos Keskusta. Mutta ei kiitos!

        Olet näköjään kopsannut tuon nikkimekkosi kuvan netistä. Eikö ollut varaa ostaa sellaista vai etkö kehtaa laittaa päällesi?


      • OikeistoSosDem kirjoitti:

        Just tällaisten kommenttien takia Kepun on turha odottaa kauheasti myötätuntoa ja ystäviä hävittyjen vaalien jälkeen. Onneksi on Sivistysporvaripuolueitakin.

        Ja mitenkäs se Kepun Ryssän kanssa veljeily 1956-1981. Puhutaan punikeista sitten.


      • munamankelimies kirjoitti:

        Olet näköjään kopsannut tuon nikkimekkosi kuvan netistä. Eikö ollut varaa ostaa sellaista vai etkö kehtaa laittaa päällesi?

        Se on Arvopaita. Sitä nimenomaan ei ole suotavaa laittaa lenkille päälle. En kai ole väittänytkään että itse omistaisin tuollaisen paidan. Kiitos kun otit tällaisen helvetin tärkeän ja olennaisen asian esille. Itse asiassa laitoin sen Juntteja ärsyttääkseni.


      • Suo35mlaineN

        Olet oikeassa, mutta onneksi kaikki eivät ole jonkun puolueen talutusnarussa. Rinne on entinen sen takaan.


      • Suo45mlaineN
        OikeistoSosDem kirjoitti:

        Just tällaisten kommenttien takia Kepun on turha odottaa kauheasti myötätuntoa ja ystäviä hävittyjen vaalien jälkeen. Onneksi on Sivistysporvaripuolueitakin.

        Ainakaan SDP ei ole sivistyspuolue. Otetaan vaikka AKT:n yo Lindmanne, SAK:n yo Heinäluoma, vale-yo Guzina tai valeope Kiuru.


      • OikeistoSosDem kirjoitti:

        Just tällaisten kommenttien takia Kepun on turha odottaa kauheasti myötätuntoa ja ystäviä hävittyjen vaalien jälkeen. Onneksi on Sivistysporvaripuolueitakin.

        Ei voi olla totta. Katsot henkilökohtaisen närkästymisesti johonkin sinua tarkoituksella sinua ärsyttävään kirjoittajaan ilmentävän yleisellä tasolla SDP:n suhtautumista keskustaan. Oletko Antti Rinne?


      • Suo45mlaineN kirjoitti:

        Ainakaan SDP ei ole sivistyspuolue. Otetaan vaikka AKT:n yo Lindmanne, SAK:n yo Heinäluoma, vale-yo Guzina tai valeope Kiuru.

        Tarkoitin kyllä sitä että Kokoomuksessa ei enää puhuta "Punikeista". Emmekä me puhu "Lahtareista".


      • Pystyyn_kuollut kirjoitti:

        Ei voi olla totta. Katsot henkilökohtaisen närkästymisesti johonkin sinua tarkoituksella sinua ärsyttävään kirjoittajaan ilmentävän yleisellä tasolla SDP:n suhtautumista keskustaan. Oletko Antti Rinne?

        Käännät taas asian pirunkurisuuttasi? päin hevon vittua Pysty. Ei minua kukaan kirjoittaja täällä ärsytä. Tuon Punikki sanan soisi vaan jo päätyvän historian roskatynnyriin. Kun tällaisia kuitenkin Keskustan palstalla kirjoitellaan. Olen sitäpaitsi pariinkin otteeseen kysynyt mikä on Keskustan kanta näihin. Vastausta en ole saanut.


      • Loisimaan.sinnekkin
        OikeistoSosDem kirjoitti:

        Just tällaisten kommenttien takia Kepun on turha odottaa kauheasti myötätuntoa ja ystäviä hävittyjen vaalien jälkeen. Onneksi on Sivistysporvaripuolueitakin.

        Mitä punikki sivistys porvaripuolueilla ?


      • OikeistoSosDem kirjoitti:

        Käännät taas asian pirunkurisuuttasi? päin hevon vittua Pysty. Ei minua kukaan kirjoittaja täällä ärsytä. Tuon Punikki sanan soisi vaan jo päätyvän historian roskatynnyriin. Kun tällaisia kuitenkin Keskustan palstalla kirjoitellaan. Olen sitäpaitsi pariinkin otteeseen kysynyt mikä on Keskustan kanta näihin. Vastausta en ole saanut.

