Monet epäilee, mutta kyllä Raamattu on luotettava ja aito kirja Jumalalta. Pelkästään muinaisesta vedenpaisumuksesta on valtavasti todisteita: Mm. korkeilta vuoriltakin löytyy simpukoiden kuoria ja jäännöksiä ja maankuoressa ja kallioissa on näkyvissä selkeet uurteet,jotka kertovat vedenpaisumuksesta. Myös on Nooan arkki löydetty tai oikeastaan sen säilyneet ja kivettyneet osat. Maanjäristys Turkissa sijaitsevalla Araratin vuorella paljasti arkin Araratin vuorelta. Löydön ovat varmistaneet mm. arkeologi Ron Wyatt ja Turkin hallitus ja Turkin ilmavoimien lentäjä. Käypä katsomassa : totta-on.fi linkit Nooan arkki ja arkkia katsomassa. Siellä on myös värillinen ilmakuva Nooan arkista.
Nooan arkki löydetty Turkin Araratilta
saku121212
1
127
Vastaukset
- VesaNasareth
Noah's ark discovery hoax
https://www.youtube.com/watch?v=vKrEYf3QZMg
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723043
- 552685
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322295- 792178
- 951976
- 361803
- 121566
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171527Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301360Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329