hyvät tavat

pannuton

Voisiko kaupankassa sanoa Että tämä kahvi on pannukahvia. Kolme ostosta kahvi,pulla,maito. Pannuton.

9

231

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuulustellajokaostos

Se lukee iholla paketissa.

• OmatValinnat

En kyllä tykkäis jos kassa alkaisi kyselemään tarvitsenko ihan oikeasti ostamiani tuotteita.
      "Anteeksi herra, nämä preservatiivit ovat kokoa XXL, oletteko nyt aivan varma ettei pitäisiolla kokoa XXS?"

• pannuton

Oma moka. Olenko ainut. En ostanu uutta pannuu.

• Kaunis_Kaarina

Pannuton voi kiehauttaa sumpit vaikka kattilassa. Ei se kahvinporo siitä loukkaannu.

• eihäti

Kyllä käy suofatinpannuunkin...

• eläkenäkö

Jos olisin kassa ja eläkeläinen ostaa samat ostokset voisin vihjasta (kahvista) eläke alko.

• kassana2vuotta

ei minä katso ikinä mitä kahvia tai mitä tuotteita sinä milloinkin ostat.
      Ei minä kaupan kassana ollessani mieti myöskään, että tuo mummohan osti eilen vessapaperia ja taas se ostaa, onkohan sillä ripuli.

En koskaan tarkkaile, kuka ostaa ja mitä. Kiinnostusaste teidän ostoksiin on samalla tasolla kuin madolla. Nolla. Ei kuulu minulle pätkän vertaa mihin rahanne käytätte.

Kassan tehtävänä on vedellä paketteja kassan läpi ja laskuttaa ne mitä sinä siihen hihnalle mätät. Meille on yks hailee onko kahvipakettisi pannukahvia vai suodatinjauhatusta, ihan yhtälailla kuin on yhdentekevää onko sinun ostamasi vessapaperi 2- vai kolmikerroksista.

• pannuton

Olen myös asioinut ystävämielisen kassaneidin kans.

• kahviakoneeseen

Pannukarkeasta kahvista saa keittimellä hyvät kahvit, ei ole niin kirkerää, kuin hienoksi jauhettu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      172
      1157
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      132
      867
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      84
      803
    4. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      738
    5. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      44
      595
    6. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      55
      549
    7. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      296
      548
    8. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      219
      513
    9. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      50
      504
    10. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      45
      492
    Aihe