        Kuvitteletko että keskusta tai mikään muukaan puolue vastailee Suomi24 -palstalla kysymyksiin?

        Olet närkästynyt tai et, vastauksesi "Just tällaisten kommenttien takia Kepun on turha odottaa kauheasti myötätuntoa ja ystäviä hävittyjen vaalien jälkeen" on huvittava, jos et itse edusta SDP:n puoluejohtoa. Todellisuudessa kai tarkoitit "Just tällaisten kommenttien takia en henkilökohtaisesti tunne myötätuntoa enkä soisi Kepulle ystäviä hävittyjen vaalien jälkeen".

        Vaikka edelleenkään en ymmärrä, miten tuntemuksesi liittyy kepuun.


      • munamankelimies
        OikeistoSosDem kirjoitti:

        Se on Arvopaita. Sitä nimenomaan ei ole suotavaa laittaa lenkille päälle. En kai ole väittänytkään että itse omistaisin tuollaisen paidan. Kiitos kun otit tällaisen helvetin tärkeän ja olennaisen asian esille. Itse asiassa laitoin sen Juntteja ärsyttääkseni.

        Se on tasan yhtä tyhjänpäiväinen asia kuin tuo uhoamisesi 2019 vaaleista!!


      • Mitä.kysyt
        OikeistoSosDem kirjoitti:

        Käännät taas asian pirunkurisuuttasi? päin hevon vittua Pysty. Ei minua kukaan kirjoittaja täällä ärsytä. Tuon Punikki sanan soisi vaan jo päätyvän historian roskatynnyriin. Kun tällaisia kuitenkin Keskustan palstalla kirjoitellaan. Olen sitäpaitsi pariinkin otteeseen kysynyt mikä on Keskustan kanta näihin. Vastausta en ole saanut.

        Mikä on keskustan kanta, mihin ?
        Ainakin omasta puolestani voin vastata, kun tiedän mihin vastaan.
        En edes ala arvaileen kysymystä.
        "saako toisen maalle rakentaa " sellainen oli kerran maamiehentietolaari radio ohjelmassa, kun siinä kysytiin "viisaammilta". En muista vastausta.
        Jos kysymys tuota tasoa, niin näkemykseni mukaan, ei saa rakentaa.


      • glx
        OikeistoSosDem kirjoitti:

        Käännät taas asian pirunkurisuuttasi? päin hevon vittua Pysty. Ei minua kukaan kirjoittaja täällä ärsytä. Tuon Punikki sanan soisi vaan jo päätyvän historian roskatynnyriin. Kun tällaisia kuitenkin Keskustan palstalla kirjoitellaan. Olen sitäpaitsi pariinkin otteeseen kysynyt mikä on Keskustan kanta näihin. Vastausta en ole saanut.

        Sinäkö luulet, että täällä kirjoittelevat ovat kaikki Keskustalaisia. Eivät ole, vielä vähemmän edustavat Keskustalaisia mielipiteitä. Suurimmalla osalla tämänkin palstan kirjoittajilla ei ole mitään tekemistä Keskustan kanssa. Siitä olen samaa mieltä, että punikeista ja lahtareista puhuminen tulisi jo lopettaa, samoin kuin Ryssistä puhuminen, siitä huolimatta vaikka ei Venäjästä erityisesti pidäkään.


      • OikeistoSosDem kirjoitti:

        Tarkoitin kyllä sitä että Kokoomuksessa ei enää puhuta "Punikeista". Emmekä me puhu "Lahtareista".

        Oletko osallistunut kokoomuksenkin järjestötoimintaan? Nähtävästi SDP:n järjestötoimintaan olet osallistunut, koska toteat " Emmekä me puhu "Lahtareista"."


      • Jumalauta.luulot

        Mitkä vitun vastuulliset kokoomus ja sdp, voi saatana mitä valtion varojen rosvoja ja yhteiskunnan säätöjen vääntäjiä.

        Saa hakemalla hakea, että jostain löytyisi pahempia pahiksia.


      • Pystyyn_kuollut kirjoitti:

        Kuvitteletko että keskusta tai mikään muukaan puolue vastailee Suomi24 -palstalla kysymyksiin?

