Mitä sä Tormänen jaksat itkeä?

muuperi

Mene nukkumaan saatana äläkä itke.

11

344

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyynelsilmät
    • luuseri törmänen piipittää yhyy yhyyy ,painus vittuun jos ei kestä. joka leikkii ryhtyy se leikin kestäköön.

• zimmermann

Liian isoja asioita Törmäselle käsitellä nämä. Oisko väärällä alalalla koko mies.

• eituupojatmitään

Juu käskis Husson ottaa kiekon kiinni;) Ja sitten vois panna maata omaan sänkyyn...

• Stadin1.JOKERIT

Luttinen vinkuu ja itkee kun snadit kingit möhlii taas kaiken ja Törmänen säestää, NYYH !

• ramuheikoillajäillä

stögö tsökönä ja tsökö stögönä, aivan sama ja täältä kusee.

• Keskittykää_pelaamiseen

Tappara oli parempi läpi ottelun, 3 erässä ifki vähän yritti nostaa tasoa mutta Tappara vastas hyvin. Voittomaaliin ei se kuuluisa "6 pelaajaa" mitenkään vaikuttanut, säälittävää että siitä alkaa päävalmentaja itkeä, samanlaisia vaihtoja teki ifki läpi ottelun.

• Koordi_Hoov

"SE KUUDES PELAAJA" eli kun aina puhutaan että "kotiyleisö on kuudes pelaaja" niin nyt se kusi kyllä HIFK:n pelaajien niskaan ja raskaasti! Kentällä ollut HIFK:n viisikko sekosi yleisön vihellyksestä täysin ja kun siinä samalla alkoi "Törmäsen kabinetissa" pelaajat ja pukuherrat huudella jäähyä niin tottakai kentällä olleet punapaidat lopettivat palaamisen ja Tappara kiitti:) Eli hyvää oppia sinne punapaita-leiriin että on pelattava niin pitkään kunnes tuomarin pilli soi! No, tiistain jälkeen on aika syventyä sääntökirjaan...ja Tappara keskittyy juhlimaan mestaruutta jälleen!

• tuomarinpilli

Joo, siellä oli IFK:n kokeneet pelaajat jäällä ja olivat kuin juniorit (anteex juniorit) käsi pystyssä ja huusivat tuomarii avux. Takaiskuun syylisiä ovat: 1. Kentällä olleet IFK:n pelaajat! 2. Täysin kontrollinsa menettänyt IFK:N vaihtoaitioväki, siis Törmänen&kump, vaihtopelaajat mukaanlukien! 3. Se suuri ja kuuluisa IFK:n fanilauma joka huudoilla ja vihellyksellä saiavt aikaan sen että kentällä ollut IFK-viisikko lopetti pelaamisen!
      Tappara ei pyydellyt anteeksi eikä valitellut tilanteessa vaan iski MAALIN!!!

• HomikiekkoilijaItkee

Voisivat mennä samaan sänkyyn ja pitää toisiaan hvyänä ihan peliareenan ulkopuolellakin tai sitten hankkia miehen taitoluistelusta heitä kuksimaan :)

• hogen

Miten sitä pelaa kun valmentaja itkee koko ajan

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      74
      3397
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      75
      3127
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      3002
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      66
      2671
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      44
      2182
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      61
      1739
    7. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      25
      1707
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1705
    9. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1679
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      60
      1628
    Aihe