Henkinen krapula

Pelokas88

Haluisiko joku kertoa miksi minulle tulee "henkinen krapula" vaikka join vain kaksi tölkkiä kaljaa enkä ollut lainkaan humalassa ja olin kyllä muiden mukana jotka joivat enemmän mutta tulin itse aikaisin kotiin.

6

149

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uusavuttomuus

koska sun aivot on fucked up. suosittelen terapeutti Pera Reikää, puh. 046 turha-kysymys-69.

• Täälläkans

Täältä löytyy yks ihan samanlainen! Oon pitkään miettiny samaa :/

• fep

Mistä henkinen krapula eli morkkis johtuu?

Morkkis on psykologista: humalassa on saattanut myös sanoa tai tehdä jotakin, mitä ei selvinpäin tekisi. Sohvalla voivottelu ei sovi myöskään luterilaiseen työmoraaliin.

Myös morkkiksessa on hyvätkin puolensa:

– Pää pöntössä sitä miettii, miksi ajoi itsensä tällaiseen tilaan ja jospa ei ensi kerralla joisikaan niin paljon.

• roxato

henkinen krapula liittyy alkoholismiin, juominen ei ole hauskaa ja siitä tulee seurauksia ja miettii koko asiaa
      jätä juominen täysin niin helpottuu olo

• Krapulaton_aamu

Morkkikseen on myös selkeä tieteellinen syy. Kaverini on alan asiantuntija ja tiesi kertoa, että serotoniini vaikuttaa mielialaan ja alkoholi laskee serotoniinitasoa. On siis 'normaalia' tuntea kankkusessa morkkista, vaikka ei ole sössinyt edellisenä iltana.

Markkinoille on tullut uusi tuote Catapult Cat. Otin viime viikonloppuna kunnolla ja samalla nielin tabletin muutaman tunnin välein. Ei ollut krapulaa, ei pahoinvointia eikä masennusta / morkkista seuraavana päivänä! Suosittelen. Kertokaapa muutkin kokemuksianne tästä tuotteesta...

• Tallinnastaselvinnyt

Itsekin innostuin tästä uudesta tuotteesta. Kavereiden kanssa käytiin Tallinnassa ja vedettiin pitkällä kaavalla. Mukaan kävin apteekista hakemassa catapultit eikä ollut krapulaa. Huippu tuote. En ymmärrä enää niitä, jotka valittaa krapulasta. Siihen on nyt toimiva ratkaisu ja suosittelen kokeilemaan: Catapult Cat.

(PS. Kerroin kokemuksesta niiden sivuilla ja sain postissa palautteena kaksi pakettia. Mahtavaa palvelua)

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      1
      2681
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      151
      1258
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1135
    4. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      127
      1008
    5. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      974
    6. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      206
      949
    7. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      15
      899
    8. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      855
    9. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      297
      855
    10. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      40
      851
    Aihe