        Olet närkästynyt tai et, vastauksesi "Just tällaisten kommenttien takia Kepun on turha odottaa kauheasti myötätuntoa ja ystäviä hävittyjen vaalien jälkeen" on huvittava, jos et itse edusta SDP:n puoluejohtoa. Todellisuudessa kai tarkoitit "Just tällaisten kommenttien takia en henkilökohtaisesti tunne myötätuntoa enkä soisi Kepulle ystäviä hävittyjen vaalien jälkeen".

        Vaikka edelleenkään en ymmärrä, miten tuntemuksesi liittyy kepuun.

        Sorrut joskus ilmeisesti kiihtyessäsi vähän tuollaiseen vittumaiseen ja ylemmyydentuntoiseeen viisasteluun.
        Ja mistä sinä voit tietää mitä tarkoitin. Oletko vielä ajatustenlukijakin?
        Älä suutu.


      • glx kirjoitti:

        Sinäkö luulet, että täällä kirjoittelevat ovat kaikki Keskustalaisia. Eivät ole, vielä vähemmän edustavat Keskustalaisia mielipiteitä. Suurimmalla osalla tämänkin palstan kirjoittajilla ei ole mitään tekemistä Keskustan kanssa. Siitä olen samaa mieltä, että punikeista ja lahtareista puhuminen tulisi jo lopettaa, samoin kuin Ryssistä puhuminen, siitä huolimatta vaikka ei Venäjästä erityisesti pidäkään.

        On eri asia puhua Ryssästä kuin Ryssistä. Jälkimmäinen ei tietenkään ole hyväksyttävää.


      • Valitettava.tosiasia kirjoitti:

        Punikki on punikki vaikka voissa paistaisi.
        Ei se puhumalla muuksi muutu.
        SDP saanut itse punikkileiman itselleen.
        Ilman SAK Ay liikettä SDP olisi hyvin pieni puolue.
        Vasemmistopuolueista pienin.

        Huvittavinta on että tähän kommenttiin kukaan muu ei ole halunnut ottaa kantaa.


      • OikeistoSosDem kirjoitti:

        Huvittavinta on että tähän kommenttiin kukaan muu ei ole halunnut ottaa kantaa.

        Ja täysi hiljaisuus laskeutui taas kerran. Mistähän kertonee?


      • OikeistoSosDem kirjoitti:

        Sorrut joskus ilmeisesti kiihtyessäsi vähän tuollaiseen vittumaiseen ja ylemmyydentuntoiseeen viisasteluun.
        Ja mistä sinä voit tietää mitä tarkoitin. Oletko vielä ajatustenlukijakin?
        Älä suutu.

        Miksi et vastaa täällä muidenkin ihmettelyyn siitä, että mihin asiaan haluat Suomen Keskusta rp:n kannan ja miksi ihmeessä odotat, että puolue vastaisi sinulle juuri täällä Suomi24-palstalla?

        Muista että tämä ei ole Suomen Keskusta rp:n sivusto, vaan Allerin perheen sivusto. Keskustan kantoja asioihin voit etsiä täältä:

        http://www.keskusta.fi/Suomeksi/Politiikka/Ohjelmat-ja-kannanotot


      • Pystyyn_kuollut kirjoitti:

        Miksi et vastaa täällä muidenkin ihmettelyyn siitä, että mihin asiaan haluat Suomen Keskusta rp:n kannan ja miksi ihmeessä odotat, että puolue vastaisi sinulle juuri täällä Suomi24-palstalla?

        Muista että tämä ei ole Suomen Keskusta rp:n sivusto, vaan Allerin perheen sivusto. Keskustan kantoja asioihin voit etsiä täältä:

        http://www.keskusta.fi/Suomeksi/Politiikka/Ohjelmat-ja-kannanotot

        Just tätä tarkoitin vittumaisella ja ylemmyydentuntoisella viisastelulla. Jossa ei itseasiassa aivan tarkoituksella sanota yhtään mitään. Annetaan olla.


      • OikeistoSosDem kirjoitti:

        Just tätä tarkoitin vittumaisella ja ylemmyydentuntoisella viisastelulla. Jossa ei itseasiassa aivan tarkoituksella sanota yhtään mitään. Annetaan olla.

        Tasapeli vittumaisuuden, ylemmyydentunnon ja viisastelun suhteen. Nimittäin molemmat kysyvät mutta eivät saa vastauksia.


