ALASTI NUKKUMINEN

Mitä mieltä olette siitä?

50

4495

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • M-42

      Meillä ainakin nukutaan alasti aina. Olemme olleet yhdessä noin 6v. Suhteen alussa halusin sitä miehenä, ja rouva tykästyi siihen. Menemme aina lusikkaan aluksi mutta tietysti jossain vaiheessa molemmat hakee oman asennon. Kesken yötä on kuitenkin mukava päästä toista iholle kun heräilee :) Aikaisemmassa suhteessa joka kesti 15v. rouva nukkui suurinpiirtein villahousut jalassa, ei paljon naurattanut!

      • Aloitatte nukkumisen alasti lusikka asennossa. Mitä naisesi tykkää kun kalusi on kankeana vasten hänen pakaroita hänen nukkuessa?
        -
        Meillä vaimo ei koskaan suostunut nukkumaan lusikka asennossa tuosta syystä.


    • Isänjaäidinpoika

      Minä olen nyt 16v poika, ja olen AINA kun ei ole vieraita meillä nukkunut alasti, myöskin mun vanhempani nukkuvat alasti. On mukavaa aamulla nousta ylös ja nähdä että isällä ja mulla seisoo, ja äiti hymyilee meille pojille.

      • MimmiJohanna

        Hyi kauheet!!!! Että oikein seisoo aamulla!!!!! Hyi kauheeta hyi !!! Partempi jos seisoo illalla!!!


    • Nukun mäkin alasti. On se mukavampaa kun ei oo kiristäviä kuteita pääl. Toivon sitä muiltakin et turhaan niit vaatteit enää yöllä pitää kun päivällä joutuu .

    • sarahardy

      Alasti nukun. Joskus villasukat jalassa, jos kauheasti paleltaa. Tätä ongelmaa ei tietysti ole, jos joku nukkuu vieressä. Vaatteet on ikävästi vaan tiellä ja hiertävät inhottavasti nukkuessa. Alasti on vaan paras.

      • Ainanaku

        Totta kai aina alasti nukutaan ja nussitaan. Itse aloitin jo seurusteluaikana ja vaimonikin tuli mukaan melko pian kun huomasi että on mukavaa kun ei tarvitse ruveta erikseen riisumaan vaan voi heti tuntaa lämpomän ihon. Kyllä kullini seisoo usein aamuisin ja mikös sen ihanampaa kun puolihorroksessa tuntee käden tarttuvan kyrpään ja vähän runkkaavan. joskus vaimo innostuu tulemaan päälle ratsastamaan. Olemme usein kesällä alasti myös ulkona kun asumme maalla pensaiden ja puskien peitossa. Nyt huomasin ensi kerran että oli alaston puutarhapäivä ja lämpimät ilmat niin istutimme perunaa pyllyt ja pillut paljaana. Ja sitten nussittiin viltin päällä tuulen hyväillessä alastonta kroppaa. Suosittelen ruohikkopanoa.


    • tehu

      No vuosikaudethan olen nukkunut niin, ellei ole liian kylmä enkä ole jonkun luona kylässä. Alkoi ensimmäisen tyttöystävän kanssa, ei pidetty vaatteita välissämme vaikkei olisi rakasteltukaan, ja pian tuumin että mihin niitä yövaatteita yksinkään tarvitsee.

    • No.tietty

      Tartteehan mulkun saara seisoa vapaasti, jotta muijalla ois hyvä startti aamuun. Siinä heti unihiekkojen raapimisen jälkeen kone puksuttamaan. Naturismihan on seksiä eikä pihtailua.

    • 1219

      Ööö... Nukkuuko joku vaatteet päällä? Meillä on aina nukuttu alasti.

      • Solmiopakko

        Tietenkin vaatteet päällä. Nukkumatin paikassahan on solmiopakko.

        Mitähän tämäkin ketju tekee tällä foorumilla? ihän nukkuessa nussita.


    • Äippäx

      Alasti ja onhan se iholle parempi.
      Kouluikäisten lasten kanssa voi jo sopia ettei vanhempien huoneeseen tulla noin vain. Pienemmät ei hahmota alastomuutta. Imetysaikoina tietty on pitäny nukkua yläosien kanssa tai kaikkialla on maitoa. Ei kyllä seksuaalisesti pitkässä suhteessa oikeen vaikuta mihkään se ilman vaatteita oleminen.

    • Moposkootterityttö

      Yleensä nukun alasti jos on riittävän lämmintä.

    • miksikysyt

      Olet naturistisivuilla ja naturistit nukkuvat alasti joten miksi kysyt????

      • Alati-hommissa

        Juu, koska nussiminen vaatetettuna on ikävää puuhaa.


    • alastomina
    • Hyväniin

      Alastomana tietysti nukun, niin viimeiset n 50 vuotta on niin luontevaa.70 ukkeli.

    • Toimintavalmiina

      Tietenkin alasti. Silloin heti herättyä pääsee naturistitoimiin. Ei tarvitse huhkia hikisten vaatteiden kanssa.

    • Tosi.Harrastaja
    • Anonyymi

      Hyi helvetti

    • Anonyymi

      Olen 35 vee mies nukun joka yö alasti olen tottunut nukkuu joka yö alasti pikkupojasta asti kylässä nukun boxereilla ja ilman paitaa jos läheinen kaveri nukun alasti

    • Anonyymi

      Oon 13 vee poika nukun joka yö alasti omassa sängynssä omassa huoneessa yöllä jos tulee vessahätä kävelen alasti vessaan

    • Anonyymi

      En ole alasti nukkumisesta mitään mieltä, mutta ketjun aloituksesta olen sitä mieltä että outo kysymys. Kuinka siveyden sipuli pitää olla, että alasti nukkumisessa on jotain ihmeellistä?

    • Anonyymi

      Alasti nukutaan molemmat vaimoni kanssa. Ja vaikka vieraitakin yökylässä niin silti nukutaan alasti.

      • Anonyymi

        Samoin nukuttu alasti 28 vuotta.


      • Anonyymi

        Mitäs ne vieraat siihen vaikuttais... tuskin samassa sängyssä kuitenkaan ovat.


      • Anonyymi

        eikö olekkin mukavaa kun vaimo kutittaa sun peppua ja kullia vieraat varmaan kuulee


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        eikö olekkin mukavaa kun vaimo kutittaa sun peppua ja kullia vieraat varmaan kuulee

        joskus vieraat myösosalistuu vaimo ja minä saa kullia


    • Anonyymi

      Aina olen nukkunut alasti. Jo lapsesta asti.

    • Anonyymi

      Kaunis alasti oleva nainen vierellä nukkumassa on mieletön juttu!🤪

      • Anonyymi

        Nainen kaunis kun sisäiseti tasapainossa ja aidosti läsnä. Alasti molemmat sänkyssä jolloin iho kosketus saa energiat liikkeele molemmilla. T. Juhani


    • Anonyymi

      aamulla vaimo on heti kaluni ja peppuni kimpussa mutta ihana herätys kulli kova sauva pepussa ja siitä jatketaan lauantaitai aamua

    Ketjusta on poistettu 39 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      57
      3729
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      167
      2327
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      212
      2039
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      139
      1924
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      402
      1350
    6. 79
      1221
    7. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1135
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      136
      1118
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      55
      1040
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      74
      1000
    Aihe