      • Pystyyn_kuollut kirjoitti:

        Tasapeli vittumaisuuden, ylemmyydentunnon ja viisastelun suhteen. Nimittäin molemmat kysyvät mutta eivät saa vastauksia.

        No näinhän se on. Eihän Keskustaa tietenkään voi syyttää tuosta "Punikittelusta". Jotenkin on vain ruvennut vituttamaan nuo tiedät kyllä mitä tarkoitan jutut. Pitäisikö niistä sitten vain olla piittaamatta. En osaa sanoa. Yritin vain nostaa asiaa esille. Ehkä henkilö sitten oli väärä. Mistä varmaankin saan myös syyttää osin itseäni.
        Joillain palstoilla jaetaan määräaikaisia banneja. Mikä voisi olla ihan hyvä. Olisin saattanut itsekin joutua sellaiselle.


    • älä.unta.näe

      Tuolloin Suomen asioista päättävät ulkopuoliset velkojat. SAK, PAM, AKT ja PRO jne ovat vain muistoja Suomen köyhyyteen ajaneen sosialismin ajoilta.

    • Sinulla nuo ajatukset poukkoilevat kovasti vuosien 1948 ja 2019 välillä. Nykyaikaan vaan eivät ehdi pysähtyä. Kovin ovat lennokkaitakin, taidat olla vain joku teinipoika trollailemassa.

    • Kansantuomari

      Tarvitsemme ennenaikaiset vaalit. Emme odota tämän jätesäkin kuolemaa siihen asti.

      • Oppositiolla ei ole mitään halua uusiin vaaleihin, jos sattuisivat vaikka voittamaan niin joutuisivat samojen paskamaisten päätösten tekijöiksi kun nykyhallituskin.

        Oppositio toivonee että nykyhallitus tekee nuo paskamaisimmat päätökset ja sitten pääsisivät valmiiseen pöytään


      • DV8_Diva_XOXO kirjoitti:

        Oppositiolla ei ole mitään halua uusiin vaaleihin, jos sattuisivat vaikka voittamaan niin joutuisivat samojen paskamaisten päätösten tekijöiksi kun nykyhallituskin.

        Oppositio toivonee että nykyhallitus tekee nuo paskamaisimmat päätökset ja sitten pääsisivät valmiiseen pöytään

        Pöytä voi olla valmis jo ensi syksynä. Toisaalta sen jälkeen opposition on vaikeampi keksiä valituksenaiheita.


      • DV8_Diva_XOXO kirjoitti:

        Oppositiolla ei ole mitään halua uusiin vaaleihin, jos sattuisivat vaikka voittamaan niin joutuisivat samojen paskamaisten päätösten tekijöiksi kun nykyhallituskin.

        Oppositio toivonee että nykyhallitus tekee nuo paskamaisimmat päätökset ja sitten pääsisivät valmiiseen pöytään

        Tottakai. Se on Opposition etuoikeus.


      • Pystyyn_kuollut kirjoitti:

        Pöytä voi olla valmis jo ensi syksynä. Toisaalta sen jälkeen opposition on vaikeampi keksiä valituksenaiheita.

        Viime vaaleissa oli vaalikeskusteluissa liikaa sellaista yksimielistä hymistelyä Suomen kuntoon laittamisesta. Äänestäjänkin kuluttajansuojan kannalta olisi parempi että studioissa riideltäisiin kuunnolla ja tunnustettaisiin väriä. Lisäksi olisin toivonut että joku olisi uskaltanut sanoa reippaasti Kyllä NATO:lle..
        Kyllä aiheita löytyy. Vaikkapa Maataloustuet.


      • OikeistoSosDem kirjoitti:

        Viime vaaleissa oli vaalikeskusteluissa liikaa sellaista yksimielistä hymistelyä Suomen kuntoon laittamisesta. Äänestäjänkin kuluttajansuojan kannalta olisi parempi että studioissa riideltäisiin kuunnolla ja tunnustettaisiin väriä. Lisäksi olisin toivonut että joku olisi uskaltanut sanoa reippaasti Kyllä NATO:lle..
        Kyllä aiheita löytyy. Vaikkapa Maataloustuet.

        Lisäksi tullaan tarttumaan siihen että "Keskusta" on Äärioikeistolainen puolue.


      • glx
        OikeistoSosDem kirjoitti:

        Lisäksi tullaan tarttumaan siihen että "Keskusta" on Äärioikeistolainen puolue.

        Tuo on suurinta hölynpölyä mitä olet koskaan lausunut. Keskustasta ei saa äärioikeistopuoluetta tekemälläkään. Se että puolueessa on mielipiteiltään muutamia Kokoomusta lähellä olevia ei tee siitä äärioikeistolaista. Puolueen linjaa kyllä voisi kyllä hieman muuttaa perinteisemmän Keskustan suuntaan, niin kuin Sdp:kin teki siirtyessään perinteiseksi vasemmistopuolueeksi oikeisto seikkailujen jälkeen. Uskon, että seuraavien vaalien jälkeen punamulta yhteistyö kukoistaa taas vasemmistolaisemman Sdp:n ja Alkiolaisemman Keskustan välillä, kun Paavo Väyrynenkään ei ole sitä enää sotkemassa.


      • glx kirjoitti:

        Tuo on suurinta hölynpölyä mitä olet koskaan lausunut. Keskustasta ei saa äärioikeistopuoluetta tekemälläkään. Se että puolueessa on mielipiteiltään muutamia Kokoomusta lähellä olevia ei tee siitä äärioikeistolaista. Puolueen linjaa kyllä voisi kyllä hieman muuttaa perinteisemmän Keskustan suuntaan, niin kuin Sdp:kin teki siirtyessään perinteiseksi vasemmistopuolueeksi oikeisto seikkailujen jälkeen. Uskon, että seuraavien vaalien jälkeen punamulta yhteistyö kukoistaa taas vasemmistolaisemman Sdp:n ja Alkiolaisemman Keskustan välillä, kun Paavo Väyrynenkään ei ole sitä enää sotkemassa.

        Kärjistin hieman tarkoituksella. Tarkoitan äärioikeistolaisuudella tässä yhteydessä ns. Markkinaliberalismia. En muuta. Kyllä se valitettavasti puolueesta tekee Äärioikeistolaisen jos se Pääministeripuolueena sellaista politiikkaa noudattaa. Valitettavasti. Kyllä minäkin allekirjoitan monia tuon vanhan Keskustan arvoja. Mutta tämän Keskustan kanssa en halua olla missään tekemisissä. Jos puolueen kenttäväki on toista mieltä kuin johto. Sitttenhän sen pitää ryhtyä toimenpiteisiin puoluedemokratian puitteissa.


      • OikeistoSosDem kirjoitti:

        Kärjistin hieman tarkoituksella. Tarkoitan äärioikeistolaisuudella tässä yhteydessä ns. Markkinaliberalismia. En muuta. Kyllä se valitettavasti puolueesta tekee Äärioikeistolaisen jos se Pääministeripuolueena sellaista politiikkaa noudattaa. Valitettavasti. Kyllä minäkin allekirjoitan monia tuon vanhan Keskustan arvoja. Mutta tämän Keskustan kanssa en halua olla missään tekemisissä. Jos puolueen kenttäväki on toista mieltä kuin johto. Sitttenhän sen pitää ryhtyä toimenpiteisiin puoluedemokratian puitteissa.

        Kovin hyvin näytät viihtyvän kuitenkin keskustan saitilla vaikka et missään tekemisissä haluakkaan olla. Et ole näkynyt demarisaitilla esittämässä oikeistodemari aatettasi demareille.

        Miksi ihmeessä näin


      • DV8_Diva_XOXO kirjoitti:

        Kovin hyvin näytät viihtyvän kuitenkin keskustan saitilla vaikka et missään tekemisissä haluakkaan olla. Et ole näkynyt demarisaitilla esittämässä oikeistodemari aatettasi demareille.

        Miksi ihmeessä näin

        Rajattomassa ylimielisyydessään ja itsekeskeisessä ja umpioituneessa itsetyytyväisyydessään Päähallituspuolue Keskustaa pitää koko ajan vähän ravistella!


      • OikeistoSosDem kirjoitti:

        Rajattomassa ylimielisyydessään ja itsekeskeisessä ja umpioituneessa itsetyytyväisyydessään Päähallituspuolue Keskustaa pitää koko ajan vähän ravistella!

        Suomi24 saitilla, älä naurata eikä nuo sinut "ravistelut" sisällä mitään oikeaa asiaakaan.

        Tuohonkaan et osannut vastata

        Mitä se edellinen sinipunahallitus sai aikaan?

        Veroalen työnantajille, 100 000 työtöntä lisää, velkaa lisää ja lopuksi Rinteen riitelyn kaikista asioista.


      • DV8_Diva_XOXO kirjoitti:

        Suomi24 saitilla, älä naurata eikä nuo sinut "ravistelut" sisällä mitään oikeaa asiaakaan.

        Tuohonkaan et osannut vastata

        Mitä se edellinen sinipunahallitus sai aikaan?

        Veroalen työnantajille, 100 000 työtöntä lisää, velkaa lisää ja lopuksi Rinteen riitelyn kaikista asioista.

        Nuo 100 000 työtöntä olisivat tulleet minkä tahansa hallituksen alaisuudessa. Velan otto nykyisillä matalilla koroilla olisi jopa järkevää. Jos ei jeesusteltaisi tekopyhästi tulevista polvista. Työllistämisutopioiden sijaan pitäisi alkaa miettimään realistisia ratkaisuja sen suhteen että työ tulee tulevaisuudessakin aina vain vähenemään. Olen sitäpaitsi sanonut tuon edellisen hallituksen olleen paskin kautta aikojen. Minä kun en hirttäydy yksisilmäisiin mielipiteisiin.
        Sanonpahan vain että Sinipunahallitus olisi hoitanut tuon "Yhteiskuntasopimusasian" huomattavasti paremmin. Työreformi jo aikoinaan osoitti että Keskusta on Työmarkkina-asioissa kuin Sika Vatukossa.


      • OikeistoSosDem kirjoitti:

        Nuo 100 000 työtöntä olisivat tulleet minkä tahansa hallituksen alaisuudessa. Velan otto nykyisillä matalilla koroilla olisi jopa järkevää. Jos ei jeesusteltaisi tekopyhästi tulevista polvista. Työllistämisutopioiden sijaan pitäisi alkaa miettimään realistisia ratkaisuja sen suhteen että työ tulee tulevaisuudessakin aina vain vähenemään. Olen sitäpaitsi sanonut tuon edellisen hallituksen olleen paskin kautta aikojen. Minä kun en hirttäydy yksisilmäisiin mielipiteisiin.
        Sanonpahan vain että Sinipunahallitus olisi hoitanut tuon "Yhteiskuntasopimusasian" huomattavasti paremmin. Työreformi jo aikoinaan osoitti että Keskusta on Työmarkkina-asioissa kuin Sika Vatukossa.

        Pohojanmaalla josta olen kotoosin on ruukatahan sanoa asiat suorahan!


      • OikeistoSosDem kirjoitti:

        Nuo 100 000 työtöntä olisivat tulleet minkä tahansa hallituksen alaisuudessa. Velan otto nykyisillä matalilla koroilla olisi jopa järkevää. Jos ei jeesusteltaisi tekopyhästi tulevista polvista. Työllistämisutopioiden sijaan pitäisi alkaa miettimään realistisia ratkaisuja sen suhteen että työ tulee tulevaisuudessakin aina vain vähenemään. Olen sitäpaitsi sanonut tuon edellisen hallituksen olleen paskin kautta aikojen. Minä kun en hirttäydy yksisilmäisiin mielipiteisiin.
        Sanonpahan vain että Sinipunahallitus olisi hoitanut tuon "Yhteiskuntasopimusasian" huomattavasti paremmin. Työreformi jo aikoinaan osoitti että Keskusta on Työmarkkina-asioissa kuin Sika Vatukossa.

        Sinipuna olisi hoitanut sen toisella tavalla. Demarit kun ovat SAKn poliittinen siipi. Rinne, Heinäluoma, Lindman olisivat toteuttaneet SAK:n tahdon sellaisenaan.

        Nykysuomessa ei demareita enää tarvita työmarkkinoiden vuoksi hallituksessa. Vain kannatuksella ja yhteistyökyvyllä on tie auki hallitukseen.
        Politikoivat AY liitot kaatoivat jo työntekijöiden suurliiton, mitä vielä menee jää nähtäväksi.

        Työreformi on jo olin toteutettu ja työmarkkinat laitetaan kyllä kunnioittamaan hallitusta. Parhaassa tapauksessa työmarkkinat eriytyvät vain liittojen välisi työehtoneuvoteluiksi.


      • KaupKesk
        OikeistoSosDem kirjoitti:

        Lisäksi tullaan tarttumaan siihen että "Keskusta" on Äärioikeistolainen puolue.

        Tuhat kertaa mielummin hieman oikealla. Kuin kommunistien vierellä, kuten sosialistit kaluaa makoilla.


      • DV8_Diva_XOXO kirjoitti:

        Sinipuna olisi hoitanut sen toisella tavalla. Demarit kun ovat SAKn poliittinen siipi. Rinne, Heinäluoma, Lindman olisivat toteuttaneet SAK:n tahdon sellaisenaan.

        Nykysuomessa ei demareita enää tarvita työmarkkinoiden vuoksi hallituksessa. Vain kannatuksella ja yhteistyökyvyllä on tie auki hallitukseen.
        Politikoivat AY liitot kaatoivat jo työntekijöiden suurliiton, mitä vielä menee jää nähtäväksi.

        Työreformi on jo olin toteutettu ja työmarkkinat laitetaan kyllä kunnioittamaan hallitusta. Parhaassa tapauksessa työmarkkinat eriytyvät vain liittojen välisi työehtoneuvoteluiksi.

        Sinipuna olisi hoitanut asiat niin että oltaisiin tehty keskitetty työehtosopimusmenettely koko vaalikaudeksi. Nollakorotuksin ja työelämän uudistuksin jotka keskusjärjestöt olisivat keskenään sopineet. Kun Yhteiskuntasopimus nyt joka tapauksessa kaatuu ja mennään liittokohtaisiin neuvotteluihin ja "pakkolakeihin" kutsutaan niitä sitten millä nimellä tahansa. En todellakaan kuvittele että hallitus olisi kuopannut nämä. Niitä vain toteutetaan nyt vähän vaivihkaa toisella nimellä. Niin luuletko etteivät vahvat liitot ulosmittaisi "pakkolaeilla"syntyneitä säästöjä. Ehdottamassani menettelyssä olisi saavutettu työrauha. Mistä nyt ei luultavasti ole tietoakaan.
        Mistä tämä Keskustan kauna Ay-liikettä ja Palkansaajia kohtaan johtuu. Vastaukseksi ei kelpaa Ay-liikkeen uudistumistarve mikä sinänsä on ihan totta.
        Kokoomuksessa ei vastaavaa kaunaa ole. Ettei vain olisi se "Lapuan Henki" taustalla.


    • Jo_riittää

      Kehotan yhä nimimerkkiä OikeistoSosDem, jättämään tuon SosDem:n pois nimimerikstäsi. Kirjoitat monista kepun asioista hyvin, mutta älä puutu sdp:n asioihin, sillä sinun politiikkasi on siitä yhtä kaukana kuin Sipilän politiikka alkiolaisuudesta.
      Sinipuna hallitusten aika on ohi, nyt nähdään millaista politiikkaa oikeisto harjoittaa. Samaa se olisi ollut edellisen hallituksen aikana jos Rinne olisi antanut ohjat Stubbille, niin kuin Urpilainen antoi Kataisen ohjailla.


      • OikeistoSosDem kirjoitti:

        En varmasti jätä. Sinipunahallituksessa olisi se etu että se ei sekaantuisi työmarkkina-asioihin joista Maalaisliitto ei tunnetusti ymmärrä yhtään mitään.
        Oletko muuten miettinyt minne niitä ääniä vuosi viime vaaleissa Persujen lisäksi. Kokoomukseen Urpilaisen poisheittämisen johdosta.
        http://demokraatti.fi/oikeistososialidemokratia-ansaitsee-kunnianpalautuksen/

        Mitä se edellinen sinipunahallitus sai aikaan?
        Veroalen työnantajille, 100 000 työtöntä lisää, velkaa lisää ja lopuksi riitelyn kaikista asioista.


      • KaupKesk

        Nimim, Jo riittää, veteli tämän ketjun parasta tekstiä. Ja kun jotkut viljelee tuota punikki sanaa. Niin se mielestäni on samaa kun viljelisi OikeistoSosDem sanaa. Sillä kumpiakaan ei todellisuudessa ole olemassa. Noo vaikka noin leikisti sossut kyllä punikkeja ovatkin. Mutta tuo sana sossu-komukat, jota minä käytän usein. Tarkoitta Rinteen ja Arhinmäen porukoiden juonitteluja. Ja niitä kyllä riittää.
        Kyllä se niin on että ilman Keskustaa ja Kokoomusta, suomeen ei perusteta yhtään hallitusta. Joten nuo erittäin runsaat sossu-komukoiden turhat rääkymiset ja valehtelut voisi jättää vähenmälle.
        Mielestäni komukoita ei koskaan suomen hallituksiin, ja sossujenkin käyntejä täytyy harventaa. Niin kauaksi aikaa että oppivat siistin oppositiossa olon. Sillä SAKssa keskusta, perssut ja vihreet olleet oppositiossa koko SAKn olemassa olon ajan vaikka edustavat 500,000 työtekijää. Mitä sanotte tähän??


      • KaupKesk kirjoitti:

        Nimim, Jo riittää, veteli tämän ketjun parasta tekstiä. Ja kun jotkut viljelee tuota punikki sanaa. Niin se mielestäni on samaa kun viljelisi OikeistoSosDem sanaa. Sillä kumpiakaan ei todellisuudessa ole olemassa. Noo vaikka noin leikisti sossut kyllä punikkeja ovatkin. Mutta tuo sana sossu-komukat, jota minä käytän usein. Tarkoitta Rinteen ja Arhinmäen porukoiden juonitteluja. Ja niitä kyllä riittää.
        Kyllä se niin on että ilman Keskustaa ja Kokoomusta, suomeen ei perusteta yhtään hallitusta. Joten nuo erittäin runsaat sossu-komukoiden turhat rääkymiset ja valehtelut voisi jättää vähenmälle.
        Mielestäni komukoita ei koskaan suomen hallituksiin, ja sossujenkin käyntejä täytyy harventaa. Niin kauaksi aikaa että oppivat siistin oppositiossa olon. Sillä SAKssa keskusta, perssut ja vihreet olleet oppositiossa koko SAKn olemassa olon ajan vaikka edustavat 500,000 työtekijää. Mitä sanotte tähän??

        Niin. On Sossu-Komukat ja "Oikeat Ihmiset".


      • KaupKesk
        OikeistoSosDem kirjoitti:

        Niin. On Sossu-Komukat ja "Oikeat Ihmiset".

        No älä nyt suutu, keskustelua tämä vain on, keskustan sivuilla.
        Jos oltais sossujen sivuilla vierailulla, niin minä olisin pallljon kohteliaampi.
        Eikö löytynyt yhtään kommentia tuhon SAKn törkeyteen. Vaikka pieniin nuppineulan putoomisiin sinulta tulee tekstiä kuin liukuhihnalta.


      • KaupKesk kirjoitti:

        No älä nyt suutu, keskustelua tämä vain on, keskustan sivuilla.
        Jos oltais sossujen sivuilla vierailulla, niin minä olisin pallljon kohteliaampi.
        Eikö löytynyt yhtään kommentia tuhon SAKn törkeyteen. Vaikka pieniin nuppineulan putoomisiin sinulta tulee tekstiä kuin liukuhihnalta.

        Nuo Sossujen sivut ovat siinä kunnossa ettei paljon tee mieli vierailla.
        Eikös noissa SAK:n liitoissa toimi normaali enemmistödemokratia. Jos enemmistö kokee Vasemmiston luontevammaksi kodikseen niin kai sen mukaan sitten mennään. Eri asia on sitten jos työmaalla on jotain syrjintää mihin en kyllä ihan heti usko. Sehän on työnantajan ja sitten työsuojelupiirin asia valvoa ettei tällaista tapahdu.
        Työelämässä on kaksi asiaa joista on syytä pitää kiinni. Rikkumaton järjestäytymisoikeus. Ja Työnantajan Työnjohto-oikeus.
        En oikein lämpene tuolle Palkansaajien edustukselle yrityksen hallinnossa. Herroilla on herrojen ja duunarilla duunarin murheet.
        Ja tämä ei ollut vittuilua. Keväänjatkot t: Oikeistodemari


    • Ksutakin.ruikkaa

      Jo_riittää
      Otatko sinä toveri mekonkin pois, kun tittelinkin haluat pois ?
      Eihän siihen jäsi kuin Oikeisto vain sitten. Se jo niin pyöreä nimike, että siinähän mekkokin kastuu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      894
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      777
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      746
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      702
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      593
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe